Torstain teekutsut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kello viiden tee on tänään am. Muumit huolehtivat viihtymisestä. Minä niin huomenta toivotin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kakkelssontauti iski, ny o kivaa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Kakkelssontauti iski, ny o kivaa.
Eikun tuuletin päälle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon heränny klo 3.15. Kyllä voi levännein mielin lähteä töihin, ja onneksi se saatanan vanhempainvarttikin on juuri tänä jumalan päivänä.


Mähän oon ihan ku kännissä, vaikka yöllä en mitään nappia ottanutkaan, kun tajusin vasta viiden maissa että ei se uni enää tule.

Voi vattu. Ens viikolla on pakko olla helpompaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suolakaivos ei jotenkin tunnu ollenkaan niin pahalta kun vapaus siintää horisontissa. Pitää iskeä vielä uutiset tiskiin pomolle, joka varmaan tulee tykkäämään todella paljon, resurssit muutenkin vähissä, lisää ei ole tulossa ja ne jotka on tulossa, on hyödyttömiä vielä ainakin 1.5kk.

Deal with it, itse aloit sniiduilemaan henkilöstön kanssa ja ahnehtimaan lisää palveluita.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kahvi ja näennäinen asennemuutos saa ihmeitä aikaan. Siltikään en ole säteilevimmilläni tänään(kään).
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole muuten edes hetkellisesti tehnyt mieli palata töihin. Vaimo kertoilee usein työjuttuja, enkä oikein jaksaisi kuunnella. Mutta onhan se lähes pakko kerran päivässä kysyä, miten töissä meni. Huomenna tietenkin iskee tuhatvolttinen seinät kaatuu-ahdistus...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

Terveydenhoitobyrokratia on kyllä ihan vitun järjetöntä.

Oon menossa polven tähystyslekkaukseen parin viikon päästä ja mun piti täyttää esitietolomakkeeseen tiedot, kuka mut vie illalla sairaalasta himaan. Kirjoitin siihen että Taxi.

Tuli äsken soitto ettei se käy. Kerroin ettei ole muuta mahdollisutta, niin kuulin että sitten ei pääse leikkaukseenkaan. Eli eukon on sitten iltakasilta lähdettävä kakarojen kanssa hakemaan minua 50 kilsan päästä, ottaa minut valvovan silmän alla vastaan, ja vasta siten saan mennä taxilla jonka kyllä sairaanhoito maksaa.

VMP.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Terveydenhoitobyrokratia on kyllä ihan vitun järjetöntä.

Oon menossa polven tähystyslekkaukseen parin viikon päästä ja mun piti täyttää esitietolomakkeeseen tiedot, kuka mut vie illalla sairaalasta himaan. Kirjoitin siihen että Taxi.

Tuli äsken soitto ettei se käy. Kerroin ettei ole muuta mahdollisutta, niin kuulin että sitten ei pääse leikkaukseenkaan. Eli eukon on sitten iltakasilta lähdettävä kakarojen kanssa hakemaan minua 50 kilsan päästä, ottaa minut valvovan silmän alla vastaan, ja vasta siten saan mennä taxilla jonka kyllä sairaanhoito maksaa.

VMP.
Kait tossa ajatellaan, että sun leikkauksen jälkeistä valvontaa ei voi sälyttää taksikuskin vastuulle, mutta vaimon vastuulle voi jos yhdessä niin sovitte.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Kait tossa ajatellaan, että sun leikkauksen jälkeistä valvontaa ei voi sälyttää taksikuskin vastuulle, mutta vaimon vastuulle voi jos yhdessä niin sovitte.

Silti. Yhtälailla se taksari minut ajaa kotiin jos matkalla pyörryn.


Vastuunvapautuslomakkeet vaan kehiin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kait tossa ajatellaan, että sun leikkauksen jälkeistä valvontaa ei voi sälyttää taksikuskin vastuulle, mutta vaimon vastuulle voi jos yhdessä niin sovitte.

Silti. Yhtälailla se taksari minut ajaa kotiin jos matkalla pyörryn.


Vastuunvapautuslomakkeet vaan kehiin.
Sähän halutessasi voisit hoitaa ton niin, että nyt sanot, että vaimo hakee ja sitten sairaalassa allekirjoittaisit "kotiutuu vastoin ohjetta omalla vastuulla" lomakkeen. Niitä on olemassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Sähän halutessasi voisit hoitaa ton niin, että nyt sanot, että vaimo hakee ja sitten sairaalassa allekirjoittaisit "kotiutuu vastoin ohjetta omalla vastuulla" lomakkeen. Niitä on olemassa.


Ei se hoitsu vaan tommosista maininnut. Sanoi vaan että pakko olla joku hakija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sähän halutessasi voisit hoitaa ton niin, että nyt sanot, että vaimo hakee ja sitten sairaalassa allekirjoittaisit "kotiutuu vastoin ohjetta omalla vastuulla" lomakkeen. Niitä on olemassa.


Ei se hoitsu vaan tommosista maininnut. Sanoi vaan että pakko olla joku hakija.
No ei se tietenkään niin sano :) Sehän olisi epäasiallista neuvontaa jos noin sanoisi, koska silloinhan se ehdottaisi sulle tota. Mutta ethän sä pakkohoidossa siellä ole, eli kyllä sä leikkauksen jälkeen pois pääset halutessasi taksilla jos päätät lähteä, kunhan et sano sitä ennen leikkausta.

Mutta ei tuota sääntöä ole sun kiusaksi tai byrokratian takia keksitty, vaan kotiutettavien potilaiden turvaksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta ei tuota sääntöä ole sun kiusaksi tai byrokratian takia keksitty, vaan kotiutettavien potilaiden turvaksi.
Siinä vaiheessa kun potilas sanoo, ettei ole muuta vaihtoehtoa, siirrytään kyllä kiusan puolelle.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Voi jäädä sairaalaan yöksi. Päiväkirurgia on muutenkin suht uusi asia.
Se nyt vasta kiusantekoa on, notta jos ei ole hakijaa, pitää jäädä laitokseen sen sijaan että pääsisi omaan petiin. Ei aikuisia tartte holhota, riittää kun kertoo riskit.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Katoin peiliin - uittu mä olen wanha! Törkeen wanha. Nyt iski kriisi!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Voi jäädä sairaalaan yöksi. Päiväkirurgia on muutenkin suht uusi asia.
Se nyt vasta kiusantekoa on, notta jos ei ole hakijaa, pitää jäädä laitokseen sen sijaan että pääsisi omaan petiin. Ei aikuisia tartte holhota, riittää kun kertoo riskit.
Leikkauksen jälkeen ihminen ei välttämättä ole kuuppa ihan 130%:n kirkas, eli kyllä pientä holhousta tarvitaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Leikkauksen jälkeen ihminen ei välttämättä ole kuuppa ihan 130%:n kirkas, eli kyllä pientä holhousta tarvitaan.

Ymmärrän kyllä että oman auton rattiin ei päästetä, mutta se on ihan pelleilyä ettei taxilla saisi lähteä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Diddley Bow kirjoitti:Katoin peiliin - uittu mä olen wanha! Törkeen wanha. Nyt iski kriisi!!
Tervetuloa klubiin.
Peilit voi peittää, tai jopa poistaa kokonaan :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Katoin peiliin - uittu mä olen wanha! Törkeen wanha. Nyt iski kriisi!!
Peilit voi peittää, tai jopa poistaa kokonaan :P

Olin Kallessa joulukuun alussa. Oli helvetillinen järkytys nähdä itsensä vieraasta peilistä läskin ulkomuotonsa kera. Oikeesti koko ilta meni ihan pilalle kun näin itteni niistä kymmenistä peileistä. Sinä iltana päätin että tammikuussa alkaa matokuuri.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kiukkutipu kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Katoin peiliin - uittu mä olen wanha! Törkeen wanha. Nyt iski kriisi!!
Tervetuloa klubiin.
Peilit voi peittää, tai jopa poistaa kokonaan :P
Hajoita ja hallitse. Jos näette lähi ABC:lla rikottuja peilejä, niin ei hätää, se olin vain minä. Hulk!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Olin Kallessa joulukuun alussa.
Kelasin tästä ensin, että jäbä on päässyt tasokkaaseen miestenlehteen - kunnes muistin että semmoinen ravintolakin stadista löytyy. Olipa hyvä, etten ehtinyt lehtikioskille asti :D
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Olin Kallessa joulukuun alussa.
Kelasin tästä ensin, että jäbä on päässyt tasokkaaseen miestenlehteen - kunnes muistin että semmoinen ravintolakin stadista löytyy. Olipa hyvä, etten ehtinyt lehtikioskille asti :D
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Olin Kallessa joulukuun alussa.
Kelasin tästä ensin, että jäbä on päässyt tasokkaaseen miestenlehteen - kunnes muistin että semmoinen ravintolakin stadista löytyy. Olipa hyvä, etten ehtinyt lehtikioskille asti :D
Tuskin Kallen Gay-osioon on yli 20 bmi:llä asiaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstain teekutsut

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK olisi maksanut nähdäkseen Masan alasti?! Haistan markkinaraon. Palstan kuumat kuvat. Tätähän se Gat on yrittänyt jo vuosia, mutta sitä on vain kiinnostanut teini-ikäiset nartut. Mulle kelpaa kaikki kuvat. I can make money out of them!!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin