Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Leinolle kaksi kihausta. Koivu jr parantaa myös kuin sika juoksuaan. Meillä kaksi laattailee ja yksi korvatulehduskierteessä. Itse terve kuin Shalken maaliruisku. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ettäs osaa harmittaa, näin erittäin mukavan unen johon liittyi näpsäkkä neitokainen. Herättyäni en muistanut minkänäköinen tytsy oli, nyt vituttaa. Milläs mie nyt löydän unieninaisen?

Lähden töihin palauttaan alitajuntaa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Outoa. Muut nukkuvat, sain rauhassa tehtyä jauhelihasopan. Miten sitä nyt hyödyntäis tän oman ajan, kun pyykkärikin jo laulaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tää Paavo Pesusieni on vähän liikaa mulle. Parempi kyllä kun Pokemonit, ei pitäis valittaa.

Oon nyt näiden kahden peräkkäisen lapsellisen viikonlopun jälkeen tullut siihen tulokseen, että haluankin ehkä tuollaisen kymppiveen enkä mitään vauvaa. Nää hyvinkasvatetut on maailman iiseintä seuraa! Omatoimisia, avuliaita ja hauskojakin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä tykkään Paavo Pesusienestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä tykkään Paavo Pesusienestä.
Kaapo ja Muumit on myös ihan jees.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Huoh, vielä yksi päivä (eli tämä) pitää jaksaa tissutella ja sitten voi taas pistää korkin kiinni joksikin aikaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä alkoi pilkkikisoilla. Pääsin jopa kärki viisikkoon. Kummityttökin pärjäsi nuortensarjassa ja sain palkinnon lisäksi arpajaisvoittoja. Oli siis hyvin tyytyväinen.
Iltapäivällä oli siskon pojan 3v synttärit, oli aika kova meno junioreilla. Loppu ilta menikin mutsin autoa korjatessa.
Huomenna onneksi jo omaan kotiin. Toivottavasti naaman punotus on tiistaina reippaasti tätä iltaa heikompaa, 3 päivää hankien keskellä auringossa on aika kova satsi iholle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mitä vittua täällä tapahtuu? Porukka juttelee lastenpiirretyistä niinkuin se olisi normaalia, kitinä on siis uusi kaksplus...
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nergal kirjoitti:Mitä vittua täällä tapahtuu? Porukka juttelee lastenpiirretyistä niinkuin se olisi normaalia, kitinä on siis uusi kaksplus...
Jos et voi voittaa vihollista, liity heihin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Paavo Pesusieneen kätketty aikuisten huumori on hyvää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:Paavo Pesusieneen kätketty aikuisten huumori on hyvää.
http://www.riemurasia.net/kuva/Ready-to ... k/118473c5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin