Torstain teekutsut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sähän halutessasi voisit hoitaa ton niin, että nyt sanot, että vaimo hakee ja sitten sairaalassa allekirjoittaisit "kotiutuu vastoin ohjetta omalla vastuulla" lomakkeen. Niitä on olemassa.
Ei se hoitsu vaan tommosista maininnut. Sanoi vaan että pakko olla joku hakija.
Samat sanat. Mulla leikattiin aikuisena nielurisat ja kyllä se oli sairaalaan jäätävä. Se kävi ilmi siinä vaiheessa kun leikkaus oli jo tehty ja mulle sanottiin että nyt voidaan soittaa hakijalle. Sanoin että öö aattelin mennä ratikalla kotia. Kysyivät että onko kotona joku, sanoin että ei, asun yksin. Eivät päästäneet. Mitään ilmoituksia ei tarvinut etukäteen tehä ja olin vissin lukenu huolimattomasti ohjeet. En kyllä muista että niissä ohjeissa ois ollu yhtään mitään. Käsittääkseni oisin saanu mennä yksin kotiin, jos kotona ois ollu joku hoivaamasssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Teekutsut tosiaan. Tulin tässä luvanneeksi 7v luukkupöksylle kaverisyndet, joten tänään lusitaan ne. Onneksi toi 18v luukkupöksy tulee auttamaan. Lapset! Tykkään niistä, mut en silleen paavin tavalla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Turhauttaa ja kiukuttaa, tuntuu etten saa töissä mitään aikaiseksi. Päätin laittaa itselleni toukokuulle 2 viikkoa opintovapaata (ylityövapaata) ja matkustaa jonnekin etelän aurinkoon kirjoittelemaan gradua, urheilemaan ja ottamaan etäisyyttä kaikkeen muuhun. Saatan ehkä tehdä vähän etätöitäkin, jos interwebyhteys pelaa toivotusti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Turhauttaa ja kiukuttaa, tuntuu etten saa töissä mitään aikaiseksi. Päätin laittaa itselleni toukokuulle 2 viikkoa opintovapaata (ylityövapaata) ja matkustaa jonnekin etelän aurinkoon kirjoittelemaan gradua, urheilemaan ja ottamaan etäisyyttä kaikkeen muuhun. Saatan ehkä tehdä vähän etätöitäkin, jos interwebyhteys pelaa toivotusti.
Jätä etätyöt kotiin ja Nauti! Ihan sama miten ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mutku mä oon niin korvaamaton!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Mutku mä oon niin korvaamaton!
Pitääkö mun taas alkaa kinastelemaan kuuman nuoren nartun kanssa? Ei se ole niin vaikeeta! Kone kiinni ja koneeseen.

Kannattaa laittaa myös känny kiinni ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Mutta jurrristina sun pitäisi ymmärtää, että sairaala haluaa sitten nimen paperiin siitä että riskit on kerrottu ja potilas toimii vastoin suositusta ja yleistä käytäntöä.
Enhän minä mitään lappuja tässä vastusta, mutta minusta ei ole sairaalan asia sanoa ettei taksilla kotiin meno ei käy. Voi sanoa, että se on riskialtista ja ei-suositeltavaa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jokakeväinen ongelma, mitä pyytää vanhemmilta syndelahjaksi. Meneekö taas raha/lahjakortti-osastolle...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tää sopiikin aiheeseen:
varastoa siivotessa löysin mulle avioerossa jääneen puolikkaan häälahja-astiastosta. Villeroy & Bochin Navajo-sarjaa.

Astiaston valmistus on kai lopetettu. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä noista kehtaisi pyytää? Salaattilautasia, ruokalautasia ja syviä soppalautasia.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:Tää sopiikin aiheeseen:
varastoa siivotessa löysin mulle avioerossa jääneen puolikkaan häälahja-astiastosta. Villeroy & Bochin Navajo-sarjaa.

Astiaston valmistus on kai lopetettu. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä noista kehtaisi pyytää? Salaattilautasia, ruokalautasia ja syviä soppalautasia.
Et kai sä nyt niitä ala myymään? Vasta löysit, niin piilota samaan paikkaan. Anna koordinaatit lapsille. Aarteenmetsästystä ;)
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Tää sopiikin aiheeseen:
varastoa siivotessa löysin mulle avioerossa jääneen puolikkaan häälahja-astiastosta. Villeroy & Bochin Navajo-sarjaa.

Astiaston valmistus on kai lopetettu. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä noista kehtaisi pyytää? Salaattilautasia, ruokalautasia ja syviä soppalautasia.
Ai teillä laitettiin lusikat jakoon ihan konkreettisesti. Saako tähän laittaa hymiön? saa :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Juu niin laitettiin. Sohvakin sahattiin homelitellä kahtia ja lattialle valunut sahanpuru punnittiin kirjevaa'alla.
Nauratti kyllä itseäkin, mutta ex oli viemässä koko astiastoa - enhän minä "loukattuna osapuolena" tietenkään voinut antaa periksi. Oi niitä aikoja :D
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Meilläkin melkein poltettiin takapihalla kihlajaislahjaksi saatu sänky kun erottiin. (2 vuotta sen jälkeen kun mua oli petetty!) Lopputulema oli että mies vei sängyn ja minä petivaatteet...


Täällä töissä on mukavan hiljainen hiihtolomaviikko, saan vihdoin näitä rästihommia pois kuleksimasta!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan komeat raskausarvet ristiselässä, joutuukohan tässä joskus tulevaisuudessa panostamaan perinteiseen tribaalioksetustatskaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:Tää sopiikin aiheeseen:
varastoa siivotessa löysin mulle avioerossa jääneen puolikkaan häälahja-astiastosta. Villeroy & Bochin Navajo-sarjaa.

Astiaston valmistus on kai lopetettu. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä noista kehtaisi pyytää? Salaattilautasia, ruokalautasia ja syviä soppalautasia.

Sähän voit nyt näyttää exällesi että olet päässyt kaikesta yli ja antaa ne kipot sille.

Tai siten hajotat ne ja lähetät sille valokuvan niistä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Sähän voit nyt näyttää exällesi että olet päässyt kaikesta yli ja antaa ne kipot sille. Tai siten hajotat ne ja lähetät sille valokuvan niistä.
Kyllä se tietää että olen so-over-it. Periaatteesta en luovu ilmaiseksi, koska noista saatavilla rahoilla saa niilläkin mopoon jotain kilkettä. Tai pullon hyvää viskiä. Uskoisin saavani noistakin 70-90 eskoa. Käytettyjen V&B lautasten hinnat näkyy olevan kympin molemmin puolin, kulhojen ja muiden vähän enemmän.
Amazing shit happens!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Sähän voit nyt näyttää exällesi että olet päässyt kaikesta yli ja antaa ne kipot sille. Tai siten hajotat ne ja lähetät sille valokuvan niistä.
Kyllä se tietää että olen so-over-it. Periaatteesta en luovu ilmaiseksi, koska noista saatavilla rahoilla saa niilläkin mopoon jotain kilkettä. Tai pullon hyvää viskiä. Uskoisin saavani noistakin 70-90 eskoa. Käytettyjen V&B lautasten hinnat näkyy olevan kympin molemmin puolin, kulhojen ja muiden vähän enemmän.

Hankalahko myydä, ei kovin yleinen setti.
Tietty sellasia vailla oleva maksaa niistä ihan kivasti. Ebay vois olla oikea myyntikanava. Lisävaivaa pakkaamisesta ja postituksesta. Huuto.net ei jostain syystä vedä nyt juuri yhtään ostajia.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja exsu »

Terapiamatkan suunnitteluilta. Alkaa näyttää siltä, että Etelä-Ranska. En oo päättänyt vielä, että pelkkä Nizza vai vähän liikettäkin. Opintojen/töiden kannalta tietysti olisi järkevä pysyä paikoillaan, mutta jos oliskin toisen viikon Suomessa (opinnot) ja toisen Ranskassa? Tää suunnittelukin toimii aika hyvin, ehkä mun ei lopulta tarvii ees lähtee!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi en ole mennyt naimisiin kenenkään kanssa eikä kohta tule tilaisuuttakaan?
No joo, aivan imaginaarinen tilanne..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin