Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paremman puutteessa tai parempaa odotellessa..
Ei sitä tästä parane, vai paraneeko= Ei parane pelkkää kärsimystä..
Aamulla auton rattiin, kahdeksan kuukautta täyteen, kuulema vuosi ilman merkitsee absolutismia, on se hurjaa tai jännää, voi olla molempia, jännän äärellä ollaan ainakin. kummaa se ei kuitenkaan ole tai mistä sitä tietää..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nykyisen asunnon myyntineuvottelut huipentuvat aamupäivän aikana riiheen, jossa osapuolet hierovat tarjouksen ja vastatarjouksen synnyttämää eripuraa. Uudessa kämpässä tulis jatkaa eilen aloittamaani urakkaa, jossa purin portaat ja hioin ne maalaamista varten. Vaimo on koko pääsiäisen töissä, vanhempi tyttö pari päivää mummulassa. Eilisilta meni tupareissa. Jösses minkä linnan työkaveri oli lekurivaimonsa rahoilla ostanut. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pitkä päätyyn ja perään.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lapsi lähti pääsiäisen viettoon mumminsaa luokse. Oon siis yksin kotona, ja sopivasti niin PA, että ei voi lähteä mihinkään kun ei o rahaa ostaa bensaa :?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poro viipaloitu ja heitetty liemeen maustumaan huomista kuivausta varten. Seuraavaksi kirjahyllyn siivous. Perverssinä suunnitelmana on ottaa muutama olut myöhemmin ja aloittaa verhojen ompelu, tästä tulee kivuliasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Löysin kirjani, jonka luulin kadottaneeni. Voi tätä onnenpäivää! Sopivasti lepopäivä niin voi ensin kahlata ton kirjan läpi ja sitten katella miten vinkuinkkarit on tehnyt dvd:n samoista asioista!

edit: tosiasiassa olin jättänyt yhden joukkuetoverin autoon vissiin, toveri jäi hospitaaliin tarkkailuun kisojen jälkeen niin piti viiä auto poruillensa.

Emmä tiiä, mutta harrastukset joitten jälkeen pitää mennä sairaalahoitoon vaikuttaa hienoilta harrastuksilta, joskus harrastin syömistä ja varsinkin juomista, mutta ne eivät olleet niin hienoja harrastuksia, en ainakaan joutunut sairaalaan niitten jälkeen.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiukkutipu kirjoitti:Lapsi lähti pääsiäisen viettoon mumminsaa luokse. Oon siis yksin kotona, ja sopivasti niin PA, että ei voi lähteä mihinkään kun ei o rahaa ostaa bensaa :?
Sulla onkin sitten tosi pitkä perjantai, vaikkei minulta kysyttykään, mullakin on, jos en kohta käynnistä autoa ja lähde minne olin tänään menossa, eläkeläiset tekikin yllätysvierailun, joten olen ollutainoastaan oman tarpeen vallassa koko aamupäivän ja nytkin on, kohta en.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Kokeilin työntekoa, 3h yöunien jälkeen vois sanoa että mittavirheiden ja ajatusvirheiden määrä multipuloitui normaaliin nähden. Viimeyönä opin sen että puhelimen voi ja KANNATTAA laittaa äänettömälle ettei joudu lähteen kännissä olevia ihmisiä ympäri kyliä ajeluttaan kotionsa.

Mie meen maate, heippa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään ei tehdä töitä, paitsi liisit ja stevarit..
PAitsi tietysti romanialaiset siirtolaiset kardemumman yössä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ What she said!

Lisäksi en ole sosiaalinen, mutta minulla on vähintäänkin kohtalaiset sosiaaliset taidot! Mainostan vielä täälläkin: http://ohjelmat.yle.fi/akuutti/yliarvos ... aalisuutta
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pitkä piitkä piiitkä piiiitkä piiiiitkä piiiiiitkä Perja

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eka meinasin mennä aikaisin nukkumaan, mutta sitten järkiinnyin ja kävin katsomassa Olavi Uusivirtaa. Mahtava keikka, huuuh! :h: Siinä kohtaa kun herkistyy lähes kyyneliin Mikko Alatalo- coverista, niin tietää, että muusikko osaa asiansa. Ja siis joku muu muusikko kuin se Alatalo. Kaikkea sitä kokee!

p.s. Ei ollut Vicky Lee.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin