Keskiviikko kuomasein

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Neuvola, pankkineuvottelu ja futisreenit, siinä päivän highlightsit. Uuden kämpän portaat alkaa olla valmiit, seuraavaksi seinän maalausta ja tapetointia. Uusia huonekalujakin täytyis koota ja hankkia. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:^^ siis remontoitko 400k omakotitaloa? Toivottavasti mieleiseksi etkä pakosta.
Siis pintaa mieleiseksi. Niinhän kaikki tekevät. Ja se on paritalo. Nih.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:^ Paritalo? Ok, aika hintava sellainen. Saanko kysyä mistä materiaalista asuntoja erottava seinä on rakennettu?
En muista, täytyis lukea talonkirja uudelleen. Oon just muualla, joten en ehdi katsoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:^ Paritalo? Ok, aika hintava sellainen. Saanko kysyä mistä materiaalista asuntoja erottava seinä on rakennettu?
Ällös huolehdi, kyllä sinivuokko on teettänyt naapurista perusmuotoisen turvallisuusselvityksen, joten ovat luotettavia eivätkö metelöi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suoriuduin hullareilta alle 10 minsan. Urheiluosastolla on koko kauppa jonoa joten sieltä käännyin saman tien pois. Jonon perällä joku poika lupasi maksaa tyttöystävänsä tuotteen alen ja normihinnan erotuksen, jos hakevat sen myöhemmin toisesta kaupasta. Omat ostokseni (2 paitaa miehelle) sain poimittua lähes tyhjältä miestenosastolta helposti. Jonossa on kaksi henkilöä ennen minua.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja masa »

Yt:n tuloksena ei leikattu lomarahoja vaan jaettiin ne kahtia siten, että 50 pinnaa maksetaan kesäkuussa ja 50 pinnaa tammikuussa. Toine vaihtoehto on ottaa lomarahat lomana.

Taitaa jälkimmäinen tapa olla aika voitokas..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kottarainen kirjoitti:Tyttö on kuumeessa. Anoppi lupasi tulla vähäksi aikaa katsomaan ja pääsen Hullupäiville.
Sulla olis ollu hyvä syy jäädä kotiin? Aika hullua.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon 2 päivää saikulla ja täällä työmaalla ei ole tehty kaikkea just niinko minä oisin ne tehny eli oikein! AAAHH! sekoan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja KKK »

Asiakaspalveltu niin maan p*rkeleesti, hymyilty, lirkuteltu ja juteltu mukavia. Positiivisia asiakaspalautteita odotellessa...

Kai tää tästä pienellä harjoittelulla alkaa sujua ilman erityisiä ponnistuksiakin. Helpompaa kuin aikaisemmin, kun ei ole semmoinen kestovitutus koko ajan päällä.
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja Niba »



Hyvää päivän jatkoa jos?

Näin oli elämä mukavaa 1939 sen jälkeen ollut enemmän C-duurissa?

Tai ei aivan?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko kuomasein

Viesti Kirjoittaja exsu »

Melkosen levoton paltsu, syytän kahvin yliannostelua ja aurinkoa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin