I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kuva

Jes jes JES! Onnistuin sitten tulemaan valituksi tehtävään johon ihan oikeasti haluaisin tosi paljon, firmassa jota katson suuresti ylöspäin ja on kirjoissani "paikkoja jonne haluaisin töihin".

Täysin käsittämätön fiilis! Ja kun lyödään liksaa vielä 250e enemmän mitä pyysi, niin eihän tässä voi kun hehkua!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14902
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Like-nappi!
Universaali disclaimer.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

^^Hieno homma!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mahtavaa Hämis! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen.
Haha x N. Näinhän se toki teoriassa. Jos me asuttais Versaillesin palatsissa ( muutama sata huonetta) niin nää terminaattorit onnistuisivat kyllä kylvämään joka huoneeseen lelujaan.

Olen kyllä koettanut takoa päähän, että ennen kämpästä poistumista ja päivän päätteeksi kamat viedään joka huoneesta paikalleen. Joskus jopa onnistun siinä.

Asumistiheydestä - vielä ollessani 12-vuotias meitä asui nelihenkinen perhe 50 m2 kaksiossa. Meidän kerrossängyt oli olkkarissa, vanhemmilla oma makuuhuone. Yläasteiässä saatiin broidin kanssa yhteinen huone ja ensimmäinen oma huone oli solukämppä kun oli lähdetty opiskelemaan. Rouva on asunut koko ikänsä omakotitalossa. Huomaa ajoittain, että meillä on eri käsitys siitä, mikä on "ahdasta asumista".

Ei sillä, ettenkö siitä iskän omasta nurkasta näkisi unia. Täydellisessä maailmassa kämpän alakerrasta löytyis kahden auton talli rasvamontulla ja viemäröinnillä sekä lähes täydellinen työkaluvalikoima. Lisäksi tilaan nähden aivan liian isot stereot ja kaksi lepolassea sikarinurkassa. Saahan sitä haaveilla...
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hyvä Hämis! Bileet! :cheer:

Toivon samaa itselleni :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä Hämpsy! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Nyt kun Arskankin erehtyväisyys on todistettu ja Chavezin kuolema selviö voimme jäädä odottamaan Etelä- ja Keski-Amerikan uusia tuulia? Contrasotien uutta tulemaa ja vallankumouksen kuolemaa tai pelkkää kuolemaa?

[youtube]http://youtu.[/youtube]

Tämän voimia kokoavan esityksen jälkeen voimme vain todeta..

[youtube]httpbe/P7oMT23rIOA[/youtube]

Ja vielä tiivistää?
Rakas hullunkurinen Kitinä-perhe ja erikseen Hämäräpoika, joka oli saanut rahakkaan roolin! ONNEA ARSKALTAKIN! Seuraavaksi voisit järjestää oikein mahtavat Kitinäbileet ja kaikki Hämikse piikkiin! Kannatetaan!! Tulen sinne Ouluun päin vai missä sä asut. Jossain sielläpäin.

Rakkaat pienet ja isot toimittajanalut ja jopa valmiit toimittajat

Tässä taas Kitinän sanomamoguli joka tosin ei halua sen enempää korostaa itseään. Hyvän johtajan ominaisuuksiin
kuuluu olla nöyrä ja kuunnella alaisiaan. Siksi minun ei pidäkään isotella, vaikka jollain tavalla
olenkin Kitinässä esiku... no antaa olla. Kukin on mitä on ja koetetaan olla tasa-arvoisia!

Miten niin minun erehtyväisyyteni on muka todettu. Totesin vain, etten ymmärrä Niban kirjoitusta. KIISTÄN olleeni erehtynyt- päinvastoin- olin valveutunut kun en osaa Nibaa.

Mutta ihminen kyllä olen.

Tiedättekö kivat ystäväni, oikeasti olen ajatellut täälläkin, että olen ainut täysjärkinen ihminen koko hassunhauskassa Kitinän joukossamme. Ehkä siksi, että vaikka minussa asuu ehkä pieni propellipää niin taustalla hyörii läpeensä harmaa ja jäyhä ja oikein tylsä suomalainen kaunis mies.
Siksi ajattelen, että minä olen se normaali ja ihmettelen alituisesti muita, ihan hassuja tyyppejä!!

Olisikohan tässä taas tarpeeksi. Nyt saattoi hiukan virallinen uusi harmauteni särkyä, mutta ihan vain pintasärö!

Tuolla omalla palstallani on taas kakattu lattialle. Hans Jörgen on kangennut sinne ja mietin julistanko hänelle, kakkamiehelle, SODAN!
Sanokaa kannattaako minun se tehdä!?

Älkää nyt ainakaan vihaisia mulle olko.

Jotain jäi taas sanomatta, mutta sama pää kesät ja keskikesät. (Juu, tää oli kyllä aika kuiva vitsi...myönnetään)

STADINA.. ja miks mä kirjoitan, jos te ette mua tunne vielä niin... no sitten ette tunne
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen.
Haha x N.
Miksi mulle nauretaan tänään näin paljon? Olenkmää ihan urpo?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnee hämikselle!

Mulla on kauhee lähtemisen meininki koko ajan. Harkitsen vakavasti 2 viikon äkkilähtöä ihan mihin vaan ja etätyömahdollisuuden hyödyntämistä paikan päällä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Helsingissä ois tarjolla hyvää ruokaa ja juomaa, seuraa ja loistavat etätyömahikset! Sää vaan ei ole paras mahdollinen.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aurinko on nyt ehkä vahvin motivaattori. Ja juokseminen ilman jäätä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Olenkmää ihan urpo?
Sori, en ymmartanyt kusumusta ;)
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kiitos kaikille onnitteluista!

On kyllä aika parhaita fiilareita ehkä elämässä ikinä. Tämä koko juttu sisältää niin paljon voittoa, että oksat pois. Työmatkat lyhenee päivittäisesti 1.5 - 2.5 tunnista sinne n 30-40 min, kyytivaihtoehtoja tulee kourallinen lisää yhden bussin sijaan. Tulot kasvaa ja duunista tulee rennompaa, kerroin mun nykyisestä päivätahdista niin tuleva tiimikaveri kommentoi " No tämä on sitten ihan lepokotia sulle.. Vähän kuin varhaiseläkkeelle jäisit.." :D

Sitten kun ei olekkaan enää con+insult-talossa, niin ei tarvitse kokea tunnontuskia pakkolaskuttamisesta ja töiden keksimisestä tyhjästä. Ja viimein, viimein pääsee rauhassa antamaan oikeasti hyvää asiakaspalvelua, nykyään sekään ei ole mahdollista. Ja nämä kaikki on vain pintaraapaisu hyvistä puolista..

So much win <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Kuulostaa tosi hyvältä! Mä sain tiistaina palkata meille yhden tuttuni, joka on juuri valmistumassa ja joka kuvaili hakemaansa työtä unelmiensa työpaikaksi. Tuntui aika kivalta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Neliö meillä nyt on. Onko se muuten vielä niin, että ensiasunnon ostaja ei maksa vs-veroa.
Jos verottajan asettamat edellytykset täyttyy. Muistaakseni 4 kohtaa joista oleelliset ovat <40v ja ei ole aikaisemmin omistanut vähintään puolta asunto-osakkeesta tai kiinteistöstä. Työkaveri oli >40 niin jäi veroetu saamatta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onnea hämikselle.

Itse taas selailen koulutuksia kun jyrsii.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Happy Happy Joy Joy Hämis <3
fa-q.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

OK!
Sille!
Hyvä että toisilla lykästää, niin selkeämmin piirtyy oma tilanne, tai sen puute.
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Upeeta Hämis, onnittelut :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti:Aurinko on nyt ehkä vahvin motivaattori. Ja juokseminen ilman jäätä.
Hei Aurinkoni! Eikö tämä kommenttisi tullutkin siitä hauskasta asiasta, että itse olet Stadinarskan Aurinko? :D

Ja tietysti siten oma itse henkilönä on itsensä paras motivaattori!

...Tietysti on todennäköistä, ettei Exsu-aurinko tätä postausta enää näe, mutta ...no oletan vahvasti kuitenkin, että oletukseni on oikein.

STADINARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin