Maanantai maratonistoori

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Hissipissa?

1. en ole koskaan pissannut hissiin
2
33%
2. kerran pissin
0
Ei ääniä
3. useamman kerrran
1
17%
4. olen paskonutkin hissiin
0
Ei ääniä
5. OMG
0
Ei ääniä
6. Mitäs tämä nyt oikein on?(Manala)
1
17%
7. Minä en pissaa, minä KUSEN minne haluan, rappukäytävään, porttikonkiin, kadulle, housuun..(ruotsalaiset ja lapset pissaa)(perussuomalainen vaihtoehto)
1
17%
9. Paskonkin housuun(kotipoika)
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuli uudet Stockan kusiset päivät esite, mikähän siellä on 3 turhinta tarjousta?
Singaporessa harkitaan hissipissan vähentämistä, Helsingin metrossa vain suurennetaan lattiareikiä ja parannetaan virtausolosuhteita hisseissä? Kontulan metroasemalla voi törmätä ihmispaskaan laiturillakin tai vartijan nyrkkiin. Siinä ongelma tallaako paskaan vai ottaako turpaan? Kumman sinä valitsisit? Elämä on.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamupäivällä muskariin, iltapäivällä maalausta ja ruokapöytää kaupoista. Futisteenitkin pitäis olla kasilta, mutta hankiselta taas näyttää. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja masa »

Pakko skipata tuleva Tampere-visiitti. elcoa lainatakseni, ilmoittautunut "pommittaja"-porukka ei ole kiiinnostava.


Mitähän tekemistä sitä sitten vapaaviikonlopulle keksisi ettei tarvisi tarvisi käsin siirtää paria tuhatta kiloa puutavaraa raksaamisen tieltä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Saikkuilua. Tän on parasta auttaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku ergonomiataikuri kävi mun työpisteellä, kyllä nyt taas jaksaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja saira »

Odotus on ohi. :(
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Otan osaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:^ Otan osaa.
Kiitos! Ainahan tämä on parempi näin, kun terveydestä on mennyt niin paljon, ettei elämässä ole mitään, mistä enää nauttia. Eniten surettaa se, että mies, jolla sydän on suurempi kuin koko ihminen yhteensä, on ylipäätään joutunut kärsimään näin. Se tuntuu väärältä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo. Usein voi olla helpottavakin tuollainen tilanne. Tietää ettei rakkaalla ihmisellä ole enää kipuja eikä sitä nöyryytystä, kun joutuu olemaan muiden huollettavana. Läheisten tukeminen oman surun keskellä on varmasti se raskain osuus, jos mitään käytännön järjestelyjä ei ole tehtävänä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja KKK »

Viimeisetkin vilkunvaihtoprojektiin tarvittavat adapterit on lähtenyt tänään postissa meillepäin. Varovaisen toiveikas, että pe-iltana ehtis vedellä ne paikoilleen :h: Sitten kulta olis valmis tien päälle - kunhan noi viimeisetkin v*tun lumet sulaisi. Ajonahat on jo rasvattu ja saappaat kiillotettu.

Kaurismäen elokuvassa todettiin "juovuksissa maailma näyttää paremmalta ja asiat tuntuvat luistavan" - mutta näkyy toimivan selvinpäinkin (hetkittäin).
- nimim. "2 vkoa kuivana, enää 11 jäljellä"
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Niba »

KKK kirjoitti:Viimeisetkin vilkunvaihtoprojektiin tarvittavat adapterit on lähtenyt tänään postissa meillepäin. Varovaisen toiveikas, että pe-iltana ehtis vedellä ne paikoilleen :h: Sitten kulta olis valmis tien päälle - kunhan noi viimeisetkin v*tun lumet sulaisi. Ajonahat on jo rasvattu ja saappaat kiillotettu.

Kaurismäen elokuvassa todettiin "juovuksissa maailma näyttää paremmalta ja asiat tuntuvat luistavan" - mutta näkyy toimivan selvinpäinkin (hetkittäin).
- nimim. "2 vkoa kuivana, enää 11 jäljellä"
Huh huh! Miten sä tonkin kestät?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Hmm, elämä antoi minulle sitruunoita ja tein niistä mehua. Alunperin olin viemässä pikkuista autolla keskustaan hampilääkäriin. Kettumainen lumentulo sai minut pohtimaan etten halua mennä autolla nerojen keskelle, jotka ajavat lumessa kesäkumeilla. Menimme bussilla (ilmaiseksi tuplarattailla). Siihen päälle kävelimme kaupungilla ja kävimmepä isommassa kauppakeskuksessakin. Siellä testasimme viime kerralla huomaamaani ilmaista angry birds teemalla olevaa sisäleikkipuistoa. Lapset hihkuivat ilosta. Tyhjensin ohikulkiessa kaupasta 165e hupparit 40e:llä.

Siitä kotiin bussilla kaupunkikävelyä osa II jälkeen. Syksyllä ostamani 3cl down parka osoittautui hyväksi hankinnaksi.

Ehkä yksi kevään hienoimpia päiviä, kelistä huolimatta.

Otan osaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Ehkä yksi kevään hienoimpia päiviä, kelistä huolimatta.
Kiitos tästä, tuli hyvä mieli!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja elco »

En uskaltanu lähteä kesägummikekenä liukastelemaan. Ja voi viiiiitttttttuuuuu, miten masentavaa on mennä bussilla. Kuski bongasi bemarimehen heti pysäkillä ja ajoi ohi pitäen tiukan katsekontaktin.

Huomennq mä perkele ennemmin kuolen kuin ajan bussilla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pari pakettia kahvia Stocalta pakollisia kyläilyitä varten ja sitten kohti mökkiä.
Kalastelua, pärinää ja pauketta, niistä on loma tehty.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ilmosin pomolle etten mee huomennakaan töihin. se vastas ok. Pitäiskö mun kysyy haluaako se mun hakevan saikkulapun? yleensä jos mulla on sellainen ollu se on sanonut ettei se tarvii sitä niin en nyt oo hakenut parilla viime kerralla. Mutta epäileeköhän se mun lintsaavan? AaAAARgh! mä vihaan sairastamista, aivan vitun huono omatunto olla töistä pois vaikka oon oikeasti kipee.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:En uskaltanu lähteä kesägummikekenä liukastelemaan. Ja voi viiiiitttttttuuuuu, miten masentavaa on mennä bussilla. Kuski bongasi bemarimehen heti pysäkillä ja ajoi ohi pitäen tiukan katsekontaktin.

Huomennq mä perkele ennemmin kuolen kuin ajan bussilla.
Just kun piti sanoa että jotkut ******** vaihtoi jo kesäläskit auton alle..
Vaihdatan toukokuussa ehkä, no ennen lokakuuta kuitenkin, tai ennen seuraavia lumia, ei nokia lumia..
Viikonloppuna kuumuu jo merkittävästi..
Teekkarit kaivoi aamulla lunta Täffän terassilta, lunta tuli, teekkarit kaivoi päivällä lunta Täffän terassilta, lunta tuli. teekkarit kaivaa lunta Täffän terassilta.. :jee:
Jaaha vahingonilo on ihan kivaa, siitäs saivat kuin heiluttelivat Ahvenenmaan lippua viime vuonna lipputangossa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hullarit lähestyy ja kuvasto on merkitty iskukuntoon. Ongelma on se, että minä olen keskiviikkona Tukholmassa, Hullarit ei. Personal shopper, anyone? Toisena asiana ilmoitettakoon, että minulla on kaksi lippua Isac Elliotin keikalle nosturiin. IIh! (no oikeesti vien kummitytön)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:Hullarit lähestyy
Kuinni? Musta tuntuu, että ne on vahvasti läsnä täällä aina, ainakin kahden kirjoittajan muodossa!111 Toisen nimessä on tavallaan kaksi kirjainta, ja toisen neljä.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olipa hektistä töissä. Kärsii luovuus! Silti sain monelta taholta hyvää palautetta. Päivä on ollut muuten aika kökkö eikä vähiten siksi, että mulla on maailmankaikkeuden hirvittävimmät sukkikset, jotka on vyötäröltä niin isot, että valuvat kävellessä takapuolen alle! Onneksi on lähes polvipituinen hame.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mustanpuhuva vitutus päällä. Eipä näköjään löydy yksiäkään vanhoja laseja mistään.

Paraneekohan typeryydestä koskaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hullareista tuli mieleen, että ensimmäisen kerran ikuna selasin sen kuvaston ja huomasin perjantaina olevan tarjolla Vagabondin kengät, joita olen himoinnut jo pitkään. Masentava ajatus, että pitäisi mennä sinne ryysikseen tappelemaan kengistä, ja mietinkin nettiostosvaihtoehtoa, kunnes sattumalta löysin kyseiset kengät Aleksi13:sta -50%! Siis vielä Hullareitakin halvemmalla!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

elco kirjoitti:En uskaltanu lähteä kesägummikekenä liukastelemaan. Ja voi viiiiitttttttuuuuu, miten masentavaa on mennä bussilla. Kuski bongasi bemarimehen heti pysäkillä ja ajoi ohi pitäen tiukan katsekontaktin.

Huomennq mä perkele ennemmin kuolen kuin ajan bussilla.
Mut hei, sähän oot vasta 40 jotai! Ehdit vielä kehittää sun julkisillaliikkumisitsetuntoa, ja huomata ettei pankkitili todellisuudessa laihdu bussilla kulkiessa. Nythän HSL:llä on joku kamppis että bussikortittomat saa 2 viikkoo ilmasta kyytiä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti: Onneksi on lähes polvipituinen hame.
Ylhäältä vai alhaalta katsottuna? Jos alhaalta ni eihän hätiä mitiä, pientä askelta vaan niin kukaan ei huomaa mitään!

:mrgreen:

(sori huono huumori, toooosi vääääsy)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai maratonistoori

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sutaiset ens viikolla jonkun vähän paremman, jos arvosanalla on sulle väliä. Tai näkyykö siellä jossain uudempi palautuspäivä, jos kurssilla on nettisivut siis.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin