Kakkatauti-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko vai ei, pojalla nimittäin. Tarkkailemme tilannetta.
Paras päivä ikinä.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tää on taas tätä Kitinän rinnakkaistodellisuutta. Kaikilla on mukamas paskatautia tai flunssaa tai ties mitä perkeleen vaivaa. Tusinatylsämielisten kotkotuksia moiset. Minullakaan ei ole ollut mitään tauteja sitten alkusyksyn pienen flunssan, vaikka olen kierrellyt mukasairaita lapsia viliseviä kouluja ja ihmisten ilmoja vaikka kuinka, joten ei niitä ole voinut olla teilläkään. Ettäs kehtaatte valittaa, senkin kakkahousuiset jumalat.

P.s. Onko Gattaca vielä hengissä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytöt väijyvät Touhulaa. Itse odotan nälän saapumista, jotta voisin hulauttaa aamiaisen. Ei sittioireyhtymää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hans Jörgen kirjoitti:P.s. Onko Gattaca vielä hengissä?
Istuu paskalla.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl on taas rankkaa. Vaunujen etukumi tyhjä eikä pulkalla pääse. Joudun kantamaan toisen lapsen päikkyyn. Hauis kiittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Piti vielä kertomani, että tiistaina työpaikalla poiketessani selvisi, että olen juuri saanut ns. pitkät lomat eli kahdeksan viikkoa. 15 vuotta valtion/kunnan palvelusta siis takana. Sitä ei enää ihan poikanen ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ minä sain vielä pitemmän palkallisen loman suunnilleen noin pitkästä yksityisessä sektorilla olosta. :)
Sitä ei sanota lomaksi, jos kulkulupa otetaan pois :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hesestä ei saa enää tonnikalasalaattia :(
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Onko vai ei, pojalla nimittäin. Tarkkailemme tilannetta.
Toi on just parasta lastenteossa, nyt vain odotetaan minkäväristä ja missä koostumuksessa seuraava paska valahtaa piltin vaippaan?
Elämä pyörii paskan ympärillä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Jaha, tänään pankilta go-or-nogo, jännän äärellä. Oon kyllä liian nopea hämäläiseksi, vaan josko nuo oppisivat.
Mikäs sijoitus nyt on kyseessä ja monta hektaaria maata kuuluu kauppaan, kuuluuko emäntä samaan kauppaan?
Ei oo häpee olla nopee, vaikkei kaikki naiset siitä kiitäkään. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tuntuu kuin olisin rokulipäivällä. Surffausta, säpoa ja kitinää. Voisin alkaa tekemään tätä vaikka terdeltä käsin.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehtoolla nähdään ollaanko me säbäpaikkakunta vai sählypaikkakunta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hans Jörgen kirjoitti:Tää on taas tätä Kitinän rinnakkaistodellisuutta. Kaikilla on mukamas paskatautia tai flunssaa tai ties mitä perkeleen vaivaa. Tusinatylsämielisten kotkotuksia moiset. Minullakaan ei ole ollut mitään tauteja sitten alkusyksyn pienen flunssan, vaikka olen kierrellyt mukasairaita lapsia viliseviä kouluja ja ihmisten ilmoja vaikka kuinka, joten ei niitä ole voinut olla teilläkään. Ettäs kehtaatte valittaa, senkin kakkahousuiset jumalat.

P.s. Onko Gattaca vielä hengissä?
Lähetin Orimattilan paronille tänään tekstarin jossa kehoitin häntä palaamaan Kitinään. :bling:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hans Jörgen kirjoitti:Tää on taas tätä Kitinän rinnakkaistodellisuutta. Kaikilla on mukamas paskatautia tai flunssaa tai ties mitä perkeleen vaivaa. Tusinatylsämielisten kotkotuksia moiset.
En oo ollu kipeänä toosi pitkään aikaan! Ennen oli flunssassa vähintään 3 kertaa vuodessa, mutta sitten hankin koiran. Ehkäpä ruokailutapojen muutoksella ja säännöllisellä liikunnalla on myös osansa asiaan. No se liikunta liittyy siihen koiraan kans.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei ole kakkatautia, mut kuume on. Ja mulla ei yleensä koskaan ole kuumetta, tai jos on, se ei nouse päälle 38. Eilen sit 38,7 ja nyt 38,3. Ja koulua ja töitä tietysti...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Autolla-ajosta on taas tullu tosi vaikeeta. Tai no aika monesta asiasta. Keskittymiskyky jöpöttää vasemassa lahkeessa.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Autolla-ajosta on taas tullu tosi vaikeeta. Tai no aika monesta asiasta. Keskittymiskyky jöpöttää vasemassa lahkeessa.
Pistin aiemmin sulle räätälöidyn (säbä)täkyn, etkä kommentoinut :soosoo:

Asiasta joustinpatjaan, soitin yhden kämpän myyjälle just, kun alkoi kuumottaa liikaa. Nyt vasta kuumottaakin, kun vaimokin näytti vihreää. Kyseessä tämän taloyhtiön isompi kämppä, hinta vajaa neljäsataa kiloo. Pitäis vain saada kumpikin vanhempi töihin, et olis varaa maksaa eriä pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Autolla-ajosta on taas tullu tosi vaikeeta. Tai no aika monesta asiasta. Keskittymiskyky jöpöttää vasemassa lahkeessa.
Pistin aiemmin sulle räätälöidyn (säbä)täkyn, etkä kommentoinut :soosoo:

Asiasta joustinpatjaan, soitin yhden kämpän myyjälle just, kun alkoi kuumottaa liikaa. Nyt vasta kuumottaakin, kun vaimokin näytti vihreää. Kyseessä tämän taloyhtiön isompi kämppä, hinta vajaa neljäsataa kiloo. Pitäis vain saada kumpikin vanhempi töihin, et olis varaa maksaa eriä pois.
Ei pysty keskittymään. Nyt mielessä pyörii Jutta Urpilainen!!1

Ookkonää jostain Nokialta? Alkaa muuten olla ahdasta liigassa. Vaikka Ilves putoaa, niin Inkkarit nousee. Tampere tai Espoo, niin vaikee on saada liigasta massojen tapahtumia jos joukkueet tulee pääsääntöisesti joko pääkaupunkiseudulta tai treen talousalueelta. Classicille tosin hatunnosto tämän vuoden tapahtumista, siis noin töllön välityksellä seurattuna. Lupaan tulla vielä tämän kauden aikana seuraamaan Passon sirkusta paikan päälle. Voisin siinä samalla käydä nusuttamassa... eiku ruokkimassa... siis moikkaamassa kälykokelasta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ja hei, nyt on sellanen tilanne, että pikku-ukolla on kaverisyndet klo 18.00 - 19.30. Ja paikkakunta on toinen jossa ajateltiin tämäkin yö nukkua. Sanomattakin selvää, että mulla ei ole juuri mitään tekemistä sille ajalle. Joten voisko joku viihdyttää mua sen ajan?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Joo, vähän sellainen tamperelaisten taivas vai helvetti tilanne. Kooveen voitto ja Ilveksen voitto pitäis valtikan edes vähän meillä. Väijyin muuten taannoisen viikinkipelin ja pandan sirkus oli vaiheessa jossa klovni esitti yleisölle temppujaan ja kukaan ei nauranut. Hirvittävä esitys ja kokemus. En panis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Joo, vähän sellainen tamperelaisten taivas vai helvetti tilanne. Kooveen voitto ja Ilveksen voitto pitäis valtikan edes vähän meillä. Väijyin muuten taannoisen viikinkipelin ja pandan sirkus oli vaiheessa jossa klovni esitti yleisölle temppujaan ja kukaan ei nauranut. Hirvittävä esitys ja kokemus. En panis.
Ahosen wanhat ukot herää vasta keväällä. Pakko sanoa että tykkään maajoukkueen uudesta konseptista. Fox puhuu, Aksu ja Ahonen peluuttaa ja sit se yks hörhö väijyy katsomossa luurit päässä. Jos noin ei kaadeta homoja, niin sitten ollaan kyvyttömiä!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

:-D Mielenkiintoista seurailla harjoitustunteja kipeänä. Menee oman alan termit nyt kyl hiukan ohitse. Lisäksi yhden harjoitustyön esittäjä on kuulemma juuri ottanut vahvan migreenilääkkeet, ja kuulemma kipu on poissa, mutta olo on kuin humalassa. Sympatiseeraan todellakin tässä samalla kun koitan seurailla terävän ja pirteän näköisenä, niinkuin muka ymmärtäisin jotain...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Joo, vähän sellainen tamperelaisten taivas vai helvetti tilanne. Kooveen voitto ja Ilveksen voitto pitäis valtikan edes vähän meillä. Väijyin muuten taannoisen viikinkipelin ja pandan sirkus oli vaiheessa jossa klovni esitti yleisölle temppujaan ja kukaan ei nauranut. Hirvittävä esitys ja kokemus. En panis.
Ahosen wanhat ukot herää vasta keväällä. Pakko sanoa että tykkään maajoukkueen uudesta konseptista. Fox puhuu, Aksu ja Ahonen peluuttaa ja sit se yks hörhö väijyy katsomossa luurit päässä. Jos noin ei kaadeta homoja, niin sitten ollaan kyvyttömiä!

Missä kohden tää on mielenkiintoisempaa kuin suksien voitelu?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

DB, koen että pääasia on, että saadaan joka tavalla uudet tuulet puhaltamaan. Laji kehittyy hurjaa vauhtia. Nuoret jampat alkaa olemaan pirun vikkeliä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kakkatauti-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Joo, vähän sellainen tamperelaisten taivas vai helvetti tilanne. Kooveen voitto ja Ilveksen voitto pitäis valtikan edes vähän meillä. Väijyin muuten taannoisen viikinkipelin ja pandan sirkus oli vaiheessa jossa klovni esitti yleisölle temppujaan ja kukaan ei nauranut. Hirvittävä esitys ja kokemus. En panis.
Ahosen wanhat ukot herää vasta keväällä. Pakko sanoa että tykkään maajoukkueen uudesta konseptista. Fox puhuu, Aksu ja Ahonen peluuttaa ja sit se yks hörhö väijyy katsomossa luurit päässä. Jos noin ei kaadeta homoja, niin sitten ollaan kyvyttömiä!

Missä kohden tää on mielenkiintoisempaa kuin suksien voitelu?
Mä voitelen perttini!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin