Torstaihommia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vähän taas karkas nipsulta hommat käsistä.

Yö ei ollut kovin kummoinen, mutta avocado-tomaattipyreleipä aamiaiseksi vähän lohdutti.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Huomenta, eka tpk!

Täällä on taas YT:t menossa, tuskin loppuu ikinä. Sopeuttamiset sujuivat lopulta sopuisissa merkeissä, kunnes Italiaanoille vietiin ehdotelma jossa oli lomautusta 2kk/vuosi(2 vuotta) ja sillä olisi pelkästään puolet perseestä katettu mitä firma tekee kun Grimaldin pojat ovat käyneet poistonsa tekemässä. Torppasivat sitten lomautus-ehdotelman ja ilmoittivat säästötarpeen nousseen 50% ja kengittävän porukan määrän nousevan 25%.

Tietty jummarran että liiketoiminta, mutta kyllä tässä vähän vituttaa niiden tyyppien osalta jotka kengitään pihalle 30 vuotta firmalle raataneena. Kaikki sen takia uutta omistajaa ei kiinnosta kuin Kiinassa ja Italiassa tehdyt laivat.

Mutta positiivisempiin kuulumisiiin, kevät tulee ja Dumiksen kevätilme myös 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yllättävän työlästä portaiden maalaus, kun piti aluksi vielä purkaa kaiteet. Jos jaksais tänään Milan päikkäreiden aikaan, kun Mineankin on päikyssä. Telalla vaan mahdollisimman paljon... Lenkilläkin täytyis illalla käydä, kun vaimo jalkautuu joskus seiskan jälkeen. Näillä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jos kävis tsiigaamassa miten mutsi ja mummu jaksaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep, YT:eet alkoivat. Ja aamiaisleipäkin oli jotain helvetin pahaa jyväleipää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hammaslääkäri klo 10.15. En nähnyt painajaisia eikä pelota. Hammaslääkärini on ihana.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Hammaslääkäri klo 10.15. En nähnyt painajaisia eikä pelota. Hammaslääkärini on ihana.
Tulisiko painajaisia nähdä tai hammaslääkäriä pelätä? Ei ummarra. Hammaslääkäri tekee työtään, joskus sattuu, ja yksi kyynel voi vierähtää, kun oikein kivistää. Siinä se, ja sitten taas elämässä eteenpäin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos menis aamusaunaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vahvistui, että mun täytyis ehdottomasti päästä liikkumaan. Olo on kireä. Joskus mietin, miten hauras olen kun en pääse liikkumaan. Tää on kylmä ja kuuma juttu. Nyt kun ei ole ehtinyt liikkumaan, niin ahdistaa ja vituttaa lievästi koko ajan. Toisaalta sanotaan, että pakko on paras motivaattori.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Plääh. Liikaa töitä. Vielä huominen ja alkaa kahden viikon loma :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vahvistui, että mun täytyis ehdottomasti päästä liikkumaan. Olo on kireä. Joskus mietin, miten hauras olen kun en pääse liikkumaan. Tää on kylmä ja kuuma juttu. Nyt kun ei ole ehtinyt liikkumaan, niin ahdistaa ja vituttaa lievästi koko ajan. Toisaalta sanotaan, että pakko on paras motivaattori.
nisti..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:Hyvää huomenta, Dumarille erityisesti. Ehdin jo poissaoloasi ihmetelläkin.
Ei mitään ihmeempää, on vaan nykyään aikataulu semmoinen että harvemmin oon kerennyt kotona liikaa henkaa. Töissäkin taitaa nyt liiterivuorot loppua kokonaan, joten tuskin kitinöinti enää pysyy kovin aktiivisena, ellei työpaikka vaihdu... joka hyvinkin alkaa olee ajankohtainen.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Jep, YT:eet alkoivat. Ja aamiaisleipäkin oli jotain helvetin pahaa jyväleipää.
eikö skyseessä iolekaan hyvä veli yhteistyö neuvottelut?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Hammaslääkäri klo 10.15. En nähnyt painajaisia eikä pelota. Hammaslääkärini on ihana.
Tulisiko painajaisia nähdä tai hammaslääkäriä pelätä? Ei ummarra. Hammaslääkäri tekee työtään, joskus sattuu, ja yksi kyynel voi vierähtää, kun oikein kivistää. Siinä se, ja sitten taas elämässä eteenpäin.
Ei satu enää. En ennen pelännyt ollenkaan, koska mulla on hampaita oiottu jotain 10 vuotta. Siinä tottu kyllä suun ronkkimiseen. Esim. viisaudenhampaan poistoa en pelännyt ollenkaan eikä tarvinukaan, se vaan nykästiin pois. Sitten menin koulun hammaslääkäriin ja siinäpä romahti luottamus koko ammattikuntaan. Kyse ei ollut yhden kyyneleen vierähtämisestä ja vaikka sanoin että sattuu, puudut,a niin vastaus oli "vielä ihan vähän vaan, kyllä sä kestät". Olin onneton parikymppinen, jos nyt kävis samalla tavalla, niin todennäköisesti hammaslääkärillä ois pora omassa poskessa ja silmä mustana. Senkin jälkeen vielä tuli yksi tapaus. Olin tilannut ajan hml:lle, joka on muka erikoistunut pelkopotilaisiin ja hän sanoi saman replan: "ihan vähän vielä, kyllä sä kestät". En menny toiste.

Sen jälkeen on ollut pitkäaikainen projekti rakentaa luottamus uudestaan. Nykyinen asiakassuhde aloitettiin sillä että vuodatin kaikki hirveät kokemukset ja tämä hml on oikeasti ilmeisesti erikoistunut pelkopotilaisiin tai sitten muuten niin hyvä tyyppi ja ymmärtävä, että luottamus on palautunut. En enää näe painajaisia kahta viikkoa ennen hml-aikaa, eikä ees jännitä.

Eihän ahtaita tai korkeita paikkojakaan tarvi pelätä. Silti joku pelkää. Ei kaikki pelot ole järjellä selitettävissä. Voi jopa olla, että pelko missään muodossa ei ole järjellä selitettävissä. Sohvapsykologit ruotikoot lisää.

Reikiä 0 eikä ees hammaskiveä
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun ikkunalaudalle istahti just nokkosperhonen! Ajattelin just palanneeni liian aikaisin Suomeen, mutta kyllä sen nyt täytyy jo olla kevät kun perhosetkin lentelee!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Mun ikkunalaudalle istahti just nokkosperhonen! Ajattelin just palanneeni liian aikaisin Suomeen, mutta kyllä sen nyt täytyy jo olla kevät kun perhosetkin lentelee!
Olin jo huolissani, että ootko ymmärtänyt ton muuttolintujutskan jotenkin väärin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Vielä ihan vähän vaan, kyllä sä kestät.
Tuosta sai kivan allekirjoituksen. Vaimolle joutuu aina sanomaan, kun halolla laittaa menemään (silloin harvoin kun strappari ei ole omassa perseessä).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En tiedä mitä tapahtui, mutta oon Kouvolassa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko vaatteet päällä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko vaatteet päällä?
On!

Olin niin iloinen kun korvassani ei ollutkaan kasvainta, että jotenkin vaan kävi näin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko vaatteet päällä?
On!
Sitten mäkään en pysty selittämään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun Nordean henkoht pankkineuvoja ei ollut edes pahoillaan saati anteeksipyytänyt, kun oli unohtanut soittaa uusista marginaaleista, siis kaksi viikkoa sitten. Lainalupauskin uhkaa mennä vanhaksi. Vittu, jo on aikoihin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Hämeenlinnasta kotiuduttu, safkat naamaan ja laittaan fillari kuntoon. Jos pienen lenkin kävisi heittämässä kun alkaa oleen jalkakäytävät sulia. Miksi sitä fiudea ei jaksanut/viitsinyt laittaa kondikseen syksyllä tai talven aikana?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torstaihommia

Viesti Kirjoittaja Georgina »

meikäläisellä se on tämä vakkarina vähintään kerran talvessa! Kuva
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin