Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ohjelmointivirheinen lapseni heräsi (ja herätti koko talon) klo 4.55.
Että ihan vitun hyvää ja pirteää huomenta itse kullekin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Minä puolestani vietän seuraavan vuorokauden neljän lapsen yksinhuoltajana.

Että ihan vitun hyvää ja leppoisaa lauantaita itse kullekin.

Tj 60
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

No vastahan tässä on reilut 7,5 vuotta valvottu, tai siis nukuttu pätkissä. Alkaa mennä jo tottumuksen piikkiin.
Tällaisina aamuina ymmärrän kristallinkirkkaasti sanonnan "vituttaa niin ettei veri kierrä".
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei. Iltaisin mä nukahdan noin kahdessa sekunnissa mutta jos herätetään keskellä yötä, siinä meneekin jotain tunnin verran vähintään. Päivällä en voi nukkua koska a) ei anneta ja b) jos vahingossa olis mahdollista, olen aivan kuutamolla koko loppupäivän.
Mähän olen käytännössä työkyvytön jatkuvan väsymyksen takia. Olisin varmaan saanut kenkää ajat sitten jos olisin jonkun muun palveluksessa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Minä puolestani vietän seuraavan vuorokauden neljän lapsen yksinhuoltajana.
Siis pääsit naisista eroon ja jäi pelkät lapset. Kyllä lapsia on takuulla helpompi hoitaa kuin kahta aikuista sisarusta.
Eihän toisaalta naisten ja lasten erona ole kuin pitkät ripset?
Ottanet selvää mistä tässä olikaan kyse.
Noin argumentaation kannalta kannattaa muistaa ettei ole mitään todisteita kyseisestä tietystä erityisestä toiminnasta kohdallani kenenkään kanssa.



Jaaha nukkumaan 3:00 nukahdin 4:00 herätys 7:30, näillä mennään, voisin valvoa puolestanne..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen Ikaalisten kylpylässä kokousavekkina. Pitäis saada huone, niin vois rauhassa lueskella ja tehdä ristikoita...ja poiketa salilla. Illalla on sitten joku hieno häppeninki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Poliisi soitti ja tokas että ei kannattais warettaa. 10sek ja ajoin saitin alas. Ei näin lapset... Toivottavasti ei päästy uutisiin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Poliisi soitti ja tokas että ei kannattais warettaa. 10sek ja ajoin saitin alas. Ei näin lapset... Toivottavasti ei päästy uutisiin.
Toihan kuulostaa huolestuttavalta, jos se oli poliisi. Eli olet tutkinnassa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Selvittelen asiaa maanantaina. Ylläpidosta ne voi syyttää jos lähtevät sille tielle, nyt tuli vaan soittoa että "Mitäs poika jos lopettaisit", ilmeisesti ei ole tutkintaa olemassa koska nyt on paha tehdä mitää. Servu oli nforcelta, ne ei tietoa tallenna/luovuta ja kaikki on nyt dellattu.

Perkele, sinne meni vaivalla tehdyt grafiikat.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Kakarat päiväunitettu, ulkoilutettu, syötetty juotettu ja viihdytetty. Hommat sujuu helpommin kuin kahdella vaimolla yhteensä. Vielä kaks kitutuntia ja sitten konkkaronkka nukkumaan.

Kuri ja johdonmukaisuus sano.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Onpahan tullut opeteltua katkenneiden ruuvien poistoa, kierretapin ja helicoilien käyttöä. Tekemällä näköjään oppii, vaikkei mistään mitn tiedäkään.
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huh, jopa oli koulutus! Rankka työ vaatii rankat huvit, käskin miehen kellariin valitsemaan illan samppanjaa. Kotimatka poikkeuksellisesti onnibussilla, toistaiseksi vaikuttaa oikein lupaavalta! Jalkatilat luksusmitoituksella eikä ole ainakaan vielä edes täyttä! Hyvä mahdollisuus röhnöttää penkillä. Aikuisten lippu Helsinki- Tampere maksoi 8,90, pysäkki Tampereen päässä on sama, josta jään myös paikallisbussilla kulkiessa eli ihan meidän talon edustalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK, eli Kaikki Kakarat Kuorsaa. No ei ihan vielä mutta pian. Ulkoilutin niitä 4 tuntia yhteen menoon, joten pitäis uni maistua.

Seuraavaksi pari lasia 14 vuotiaista ja pari tupakkaa. Täytyy naatiskella kun harpyijjat on poissa.
Viimeksi muokannut masa, 06.04.2013 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pelipäivä on paras päivä. Energiat jäi matkan varrelle, mutta nyt on hyvä olo vaikka kroppa on tyhjä. Tästä on hyvä alkaa rakentamaan uutta tulemista. SM-kullasta pelataan jo kohta kahden viikon päästä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En oo tehnyt tänään juuri mitään, joten selkä vetää jumiin. Vastahan tässä onkin kävelykunnoton jalka ja kirjoituskunnoton sormi. Vanhuus ei tule yksin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tuli yllärivieras käymään. Nyt illan istumista hyvässä seurassa, hiukan juomaa ja mietintää, josko ottaisi koiran...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Taitaa olla mitään tekemättömyys=vanhuus?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin