Muistaako joku?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Muistaako joku?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Muistaako joku, että So Hard ja/tai Manaaja olisivat k o s k a a n (Cityssä tai Kitinässä) myöntäneet olevansa väärässä jossain asiassa?

Minä en muista. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muistaako joku?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kuva
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Muistaako joku?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tuo on expertin puhumisia, mutta kyllä pelkästään yksinkertaisella haulla löytyy jokunen sellainenkin tapahtuma. Oleellisempaa kuin jokin yksittäinen faktavirhe, joihin harvemmin syyllistyn, on kuitenkin se että kitinäaikana olen muuttanut mielipidettäni monestakin asiasta ennen muuta siksi, että joku on esittänyt järkeviä argumentteja joko täällä tai toisaalla. Esimerkiksi homoliitoista ja huumausaineista. Minulla ei ole yleisesti ottaen hyvien perustelujen tai paremman tiedon valossa ole mitään vaikeuksia myöntää olevani väärässä, vaikka tykkäänkin vääntää asioista - ei tässä työssä pärjäisi lainkaan, jos ei tajuaisi hyvällä intuitiolla milloin omat argumentit ovat keveämmät.

Nanalankin niin ainakin kerran tehneen faktavirheen osalta.

Mielipiteethän sitten taas ovat kuin persreikiä, toiset vaan haisee pahemmalle kuin toiset mutta väärää mielipidettä ei sinänsä ole. Paitsi ne jotka on eri mieltä mun kanssa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muistaako joku?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole olemassa virheellisiä mielipiteitä, kaikki mielipiteet ovat yhtä relevantteja, ellei tekijänä ole botti. Kuten; huumausaineet pitäisi vapauttaa ja homot tappaa. Eikun..
Onko muuten Olivia suomalaisperäinen nimi? Jos Nimipäiväkalenterissa on Olivia nimi niin yhtä hyvin Muhammed? Olivia viittaa oliiviin eikä oliivipuu ole koskaan Suomessa kasvanut, ainakaan vielä. Eikun..
Kun puhutaan suomalaisperäisestä niin mistä suomalaiset ovat peräisin tai kotoisin?
Joku tieto voi olla totta tai ns. faktaa juuri nyt mutta huomenna aivan väärin, kun tieto lisääntyy, ilmasto muuttuu tai asenteet muuttuvat, asenteet muuttuvat, ilmasto muuttuu ja tieto lisääntyy de facto.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin