Tarkan markan torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

MrM kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Manaajan vinoilut eivät ole ärsyttäneet absoluuttisesti koskaan. En jaksa ottaa häntä oikein vakavasti.
No voihan paska. Kaikki tämä vinoilu housuunpaskomisraportoinneista ja ihan hukkaan menee. En silti lopeta ennen kuin lopetat joko housuun paskomisen tai niistä raportoimisen, paskahousu!
No minähän olen faktisesti lopettanut housuunpaskomisraportointini täällä. Olen sen luvannut ja lupaukseni myös pitänyt. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

elco kirjoitti:
Humanistin kakkakin haisee kukkaselta!
Eli humanistin hatussa onkin kakkaa, vaikka se kukalta näyttääkin ja haiseekin? Tekee järkeä, vaikka käänteislogiikan mukaan puntista pitäisikin löytyä kukkanen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hans Jörgen kirjoitti:
elco kirjoitti:
Humanistin kakkakin haisee kukkaselta!
Eli humanistin hatussa onkin kakkaa, vaikka se kukalta näyttääkin ja haiseekin? Tekee järkeä, vaikka käänteislogiikan mukaan puntista pitäisikin löytyä kukkanen.
Mitäs paskalakin hattu? Miltä se haisee?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:StadinArska on niin väärässä, ei tietenkään siinä etten koe erinäköisiä ja värisiä miehiä puoleensavetäviksi tai yleensäkään mielenkiintoisiksi, naisia tietenkin varsinkin jotka täyttävät yleisesti hyväksaytyt kauneuskriteerit, isot tissit, hyvän perseen ja kauniit kasvot. On tietenkin ihme yhdistelmiä ja muita yliärsykkeitä jotka vetävät tallaista normi näköaistin varassa toimivaa miestä, paitsi että minulla on 30% näköpuutos, mikä toisaalta helpottaa rumien ihmisten dissausta. Se kai Homey-boita ja minua yhdistää, ettemme ole koulutustamme(yliopisto) vastaavassa työssä, Homie alkoholisminsa takia minä muista syistä. Olen enemmän tilannekomiikan taitaja enkä taidokas vitsinsuoltaja tai edes niitä kirjoita kuin homie. "Näen" usein huvittavina asiat joitten takia toiset ovat julistamassa pyhää sotaa! Erityisesti tällä hetkellä vituttaa ja naurattaa Paavin syrjäänvetäytyminen, joka on pelkkä mainostemppu. Toivon hänelle pikaista ja lopullista poistumista. Ennen paavin virasta erotti vain kuolema.

Päivetipäivöö taas.

Sori, että olen taasen ollut hiukan enemmän aikaa poissa, MUTKU sitä pikku "matalalentoa", siis kiirettä piisaa. Tietenkin se on hyväkin kun tapahtuu ja on vireänä, mutta kyllähän se aina välillä kuluttaapi.

MUTTA siis olin kirjoittanut hurjaan painovirhekirjoitukseeni aika painavaakin asiaa ja yksi niistä oli sen asian toteaminen, että jos ihmisiä ryhmitellään, se on usein varsin lyhytnäköistä ja suorastaan lahjattomuutta osoittavaa. Ja esimerkiksi tosiaan laitoin esim, Homien ja Niban yhdistämisen jolloin totesin heidänkin olevan eri ihmisen eivätkä mitään samaa lajia olevia ihmisiä joilla olisi jotenkin paljon yhteistä tai sitten minulla heihin yhteistä.
Persoonallisuuksia olemme tokikin, mutta lähes kaikella tavalla tosiaan fyysisesti ja henkisesti erilaisia. Paitsi tuon laajemman maailmankuvan kuin aivan "pikkusieluilla" katsoisin olevan jonkinmoinen yhdistävä tekijä.

On aivan selvä että persoonallisuuksia tarvitaan. Kyllä minä taitaisin "kuolla", jos joutuisin lukemaan päivät päästyäni jostain bileistä ja lapsenhoidosta tai juopottelusta tai ruoanteosta...

Toisaalta nuo aiheet rauhoittaa, mutta jos niitä on pelkästään ja joillanhan niitä on, niin kyllähän se puuduttaa.
Silti Kitinä on kaikkien kirjoituskenttä, ymmärrän, joiden tarkoitus ei ole yhteiskunnallisesti kelvoton eli rikos tai siihen yllyttäminen tai arveluttava puheenaihe ja mielipiteet.

Se on aivan inhimillistä, että "kaikki" pitää yleensä itseään hyvänä ja toisia parempina kirjoittajana ja kilpaa jyräävät mielellään muut. Tämä on maailmassa yleinen itsekkyyden piirre ja kulkee nimellä kateus ja rajoitteneisuus myös. Tottakai sellaisen, yleensä hieman lahjattoman kirjoittajan, yksisuuntainen ajatus ja "kovaan äänen kailotus" on ärsyttävä sellaiselle, joka hiemankin enemmän pystyy tajuamaan vaikuttimet.

Mutta vaarallistahan tämä ei ole ellei se tosiaan ole yhteiskunnallisesti kestämätöntä. Maailmaan mahtuu suoraviivaisia yksinkertaiseen kirosanatyyliin kailottajia ja yleensä rivien välistä kirjoittavia älykkäämpiä kannanottoja. Mutta minäkin usein unohdan, että molempia tarvitaan! Eihän tässä maailmassa voi olla yksinomaa ärsyttämättömiä ihmisiä yms. Joskus siltä tuntuu, joskus taas ei!

Moni käyttäytyy ja kirjoittaa niin mikä häntä eniten hyödyttää. Se on vain inhimillistä!

Homeboylle haluaisin sanoa, ettei hänen pitäisi alentaa itseään jotenkin vitsin myötä, esim hän itse kutsuu itseään "laardiperseeksi" tai paskahousuksi yms röpöttäjäksi. Mä haluaisin valmentaa ihmistä sillätavalla, että itse kunnioittaa itseään!
Jos ja kun tapaan esim. Homeboyn vielä ja varmaan toki näin tapaan toki, niin aion puhua tästä imagon muunnosta tosissani. Mutta onko Home jääräpää! Minusta tuntuu, ettei hän heti noteeraa konsulttia?

Nimittäin Homeboy ei ole millään tavalla lahjaton ihminen vaan erittäin terävä henkisesti. Hän saisi seuraa heti, jos keskustelunaiheet ja purevat ajatukset olisivat numero ykkönen tai ainoa kriteeri.

Tämä Niban kirjoitus hiukan on sellainen, jota en kyllä ymmärrä...siis missä mä olen väärässä??

Asia, jota en ymmärrä, on tosiaan tuo Hb:n housuunpaskomisjuttu, jonka olen omalla palstallani kieltänyt, ja Homeboy ei enää puhu tästä, luojan kiitos...



Ookoo... piti nyt kuitata kun vastaan yleensä ennemmin tai myöhemmin...

Stadinarskainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kun tässä ketjussa on kirjoitettu noista opiskelujutuista, niin kitinäläisten sosioekonomiset asemat hieman ihmetyttävät. Arvioin nimittäin että 90 % kitinäläisistä on ns. valkokaulustyöntekijöitä ja 80 % akateemisia. Eli tuo homogeenisuus ihmetyttää. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon akateeminen hupparityöntekijä. Tai ainakin tänään. Aika usein oon akateeminen kotelomekkotyöntekijä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olen akateemiton valkokaulus. Tui tui!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tämä Niban kirjoitus hiukan on sellainen, jota en kyllä ymmärrä...
Huomatkaa, kanssakirjoittajat: Arskakin on vain ihminen!
Kas vain. Minä kun luulin että hän on humanoidi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tämä Niban kirjoitus hiukan on sellainen, jota en kyllä ymmärrä...
Huomatkaa, kanssakirjoittajat: Arskakin on vain ihminen!
Kas vain. Minä kun luulin että hän on humanoidi.

Hei vaan kaikille ja erityisesti Mussukalle!

Koska nyt olen omaksunut uuden ärsyttämättömän tyylin, niin olen jättänyt myös mainitsematta "Mussukka" -nimeä ja ehkä olet erheellisesti
ajatellut, että olen Kitinän alkuperäisen ja ykkös-tyttöystävääni Mussukkaani :h: unohtanut. Semminkin kun minulla on muita fanituksen kohteita ja ymmärtääkseni myös Arskasta välittäviä kuten Mustis, Helmi, Aurinko, Rosessi, Lapitii, Melnais, Elppis, Xibe yms. Se ei ollenkaan pidä paikkaansa että olisin mitenkään unohtanut. Anteeksi kun en ole antanut Mussukka-palautetta ehkä niin paljon!

Mutta nyt sekin tuli tehtyä.

Kyllä siinä niin kävi, etten ymmärtänyt Niban juttua, mutta paremminkin se oli tervettä, ettei sitä ymmärrä.

Ja se, että minua pidetään ihmisenä- se vaikuttaa aivan hyvältä!

Tulin tosin äsken kotiini ja täällä platinaseinät hohtaa ja vein tuon alukseni alus-talliin, jossa latautuu automaattisesti. Täällä meillä tekoaurinko aina paistaa tosin kuin teillä, jossa on vielä luonnon aurinko.

Samperin pää-antennit kun on kirjoituskoneeni tiellä...

Mutta se siitä taas. Älkää nähkö pahaa unta.

Pitää vielä kirjoittaa pariin ketjuun.

Terkuin

HUMANOARSKA
Kiva human ihminen antennitalouteen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos jos arskan antenneillä roikkuu pyykit niin minkä sille voi!
Kivoja lainauksia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tarkan markan torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Jos jos arskan antenneillä roikkuu pyykit niin minkä sille voi!
Kivoja lainauksia..
En taaskaan ymmärtänyt Nibasta kuin osan. Antennit ymmärsin omasta jutustani,mutta ...

mitä lainauksia?

Minä inhoan tekstin lainauksia toisilta :h: meni pohjasta. Luon kaikki itse. Minua säälittää usein Fb:ssä liikkuvat aikajanakuvat,
joissa on toisten puolivillaisia ajatuksia.

Kehittäkää itse omasta päästänne! Onko se tosiaan niin vaikeaa! OIKEASTAAN tämä ei ole meille Kitinäläisille, koska meillä on erinomaisia loistavan persoonallista tekstiä aikaansaavia!!

No Nibahan on yksi heistä! TOKI, minä olen juu ja Prosessi, Mussukka, Saira, Manalan mister oikeinkin hyvä vaikka väkivaltaisuutta voisi
vähentää, Nergalissa on potentiaalia vaikka aivan kamalaa tekstiä liikaa kuten tiedätte. So Hard on loistavan selkeä kirjoittaja, Nuor Daavid on hyvä, Kreitsu on sekä hauska että värikäs, Kiukkutipu on parhaimmillaan hyvä ja Hämis tuottaa hyvää perustekstiä halutessaan ja Aurinkokin halutessaan ja KKK myös varsin värikästäkin. MUUTKIN MIEHET osaavat kirjoittaa paljon keskivertoa paremmin yleistekstiä. Naisetkin toki osaavat vaikkakin Kitinässä on huikeasti enemmän monipuolisia mieskirjoittajia ja yleensähän TIETENKIN naiset tuottavat muutoin parempaa proosaa (ulkopuolella Kitinän).

Siksi minäkin olen Kitinässä kun täällä on TEKSTIÄ keskimääräistä enemmän. Ja vähemmän kuitenkin ihan tyhmää laumasieluisuutta, ja ihan kamalaa tylsyyttä, vaikka sitäkin on ihan tarpeeksi!

Htto kun juutuin tähän vaikka olen jo menossa ulos kirmaamaan!

STADIN MUKAVAHKO POIKANEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin