Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pitkästä aikaa kutsuu teatteriesitys Pengerkadulla, täyypä ottaa kypärä mukaan kun ohjelmassa on Lava-ammuntaa?
Tai sitten on Ammu lavalla ja ammuntaa toisessa merkityksessä.. Riennä ja etene Kyökkikieli suomen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mua kutsuis Eppu Normaali ja joku ruokabuffet Ilveksessä. En tiedä meenkö, menee niin kurjasti koiratreenien päälle!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

exsu kirjoitti:Mua kutsuis Eppu Normaali ja joku ruokabuffet Ilveksessä. En tiedä meenkö, menee niin kurjasti koiratreenien päälle!
Voiko kahteen lauseeseen mahduttaa yhtään enempää keski-ikäisyyttä? :think:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oisko joku tottis enemmän vai vähemmän keski-ikäistä? On aksaa. Ja aasi!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nuuskamulkkunen lähti etelään. I cry a river. Kohta vanhempi päikkyyn ja sillee. Kolmas hinta-arvioijakin saapuu iltapäivällä. Edellinen oli ihan susi. Perusti arvionsa myytävänä oleviin. Kai mä nyt vittu nettiä osaan käyttää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:^ Miten hyvin näin nettiä käyttäneenä arvioit sinun tapaistesi kämppien katoavan etuovesta nyt?
Olen varovaisen luottavainen. Kämpän luulisi olevan haluttu, joskin monelle inan kallis. Paha sanoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ootteks erehtyneet kattomaan tota sontaa:

http://www.iltalehti.fi/sisustus/201303 ... 7_sz.shtml

Toi jannu on oksettavuden huoipentuma. Ensinnäkin sen sisustustyyli on ihan järkyttävän surkean huono ja toisekseen sen kikottava homonauru on ihan saatanan raivostuttavaa puppelipojan hihittämistä. En käsitä kuka ja mikä taho sen haluaa televisioon.

VMP
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ainakin joistain asioista olen samaa mieltä:

- "Sisustuksen pitää kestää 20-30 vuotta, mutta tiettyjä asioita voi päivittää."

- "En usko trendeihin, enkä seuraa niitä. Kaiken maailman trendien ansiosta ihminen kadottaa omat ajatuksensa."

- "Unelmakodissani pitää olla huonekorkeutta. Unelmakotini sijaitsee korkealla, sillä haluan nähdä ikkunoistani taivasta. Taivas on yksi parhaimmista sisustuselementeistä"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:
- "En usko trendeihin, enkä seuraa niitä. Kaiken maailman trendien ansiosta ihminen kadottaa omat ajatuksensa."


Ton jannun kannattaisi uskoa, koska olen nähnyt sen tekevän johonkin eiralaiseen ökykämppään keittiöremontin jossa oli kolmen värisiä kaapiston ovia. Alakaapit oli tyyliin vaaleaa puuta, tason yläpuolen kaapit sinistä ja niiden yläpuolella vielä yksi rivi jotka olivat vihreitä.


Toinen oli se, kun se maalas jonkun neljä metriä korkean talon päätyseinän jollain pastellineonvihreällä maalilla. Se oli niin järkytävä väri ettei sen kämpän omistaja saanut sanaa suustaan kun tulosta ihmetteli.

Viimejaksossa se teki kylppäriremonttia saunaosastolle. Tulos oli kuin turkkilaiseta kylpylästä 70-luvulta. Ihan järkyttävän ruma.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muistan hyvin sen jakson kun tuo tollo pisti vatuiksi monen kymmenen tonnin kotiteatterivehkeet. Ihmettelin kun isäntä ei hakenut kirvestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Ootteks erehtyneet kattomaan tota sontaa:

...Ensinnäkin sen sisustustyyli on ihan järkyttävän surkean huono...
Ei oo tullu uutta sarjaa katsottua, mutta Innoa tuli silloin joskus seurattua. Kyllä sillä siihen aikaan oli mun mielestä toisinaan ihan hyviä ideoita ja osas tehdä muutakin kuin steriilejä "puhtaan valkoista+harmaata tehosteena+pari kirkkaan väristä tyynyä ja matto" -sisustuksia.

Bluntlyn artikkelipoiminnoista samaa mieltä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin tykkään Markosta. Ja useinhan ne televisiossa nähdyt on kompromisseja, niissä kun pitää noudattaa myös asukkaiden (mauttomia) pyyntöjä. Mä taisin nähdä sen "kylpylän", tykkäsin sen valoisuudesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Mäkin tykkään Markosta. Ja useinhan ne televisiossa nähdyt on kompromisseja, niissä kun pitää noudattaa myös asukkaiden (mauttomia) pyyntöjä. Mä taisin nähdä sen "kylpylän", tykkäsin sen valoisuudesta.

Siis että valkoiset kaakelit jok'ikisen huoneen seinissä, keittonurkkauksen harmaa marmoritiski, mattamusta kenkälankkisauna ja turkkilaisen kylpylän kuviokaakelointi suihkussa on sun juttus? :shock:
Viimeksi muokannut masa, 20.03.2013 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Siis että valkoiset kaakelit jokisen huoneen seinissä, keittonurkkauksen harmaa marmoritiski, mattamustamusta kenkälankkisauna ja turkkilaisen kylpylän kuviokaalointi suihkussa on sun juttus? :shock:
Löytyykö tästä karmeudesta kuvia, jotta vois arvioida?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Jotain. Saunan seinien rumuus ei paljastu noista kuvista.


http://www.livtv.fi/ohjelmat/sisustusar ... en/etusivu
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sisustusohjelmat on tyhjänpäivästä hötöä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Eihän noi nyt niin pahalta näytä. Tossa kuvassa sauna itseasiassa näyttää aika hyvältä, mutta mulla nyt on itsellänikin musta sauna, joka on mielestäni törkeen hieno :D

Muuten toi näyttää liian valkoiselta mun makuun. Se turkkilaislattia itseasiassa pelastaa ton kylpytilan ilmeen ja on edes aavistuksen persoonallinen vaihtoehto, mutta en toki omaan kotiini sellaista laittaisi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mä toivon ihan vilpittömästi, että kun vallankumous alkaa, ensiksi ammuttavien joukossa ovat mm:
- liikkeenjohdon konsultit
- sisustussuunnittelijat
- mainostoimistojen ad:t
- energiahoitajat
Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mäkin tykkään Markosta. Ja useinhan ne televisiossa nähdyt on kompromisseja, niissä kun pitää noudattaa myös asukkaiden (mauttomia) pyyntöjä. Mä taisin nähdä sen "kylpylän", tykkäsin sen valoisuudesta.
Siis että valkoiset kaakelit jok'ikisen huoneen seinissä, keittonurkkauksen harmaa marmoritiski, mattamusta kenkälankkisauna ja turkkilaisen kylpylän kuviokaakelointi suihkussa on sun juttus? :shock:
No ei se ehkä ole mun juttu, mutta oli kivan valoisaa. Tykkäsin valkoisuudesta ja lasipinnoista, tummasta lattiasta ja saunan toteutuksesta. Toisaalta taas siitä harmaasta kivitasosta en tykännyt ollenkaan, olisi pitänyt olla selkeästi tummempi.

Ja piti vielä lisätä, että ton valkoisen seinäkaakeloinnin ns. tiililadonnalla haluasi nimenomaan asukas, Markohan olisi valinnut toisin.
Viimeksi muokannut Vesper, 20.03.2013 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Tossa kuvassa sauna itseasiassa näyttää aika hyvältä, mutta mulla nyt on itsellänikin musta sauna, joka on mielestäni törkeen hieno :D
Samikset! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Eihän noi nyt niin pahalta näytä. Tossa kuvassa sauna itseasiassa näyttää aika hyvältä, mutta mulla nyt on itsellänikin musta sauna, joka on mielestäni törkeen hieno :D

Muuten toi näyttää liian valkoiselta mun makuun. Se turkkilaislattia itseasiassa pelastaa ton kylpytilan ilmeen ja on edes aavistuksen persoonallinen vaihtoehto, mutta en toki omaan kotiini sellaista laittaisi.

Koomisinta tossa on se, että niin harmaat lattiat kuin mustat saunat on olleet jo vuosia sitten muotia. Kun katseltiin uusia omakotitaloja 3 - 4 vuotta sitten, oli lähes jokaisen kylppärissä harmaa lattia, valkoiset seinät ja sauna musta.

Ymmärrän kyllä että trendejä ei seurata, mutta minusta on varsin koomista että sisustussuunnittelija toitottaa ettei seuraa trendejä ja silti tekee toteutuksia joita tavan grynderit on tehneet jo vuosia.

Minusta tuolla ei ole mitään yhtenäistä, vaan koko toteutus on todellinen sillisalaatti. Päänsärky tosta tulisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Kun katseltiin uusia omakotitaloja 3 - 4 vuotta sitten, oli lähes jokaisen kylppärissä harmaa lattia, valkoiset seinät ja sauna musta.
Hitsi. Kylppärissäni on harmaa lattia, valkoiset seinät ja olen haaveillut käsitteleväni saunan seinät mustiksi. Lattian ja seinien kaakelit olivat kyllä virhe, mutta juuri kun taloyhtiön kylppäriremontin raaka-aineista piti päättää niin olin nuukailumoodissa ja otin urakoitsijan tarjoaman vaihtoehdon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä oon ollut aikaani edellä jo liki 10 vuotta sitten, kun kämppääni rakennettiin. Silloin oli tarjolla jotain kuraa kylppäriin, mutta halusin tummanharmaan lattian ja täysin valkoiset seinät. Oon trendsetteri!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Ymmärrän kyllä että trendejä ei seurata, mutta minusta on varsin koomista että sisustussuunnittelija toitottaa ettei seuraa trendejä ja silti tekee toteutuksia joita tavan grynderit on tehneet jo vuosia.
Totta, mutta ehkä syy on osittain työn tilaajissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Teatraalinen Kyökkikielinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen kyllä yrittänyt häivyttää valkoisuuden kamaluutta rakentelemalla mustia huonekaluja vessaan, viininpunaisilla hilpetööreillä kuten pyyhkeet ja suihkuverho ja ennenkaikkea lyömällä kattoon niin perkeleesti lukseja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin