Pipa päässä koulussa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tuleeko pipo sallia

kyllä
5
28%
ei
13
72%
 
Ääniä yhteensä: 18

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitä ajatuksia herättää kouluikäinen, joka oppitunnilla, ruokalassa tai muuten koulun sisätiloissa oleilee pipa päässä?
En kerro vielä omaa mielipidettä, jottei se viitoita liikaa. Mediassa ja maitokahvipöydissä tästä keskustellaan runsaasti tällä hetkellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lievä ei pipalle. Toisaalta jos koulun valvomaan normiin kuuluu pipon salliminen, niin sitten se on ihan ok.

Tyttären tarhassa sanotaan joka päivä kädestä pitäen läksiäiset. Onx pakko jos ei haluu!? No on, kun se kerran on säännöksi pistetty,
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Minusta ei ole koulun asia puuttua pukeutumistyyliin, mitä pipa sisällä nykyään on. On vanhempien tehtävä opettaa lapsille hyvät tavat, mutta tollolta näyttäminen kuuluu jossain määrin teiniyden määritelmään.

Paljon merkittävämpi kysymys olisi sallitaanko burkhat.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täältä kohtuullisen vahva ei - koska en pidä sisäpipo-tyylistä muutenkaan. Sellaista mukatrendikästä lesoilua mielestäni. Ymmärrän, että mielipiteeni voi kuulostaa hölmöltä.

Vähän offia... Muistan joskus reilut 10 vuotta sitten (aika ennen sisäpipoilua), kun nuori asuntovaras kieltäytyi ottamasta pipoa päästänsä kuulustelussani. Laitoin hänet sumppuun, kun muutenkaan ei totellut. Pidin tuolloin ja pidän edelleen pipon ottamista sisällä aivan perus kohteliaisuutena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei, mutta vain siksi etä olen asian suhteen vanhanaikainen. Hattu pois päästä sisätiloissa ja varsinkin ruokapöydässä.


Sitäpaitsi, eikös toi pipakulttuuri ole saanut päätäi-kannat räjähtämään?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja elco »

Melko sama, kunhan muuten käytös on korrektia. Pipopäinen XY-teini herättää lievää epäluuloa lähinnä sen vuoksi, että kun kerta gubbe ei noudata yleistä käytösohjesääntöä tuossa kohdassa niin on oletettavaa, että hän rikkoo sitä muutenkin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Sitäpaitsi, eikös toi pipakulttuuri ole saanut päätäi-kannat räjähtämään?
Ei? Vaan tietenkin se, että pipa on pakko laittaa kasaan muiden pipojen kanssa sen sijaan, että se olisi jatkuvasti päässä. Jatkuvasti päässä pidetty pipa ei tietenkään mahdollistaisi täiden siirtymistä pipasta toiseen. Eli jos pelkkiä päätäikantoja ajatellaan, pipojen iänikuinen pakollinen päässä pitäminen johtaisi kantojen romahtamiseen. Tämä ei toki ollut kannanotto pipojen puolesta, vaan pelkkä neutraali huomio.
masa

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti:Tämä ei toki ollut kannanotto pipojen puolesta, vaan pelkkä neutraali huomio.

Onneksi kitinän kaikkien alojen asiantuntemukseen voi aina luottaa.

Montako prosenttia päätäit ovat lisääntyneet tai vähentyneet nykyisen pipokulttuurin johdosta?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tämä ei toki ollut kannanotto pipojen puolesta, vaan pelkkä neutraali huomio.
Onneksi kitinän kaikkien alojen asiantuntemukseen voi aina luottaa.

Montako prosenttia päätäit ovat lisääntyneet tai vähentyneet nykyisen pipokulttuurin johdosta?
130% tietenkin!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pipot perseeseen sisällä. Hattuhyllyyn ei tarvitse laittaa, reppuun voi sulloa.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kottarainen kirjoitti:En sitten tiedä kannattaako se koulussa kieltää, mutta omalle muksulle teen selväksi että se on minusta moukkamaista, eikä meillä kotona tulla istumaan pipo päässä. Varmaan se sitten teininä vituttaankin istuu koulussa ääliöpipo päässä.
Sen takiahan se on coolia pitää koulussa pipoa kun kotona ei saa. Sama pätee opettajille haistatteluun ja muuhun. Tästä syystä koulujen olisi hyvä pitää jotain tasoa käytösnormeissa. Mielellään vähän normeja, joita sitten noudataan johdonmukaisesti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin edellä aikaani pidin pipoa koulussa tunnilla jo 30 vuotta sitten, opettaja ei tykännyt, otti pois.. noin yläasteella, ala-asteella hakkasin opettajia laudalla, ainakin yhtä, otin siis etulyönnillä edun itselleni!
Joten ihan sama jos se finninaama pitää pipoa sisällä niin saisi olla kommandopipo sitten? Mulle on aivan sama mitä se vitun finninaama tekee koulussa.. Mun ei tarvi mennä lähellekään koulua jos en halua, koko ongelma on ihan tiedotusvälineitten tuote.. Helsingin opetus jotain ei tykkää jostain opettajasta, järjestetty juttu, voin vain kuvitella kuinka kasvatustieteilijät kieroilee ja vittuilee tulehtuneessa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mulle on aivan sama jos joku haluaa väen vängällä näyttää julkisilla paikoilla aivan nibalta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mutta se on luojan lykky ettei kukaan halua näyttää julkisesti missään tapauksessa Mr Manalalta(MrM)! :rofl:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Se pitää ottaa pois koska käytöstavat!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on just nyt luokassa kaks pipopäätä. Pitää vissiin vetästä niitä nekkuun.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pipa päässä koulussa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Mulla on just nyt luokassa kaks pipopäätä. Pitää vissiin vetästä niitä nekkuun.
Kerää ensin kännykät pois!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin