Tärinätiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

saira kirjoitti:^Tota, en todellakaan kaipaa tänne palstalle sen suuremmin mitään yksityiskohtia tms, tietenkään, mut siis sun kummityttöskö päälle oli käyty?
Jep, ihan tilaamatta oma mies pahoinpiteli.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Voi saatana... :( Voimia todella paljon, sekä kummitytölles että sulle. Ja toivon todella, että kummityttös päättää ja jaksaa viedä jutun loppuun saakka virallista tietä pitkin, näin kun tiedän kuinka suuri kynnyskin asian hoitamisessa on!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:V*ttu että mua v*tuttaa edelleen niin paljon toi viikonlopun keissi, että mä ihan oikeasti kohta lähtetän jotain luunmuskaajia mestoille. Järkipuhe ei auta.
Järkipuhe voi olla avuksi uhrille, vaikka tekijälle puhuminen olisi seinille puhumista.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
saira kirjoitti:^Tota, en todellakaan kaipaa tänne palstalle sen suuremmin mitään yksityiskohtia tms, tietenkään, mut siis sun kummityttöskö päälle oli käyty?
Jep, ihan tilaamatta oma mies pahoinpiteli.
Naisten hakkaajat ovat kyllä tosi pieniä miehiä, naisen hakkaaminen kysyy sellaista määrää rohkeutta ja uskallusta että alta pois!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näyttäis siltä, että muutto on edessä. Muuttomatka 20m itään. Hieman on motivaatio-ongelmia, kun talo vapautui yllättäen, eikä siitä voi oikein kieltäytyä, iskemätön kun on. Ei vaan jaksais kaikkea asiaan liittyvää kahden lapsen lisäksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näyttäis siltä, että muutto on edessä. Muuttomatka 20m itään. Hieman on motivaatio-ongelmia, kun talo vapautui yllättäen, eikä siitä voi oikein kieltäytyä, iskemätön kun on. Ei vaan jaksais kaikkea asiaan liittyvää kahden lapsen lisäksi.
Tilaat kitinästä muuttojengin. Kyllä me pari lastakin kannetaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:V*ttu että mua v*tuttaa edelleen niin paljon toi viikonlopun keissi, että mä ihan oikeasti kohta lähtetän jotain luunmuskaajia mestoille. Järkipuhe ei auta.
Järkipuhe voi olla avuksi uhrille, vaikka tekijälle puhuminen olisi seinille puhumista.
Tekijälle puhun korkeintaan siinä vaiheessa, kun se vahingossa putoaa portaista. Uhrille tässä yritän järkeä puhua, ei vaan näytä oikein ymmärtävän miten tärkeää olisi esim. hakea lähestymiskieltoa ihan vaan jatkoa ajatellen, kun edessä todennäköisesti on jotain huoltajuuskiistoja. Lääkärissä on käyty ja rikosilmoitus on tehty, nyt vaan tarvitsisi tehdä vielä vähän enemmänkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Motivoituisiko kummityttö visiitille sinne turvakotiin? He vois kertoa kokemuspohjalta, miten tuollaiset jutut usein etenee ja mitä pitää huomioida missäkin vaiheessa? Jos menisitte vaikka yhdessä juttelemaan?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Tekijälle puhun korkeintaan siinä vaiheessa, kun se vahingossa putoaa portaista. Uhrille tässä yritän järkeä puhua, ei vaan näytä oikein ymmärtävän miten tärkeää olisi esim. hakea lähestymiskieltoa ihan vaan jatkoa ajatellen, kun edessä todennäköisesti on jotain huoltajuuskiistoja. Lääkärissä on käyty ja rikosilmoitus on tehty, nyt vaan tarvitsisi tehdä vielä vähän enemmänkin.
Lähestymiskielto ei nyt sinänsä huoltajuuskiistoissa kauheasti auta, siinä kun katsotaan lapsen ja vanhemman välistä suhdetta eikä puolisoiden välistä suhdetta. Toisaalta tavoitteenakin pitäisi aina olla lapsen ehjä suhde molempiin vanhempiin. Eli jos ei ole lapsille/lapselle uhka, niin lähestymiskieltoa kannattaa arvioida vaan sen kannalta tartteeko puoliso lisäturvaa.

Enemmän ehkä kannattaisi keskittyä siihen, ettei käy perinteiset itsesyytöskuviot -> paluu yhteen -> sama toistuu -> jne.
Universaali disclaimer.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näyttäis siltä, että muutto on edessä. Muuttomatka 20m itään. Hieman on motivaatio-ongelmia, kun talo vapautui yllättäen, eikä siitä voi oikein kieltäytyä, iskemätön kun on. Ei vaan jaksais kaikkea asiaan liittyvää kahden lapsen lisäksi.
Tilaat kitinästä muuttojengin. Kyllä me pari lastakin kannetaan.
:D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ niba onkin mulla Niemi-nimellä luurissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ niba onkin mulla Niemi-nimellä luurissa.
Jos ei tarvi sun paskapöksyihin koskea, korkeintaan kiinteisiin kohteisiin?
Mulla ei oo ton suurempaa muuttoautoa.. eikä edes vetokoukkua..

Kuva

Tampereella ei vain ole mitään sellaista muuta, joka enempiä auttaisi eviä liikuttelemaan sinnepäin.
Viimeksi muokannut Niba, 12.03.2013 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lähestymiskiellon hakeminen olisi ele itseltä oikeaan suuntaan ja myös viesti muille siitä, että haluaa tilanteen muuttuvan, siksi koen sen hakemisen tärkeänä. Mutta katsotaan nyt miten tilanne etenee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:^ Motivoituisiko kummityttö visiitille sinne turvakotiin? He vois kertoa kokemuspohjalta, miten tuollaiset jutut usein etenee ja mitä pitää huomioida missäkin vaiheessa? Jos menisitte vaikka yhdessä juttelemaan?
Tämä kuulostais hyvältä idealta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En tiedä eikö lähestymiskiellot ole lähinnä jotain stalkkereita varten? Suomalainen itäinen mongoliyhteiskunta katsoo yleensä läheisten läpsimistä enemmän hyväksyvällä kun rankaisevalla otteella, vanhempien ja lasten oikeudet, varsinkin jos on mennyt tunnustamaan isyyden on vaikea mitätöidä, paitsi jos isä on turkkilainen tai vaikkapa belgi. Sosiaalitantat pitää huolta että isä saa tilaisuuden läpsiä vaimoaan/Ex-vaimoaan päin näköä, ihan lapsen oikeuksiin perustuen. Lapset saattaa tykätä hakkaajaisästä enemmän kuin "kunnollisesta" äidistä. Lapsella on oikeus hakkaajaisään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Väkivaltaisesta puolisosta tulee usein "stalkkeri" siinä kohtaa kun kontrolloitu ja pahoinpidelty puolisko vaihtaa osoitetta ja kontrolli hankaloituu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

On nyt kai sitten niiin että oli viikonloppu ja oli menoa ja meininkiä. Niin raskas päivä heiluttamassa telaa että ei tosi, himassa odottaa mehevä riita ja mieli tekis painua mustaan koloon vuodeksi pimeään.

Ei vittu näin...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:V*ttu että mua v*tuttaa edelleen niin paljon toi viikonlopun keissi, että mä ihan oikeasti kohta lähtetän jotain luunmuskaajia mestoille. Järkipuhe ei auta.
Kuva

Parin päivän työturnee. Hotellikuolemaa torjuu "70's Show" ja seitinohut viski... tai viisi.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Väkivaltaan väkivalla vastaaminen on vähän sama kuin nussis paljaaltaan ja toteais "Oishan sillä voinut olla jo hiv"
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tärinätiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
saira kirjoitti:^Tota, en todellakaan kaipaa tänne palstalle sen suuremmin mitään yksityiskohtia tms, tietenkään, mut siis sun kummityttöskö päälle oli käyty?
Jep, ihan tilaamatta oma mies pahoinpiteli.
Inhottavaa. En tiedä mitään inhottavampaa kuin aivoton väkivalta. Tämän olen moneen otteeseen sanonut. Ja oman sukupuoleni puolesta olen pahoillani, ettei kaikilla "meistä" ole verbaalista kykyä selvittää riidat tai kykyä hallita itseään.
Vesperille :h: siis.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin