Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

alle 1/10, olen mies
0
Ei ääniä
1-2/10, olen mies
2
11%
3-4/10, olen mies
2
11%
5-7/10, olen mies
0
Ei ääniä
7-9/10, olen mies
3
16%
10/10, olen mies
1
5%
alle 1/10, olen nainen
2
11%
1-2/10, olen nainen
5
26%
3-4/10, olen nainen
1
5%
5-7/10, olen nainen
3
16%
7-9/10, olen nainen
0
Ei ääniä
10/10, olen nainen
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Eli speksit ovat seuraavat:

Yhdistä:

- nousuhumala
- rapistuva olemus / itsetunto
- ei-huomiota antava aviomies
- puuduttava arki

ja

- pilkesilmäinen, hauska ja kohteliaisuuksia laukova pelimies.

Pelimies tarkoittaa tässä ko. naiselle sopivaa pelimiestä. Ei mitään geneeristä.

Kuinka moni varattu rouva ko. tilanteessa lähtee panemaan pelimiehen kanssa? Ei tarvitse vastata, mitä itse tekisi, vaan mitä arvioi keskimäärin tapahtuvan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

"1-2/10, olen mies"

Toki kumulatiivisesti saadaan korkeampi osuus, mutta kertaleikkauksena näin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja saira »

"alle 1/10, olen nainen". Juu, kysymys luettu väärin. Vastasin siis tuon, mut oikeasti, en osaa arvioida. Ehkä toi 1-2/10, reaalielämässä, jos elettyä elämää ja ystäviäni mietin.
Viimeksi muokannut saira, 04.03.2013 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja annepa »

En sano tähän että "ei koskaan", mutta en kyllä näe semmoista tilannetta että joku vastatapaamani pelimies sais ton toteutettua mun kans. Vaikka oisin sinkku, saati sitten suhteessa! Ehkä mulla on vaan huono mielikuvitus.

EDIT: ja sitten luetaan kysymys kunnolla. Meitä on moneksi, sanon että 30% lähtee mukaan, 70% lähtee yksin kotia.
Viimeksi muokannut annepa, 04.03.2013 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei tarvitse vastata, mitä itse tekisi, vaan mitä arvioi keskimäärin tapahtuvan.
Olen tavannut elämäni aikana muutaman parisuhteeseensa pettyneen kotirouvan, joten vastasin että 1-2/10.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Semmosta narttua olekaan joka ei antautuisi jos mies todellakin pyytää oikealla tavalla, varattu tai ei kloroformi toimii aina.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Fiona kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ei tarvitse vastata, mitä itse tekisi, vaan mitä arvioi keskimäärin tapahtuvan.
Olen tavannut elämäni aikana muutaman parisuhteeseensa pettyneen kotirouvan, joten vastasin että 1-2/10.
Pannaan, eipäs kun laitetaan, tuohon päälle ne naikkoset jotka on naikkosissa vain rahan takia. Sitten ne joiden mielestä lapset ja perhe on kiva, mutta salasuhde on silti ihan kiva. Voisin keksiä näitä lisää, mutta nyt en ehdi. Naisten siveys on kuin katolinen kirkko - on ja pysyy.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti: kloroformi toimii aina.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Georgina »

vastasin että 1-2, toivon että niillä 80% on sen verta selkärankaa ettei lähe.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Alle 1/10. Jos on yhtään sen näköinen, että tulee ylipäätään "pokatuksi", niin niitä valintatilanteita tulee melko usein.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exsu kirjoitti:Alle 1/10. Jos on yhtään sen näköinen, että tulee ylipäätään "pokatuksi", niin niitä valintatilanteita tulee melko usein.
no hei, mieti nyt keskiverto kotirouva ikähaitarilla 30-50 v. Ei sillä välttis kuule tule niitä tilanteita. Sua ei lasketa keskiverto rouvaksi!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon tolla ikähaitarilla! :cry:

Äiti aina selittää kauhuissaan, miten niiden työpaikkaristeilyillä varatut mammat panee mennen tullen. Nää on kai jotain 50 + porukkaa. Niillä se on kai vähän statushomma, että kuka vielä kelpaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Georgina »

exsu kirjoitti:Mä oon tolla ikähaitarilla! :cry:

Äiti aina selittää kauhuissaan, miten niiden työpaikkaristeilyillä varatut mammat panee mennen tullen. Nää on kai jotain 50 + porukkaa. Niillä se on kai vähän statushomma, että kuka vielä kelpaa.
No siihen keskivertoon vaaditaan muutaki ko ikä. Ja just tommoset risteilyrouvat mulla oli mielessä kyssään vastatessani!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kyllä alle kolmekymppisilläkin "kotirouvilla" on tarve kokeilla myös muita vipattavia menojalkoja. Saati vanhemmilla, että vieläkö kelpaavat oreille tyttöjen iltaa viettäessään. Tai työpaikan reissulla omalle kuormalle tai vieraammalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tässä sen taas näkee, että naiset kattelee maailmaa vaaleanpunaisten linssien läpi, mutta miehet on kuitenkin Sikoja!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Baari seuraamisen tuloksena veikkaisin korkeampaakin lukua, 5-7/10. Yleensä hieman vanhempaa, ja ei niin edustavaa materiaalia.
fa-q.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

RouvaPupu kirjoitti:Baari seuraamisen tuloksena veikkaisin korkeampaakin lukua, 5-7/10. Yleensä hieman vanhempaa, ja ei niin edustavaa materiaalia.
No huh huh ja hyvä ei tee mieli sitten lähteä moiseen matkaan..
Kun on jo siinä iässä ettei pelkkä reikä riitä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Niba kirjoitti:No huh huh ja hyvä ei tee mieli sitten lähteä moiseen matkaan..
Kun on jo siinä iässä ettei pelkkä reikä riitä.
:hail: Kuule, se on kaikkien voitto että odottelet tosirakkautta.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Miksi ihmiset pysyvät yhdessä jos tilanne on tämä? Ihmettelen vaan.
Häh?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No eiks toi pettimisfrekvenssi nyt ole aika alhainen, jos suurin osa naisista arvioisi, että 1-2/10 lähtisi sen pelimiehen kanssa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Ymmärrän täysin seksuaalisen turhautumisen, mutta en loputonta kytistämistä parisuhteissa, joissa sitä esiintyy.

Married with the children you know?


Ymmärrän hyvin tuon. Kakaroiden ja käytännöllisyyden takia ei liittoa viitsi lopettaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ No eikös se nyt ollut selvä, että naiset eivät tunne itseään. Ja jos 2 naista jokaisesta parisuhteessa olevasta lähtisi pettämään heti kun joku kitaranrämpyttäjä kiltisti pyytäisi niin eihän se olisi mikään vähän määrä, vai mitä numerot sanovat ND?
En nyt kyllä tajua. Jos 2/10 alkupostauksen speksien naisista lähtee kiertävän trubaduurin matkaan, niin mun mielestäni se on varsin alhainen luku.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ No eikös se nyt ollut selvä, että naiset eivät tunne itseään. Ja jos 2 naista jokaisesta parisuhteessa olevasta lähtisi pettämään heti kun joku kitaranrämpyttäjä kiltisti pyytäisi niin eihän se olisi mikään vähän määrä, vai mitä numerot sanovat ND?
En nyt kyllä tajua. Jos 2/10 alkupostauksen speksien naisista lähtee kiertävän trubaduurin matkaan, niin mun mielestäni se on varsin alhainen luku.

Tää on kitinä hei. Täällä kaikki ovat kauniita, lihaksikkaita, rikkaita, omaavat ylivertaisen tietämyksen, osaavat kaiken mahdollisen, ovat parisuhdeguruja, tietävät ennemmän seksistä kuin internet, joten ei kai se mikään ihmekään ole että luku on toi.


Todellisuus on tuolla ulkona.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti: Eikö ketjun lopputulema ole se, että parisuhteessa pettämishalukkuus lisääntyy iän lisääntymisen myötä? Eikö ole mitään muita vaihtoehtoja, vaihtaa parisuhde? Asua yksin?
Mä en ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan parisuhteen lopettaminen on pienempi asia kuin satunnainen irtopano suhteen ulkopuolella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Varatun rouvan lähteminen pelimiehen kanssa panemaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Eikö ketjun lopputulema ole se, että parisuhteessa pettämishalukkuus lisääntyy iän lisääntymisen myötä? Eikö ole mitään muita vaihtoehtoja, vaihtaa parisuhde? Asua yksin?
Mä en ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan parisuhteen lopettaminen on pienempi asia kuin satunnainen irtopano suhteen ulkopuolella.
Niin joo. JOs vaihtoehto olisi, että erotaan tai joskus harvoin käydään panemassa diskreetisti vierasta, niin kyllä mun mielestäni jälkimmäinen on pienempi paha. Mutta homma pitää sitten osata tehdä niin, että puoliso ei saa tietää.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 07.03.2013 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin