Penis Perjantai (Munaa naisille? Juhlan kunniaksi!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös Kiukkis ajellut aikoinaan omalla Busalla? Tai voi olla että muistan väärin mopedin mallin.

Vknloppu päiväkahviseudulla. Huomenna messuille, muttei kolopalloa eikä hepoa.

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Perus Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

KKK kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Noin äkkiä katottuna tuutti.
Saako kysyä, kuin sie tuuti-Hondan tunnistit? Klassikkopyörästä toki kyse, mutmut. Onko itsellä tai lähipiirissä ollut moista?
Olen enempi järkyttynyt jos joku EI tunnista.
Itsellä ei ole sellaista ollut, faijan broidilla on ollut useita - tällä hetkelläkin yksi, museoitu tosin.

Ja Pulkkis, oon mä Busallakin ajellut. Oma se ei kyllä ollut. Viimeisin oma oli ZX6R-lelu :wink:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Kaikki kunnia noille haararaketeille ja niiden suorituskyvylle, ei oo vaan mun juttu enkä osaa ajaa niillä. Jos olis ylimäääräistä aikaa ja rahaa niin jonkun kurapyörän tai seikkailuenduron voisin haluta laittaa. Mutta homosohvalla ette mua näe.

Luulen kuitennii, että ajotaidon kannalta olis hyödyllistä viettää vähän aikaa jonkun muoviluodinkin selässä.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä tiedän yhden tuutsien, mut se pelaa seinäjoella.

Kaks yötä enää ja kaikki syndet ja narttujenpäivät on lusittu. Ainakin ne jotka mä tiedän. Huh!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Classic runnoi ohi. Huh, mikä hitskokki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä se vaan puuman paatunutta sydäntä lämmitti, kun reilu parikymppinen oppilas toi ruusun ja toivotti ihanaa naistenpäivää jumalattarelle. Ja vielä viikon päätteeksi veti ässän hihasta: jäätävä kukkapuska ja suklaata maailman parhaalle maikalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perus Perjantai (Naispäivä)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teksti onneksi hävis enkä viitti kirjottaa uusiks..
Ei sitä ole valmis tekemään mitä vaan saadakseen jotain, itse asiassa ei viitti mitään tehdä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Penis Perjantai (Munaa naisille? Juhlan kunniaksi!)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toi puuma-läppä ei toimi, pitäs olla vähän enemmän vuosirenkaita ja selluliittia perseessä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perus Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:aIKA hyvä kimmoke?



Joo, kaikki keksimään ohjeita miten alkoholia pitäisi käyttää?
Minulla on tällä hetkellä vain yksi ja ainoa ohje, ÄLÄ KÄYTÄ!
Näin koska tämän hetkisessä tilassa en keksi tai viitsi edes yrittää..
Mutta jotain oikeita ohjeita alkoholin käyttöön?
Speden ohjeet olivat oikeastaan seurauksia ja siten yhtä varoittavia.
Savolaiseen tapaan hän jätti vastaamatta joko viisauttaan tai tyhmyyttään kysynykseen,
tiedätte sen, mutta mitä tahansa sanottekin olette väärässä tai sitten oikeassa..
Jos asiaa ei voi selkeämmin ilmaista niin sitten epäselvemmin kyllä pystyy..
Kyllä Spede oli mahtava ja Vesku ja Siimes... voi niitä aikoja.

Nyt on niin paljon tylsempää. Paitsi muutamat harvat. Mutta uusille sukupolville tämä asia ei ole ongelma
kun eivät tiedä paremmasta. Kauhistus, jos nykynuoret tai aikuiset nuoret "pääsisivät" hetken 23 vuodenkin takaiseen Suomeen niin
mikä protesti siitä tulisi! Olisihan "kauheaa" nähdä kuinka helppoa Suomessa "kaikki" oli silloin ja kaikki perusasiat toimivat. Heikosti on tosin ollut vain ongelmakäyttäjillä ja sairailla tasaisesti vuodesta toiseen!

Vastatkaa tähän, te, jotka ette ole kokeneet 1970-luvun loppua ja 1980-lukua ja aina vuoteen 1990, jolloin kaikki alkoi murtua pikkuhiljaa Suomessa ja Suomeen kohdistuviin asioihin... vastatkaa, että olen ihan väärässä! Kaipaan sitä. Hehän sen tietävät!

Että juttuni olisi TÄYSIN paikkaansapitävä niin säilyttäisin tästä ajasta tekniikan ja turvallisuuden kehittymisen VAIN autoissa ja elektroniikassa.
Internetin ottaisin nykyaikaankin, mutta mutta rajoitettuna ja hyödyllisenä (APUA- silloin ei kyllä olisi Kitinääkään- anteeksi) Kitinän tyyppinen saisi olla. Keskustelu internetissä nimittäin on nykyajassa hyvä asia.

MUTTA

Oi toimivat lumityöt, ymmärrettävät lääkärit ja työntekijät, tavoitettavuus lankapuhelimella vain, somat OIKEAT apteekit, oikeat huoltoasemat, paremmat rakennukset, ei tietoa uusista valtioista, matkoille pääsi, aikuiset työntekijät olivat varakkaampia kuin opiskelijat hehheh, ei ollut monia "tyhjiä" "palveluja", miehet eivät ennen tappaneet koulussa yms, vähemmän avohuollossa hulluja, perusterveydenhuolto toimi todella hyvin, yliopisto-opinnoissa oli TYYLIÄ, osakunnat olivat terveellä toimintapohjalla, vanhempia arvostettiin enemmän, kaikki koettiin syvällisemmin, kaupoissa myytiin tavallisempia tuotteita vailla suuria ketjuja, internetin negatiivisia asioita ei ollut.

STADIN POIKA (joka sujuvasti tosin "kahlaa" nykyajassa oikein loistavasti, vaikkakin pieni asennevamma asuu aina)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin