I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun Arskankin erehtyväisyys on todistettu ja Chavezin kuolema selviö voimme jäädä odottamaan Etelä- ja Keski-Amerikan uusia tuulia? Contrasotien uutta tulemaa ja vallankumouksen kuolemaa tai pelkkää kuolemaa?



Tämän voimia kokoavan esityksen jälkeen voimme vain todeta..



Ja vielä tiivistää?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kolmeen pankkiin jaksoin ja ehdin eilen täyttää lainanhakemuksen. Tänään sitten jutellaan ja katsotaan parasta. Vanhempi tyttö kohta päikkyyn ja nuoremman kanssa pihalle. Nyt aamupaskalle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kolmeen pankkiin jaksoin ja ehdin eilen täyttää lainanhakemuksen. Tänään sitten jutellaan ja katsotaan parasta.

Paljonko te saisitte lisäneliöitä? Eli nykyisen koko ja uuden koko?

T: 53 neliöstä 171 neliöön muuttanut 5 henkinen perhe.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

93 to 128
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niitä päiviä, kun ainoa mielekkäältä tuntuva asia olisi katsoa telkkarista erilaisia rikossarjoja ja tehdä hyvät muistiinpanot.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:93 to 128

Jos mä oisin sä, niin skippaisin oston ja maksaisin nykyistä pois raivolla halvan koron takia.

Tiedän kyllä että lisäneliöt houkuttaa, mutta ei teillä se muutos kuitenkaan niin iso ole, että siitä merkittävää hyötyä olisi. Muista myös että varainsiirtoveron noustua maksat 400kilon asunnosta taas 8000 veroja..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:93 to 128

Jos mä oisin sä, niin skippaisin oston ja maksaisin nykyistä pois raivolla halvan koron takia.

Tiedän kyllä että lisäneliöt houkuttaa, mutta ei teillä se muutos kuitenkaan niin iso ole, että siitä merkittävää hyötyä olisi. Muista myös että varainsiirtoveron noustua maksat 400kilon asunnosta taas 8000 veroja..
Neliöistä viis, mutta kyllähän tuo nyt huonelukuna on 1 tai 2 lisää ja omalla huoneella on lapsiperheessä paljon suurempi merkitys kuin sillä, että onko neliötä per henkilö X vai Y.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Neliöistä viis, mutta kyllähän tuo nyt huonelukuna on 1 tai 2 lisää ja omalla huoneella on lapsiperheessä paljon suurempi merkitys kuin sillä, että onko neliötä per henkilö X vai Y.
Harvinaisen samaa mieltä. Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen. Ei aikuisetkaan tuo omia lelujaan olkkariin. Noh, ainakaan silloin kun lapset on kotona.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Neliöistä viis, mutta kyllähän tuo nyt huonelukuna on 1 tai 2 lisää ja omalla huoneella on lapsiperheessä paljon suurempi merkitys kuin sillä, että onko neliötä per henkilö X vai Y.

Nääh. Oletan että Yllellä on nyt kolmio ja kahdelle pienelle lapselle riittää vallan mainiosti yhteinen huone.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Nääh. Oletan että Yllellä on nyt kolmio ja kahdelle pienelle lapselle riittää vallan mainiosti yhteinen huone.
Ei ne pieniä ole loputtomiin.
Universaali disclaimer.
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:. Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen.
Hah. Väitäkö sä kirkkain silmin että ne laoset leikkii siellä omassa huoneessa ja että niitä leluja ei löydy mualta asunnosta?
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:Nääh. Oletan että Yllellä on nyt kolmio ja kahdelle pienelle lapselle riittää vallan mainiosti yhteinen huone.
Ei ne pieniä ole loputtomiin.

Ei lamakaan kestä loputtomiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neliö meillä nyt on. Onko se muuten vielä niin, että ensiasunnon ostaja ei maksa vs-veroa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:. Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen.
Hah. Väitäkö sä kirkkain silmin että ne laoset leikkii siellä omassa huoneessa ja että niitä leluja ei löydy mualta asunnosta?
Kyllä. Ja se homma pitää. Pöydässä ei piereskellä tai röyhtäillä, haarukkaa ja veistä käytetään, omat kamat laitetaan naulakkoon kotiin tullessa, sänky pedataan aamulla jne... Ei se ole vaikeeta kun aloittaa ajoissa.

Ajoissa kun ne opettaa toimimaan, niin ei tartte koko elämää paapoa.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti: Kyllä. Ja se homma pitää. Pöydässä ei piereskellä tai röyhtäillä, haarukkaa ja veistä käytetään, omat kamat laitetaan naulakkoon kotiin tullessa, sänky pedataan aamulla jne... Ei se ole vaikeeta kun aloittaa ajoissa.

Kovat on ohjesäännöt.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti: Kyllä. Ja se homma pitää. Pöydässä ei piereskellä tai röyhtäillä, haarukkaa ja veistä käytetään, omat kamat laitetaan naulakkoon kotiin tullessa, sänky pedataan aamulla jne... Ei se ole vaikeeta kun aloittaa ajoissa.

Kovat on ohjesäännöt.
Ja paskat. Normi käyttäytymissäännöt.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:Ja paskat. Normi käyttäytymissäännöt.
Siinä ei kyllä mitään normaalia jos parivuotiaalta vaaditaan että se leikkii leluineen vain lastenhuoneessa. Tai että se petaa sänkynsä, käyttää veistä, ripustaa vaatteensa naulaan ja seisoo asennossa oven suussa kun isi tulee kotiin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Ei lamakaan kestä loputtomiin.
... minkä jälkeen asuntojen hinnat lähtee nousuun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:Siinä ei kyllä mitään normaalia jos parivuotiaalta vaaditaan että se leikkii leluineen vain lastenhuoneessa. Tai että se petaa sänkynsä, käyttää veistä, ripustaa vaatteensa naulaan ja seisoo asennossa oven suussa kun isi tulee kotiin.
Luulin että puhuit mun kakarasta. Se on 7v. Mutta kyllä ne lelut on aina pysyny omassa huoneessa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Diddley Bow kirjoitti:Luulin että puhuit mun kakarasta. Se on 7v. Mutta kyllä ne lelut on aina pysyny omassa huoneessa.
Olisihan se kamalaa, jos lapsi tulisi huoneestaan ulos vaikka näyttämään leikkejään vanhemmilleen. "Pysy sinä vain saatana siellä huoneessasi leluinesi, tulet ulos vain ja ainoastaan silloin, kun iskä haluaa dildon perseeseensä."
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Riemumieli kirjoitti:kun iskä haluaa dildon perseeseensä."
No mut sinähän noista jutuista tiedät.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon tosi innoissani meidän uusista työntekijöistä! Vähän kun ottaisi koiranpennun tai jotain. Oon jo tehnyt listan siitä, mitä varusteita ne tarvitsee ja rakennellut niille sellista turvallista omaa paikkaa tuonne yhden toimistohuoneen kulmaukseen. :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

masa kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:. Ja ne lelut kuuluu sinne omaan huoneeseen.
Hah. Väitäkö sä kirkkain silmin että ne laoset leikkii siellä omassa huoneessa ja että niitä leluja ei löydy mualta asunnosta?
Ei meillä ainakaan löytyis jos saatais yksi huone lisää, eli muksulle oma huone! Mä oon NIIN kyllästyny leluihin olohuoneessa, vaikkakin nyt näin pakon edessä kun jaetaan makkari kahdeksi tilaksi, eli muksulla ei ole tilaa leikkiä omassa tilassaan. Kun saadaan se kolmio, ni ei tule löytyyn leluja muualta ku erikoistapauksissa! (Tai näin mä nyt sanon... :D )
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Täälläkin kaksio, mutta tuo makkari on muksun, ja siitä muistutus iltaisin jos kamat on päässeet leviään sieltä. Toki siis leikkiä saa muuallakin, mutta leikin päätyttyä kamat takas omaan huoneeseen.
Prepare for the worstest.
masa

Re: I Shavezin jälkeinen unshaved Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti: Ei meillä ainakaan löytyis jos saatais yksi huone lisää, eli muksulle oma huone! Mä oon NIIN kyllästyny leluihin olohuoneessa, vaikkakin nyt näin pakon edessä kun jaetaan makkari kahdeksi tilaksi, eli muksulla ei ole tilaa leikkiä omassa tilassaan. Kun saadaan se kolmio, ni ei tule löytyyn leluja muualta ku erikoistapauksissa! (Tai näin mä nyt sanon... :D )

Noin mekin suunniteltiin kun muutettiin isoon asuntoon. Toteutus ei vaan onnistunut.
Vastaa Viestiin