Pervo Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

PErvOmpi?

Katainen
0
Ei ääniä
Himanen
0
Ei ääniä
molemmat yhtä
0
Ei ääniä
molemmat tuli yhtä aikaa
1
50%
master and servant
1
50%
Jutta
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

masa

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti:No ei kai sun tarvinnut, kun tuo koodi kertoi sen jo, mutta kumpi niistä?

No se pohjoisempi kun oli halvempi!
masa

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti:Mä oon kerran ollut omenahotellissa. Just Treella. En voi varsinaisesti suositella.

Ei voi ei. Mut kun ilves maksoi 140 ecua, tää maksoi 70. Tosin otin ton varauksen BU-planina. Kun löydän paremman, perun ton. Jos en, on edes joku paikka jossa vetää ZZZZZetaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:
No se pohjoisempi kun oli halvempi!
Ja paljon lähempänä sitä YO:takin, siitä kätevä! Mä oon yöpynyt Vaasan Ompossa ja jossain niistä Helsinginkin. En muista että olis ollut mikään kovin huonosti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kesällä omppuun on vietävä oma tuuletin mukaan, ainakin mansen rautatieseman päässä olevaan. Muuten hinta/laatu-suhde on ihan ok. Ensikesän saunaan otin huoneen toisesta ompusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mahtavaa kahvakuulaa, mahtavia viikonloppusuunnitelmia ja postilaatikossa VHB uus levy nimmareilla ja bonusraidoilla varustettuna ja siisti bändipaita! Oon taas niin liekeissä ettei mitään järkeä!!! JiiHHAA!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pervo Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti:
No se pohjoisempi kun oli halvempi!
Ja paljon lähempänä sitä YO:takin, siitä kätevä! Mä oon yöpynyt Vaasan Ompossa ja jossain niistä Helsinginkin. En muista että olis ollut mikään kovin huonosti.

Helsingissähän oli se kaikkien tuntema pintaliito ja mahalaskuhotelli GLO? Olisikos se hyvä jos tai jotain..
Yövyin joskus kitinämatkalla vieläkin heikommassa hotellissa, vaikka minullaolikin naisseuraa kaksin kappalein, ei hotellin tai hostelin laatu ihan häikäissyt, yritän päästä omenahotelliin jos minulle jostain aivan käsittämättömästä syystä tulee tarve yöpyä tampereella..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin