Otonpäivä !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Alkoholi jää tänäänkin ottamatta.
Metsässä lumi jo niin matalalla, että mönkijällä pääsee. Ajamisen riemua taas aamusta alkaen !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mönkijä on yleensä vähän samanlaisessa käytössä kuin vesimopo eli vesiskootteri eli vesikelkka..

http://www.uusisuomi.fi/asiasanat/monkijaonnettomuus

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120710 ... 2_vi.shtml

Sen lisäksi että Justin Bieber on sekä tosi tyhmä että tosi vahva koska luulema vetää perässään 25 rekkaa, aika kestävä anustappi tai aitten tosi hervottoman iso perse?

Ihan sama tyttö?
Kuva

Olen koskenut Satu Tuomistoa, kättelin vuoden 2010 Hbf-tapahtumassa..
Kyllä pitää missien kaivaa elanto epätoivolla ja vimmalla vanhoista juopoistakin? En kadehdi missin kohtaloa ellei saa aikaiseksi Good catch? Enkä heitä muutenkaan kadehdi enkä halua.. Siinäkin voi käyfä heikosti, voi sortua kamelinlantavarmaaseen, mokkakorvaan eli suklaamunaan, voi käydä kuin Henry Theelille tai Pumpaselle..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mikä on kun raavasta miestä näin väsyttää. Nooh, tänään otetaan päiväunoset ja illalla kirmataan veralle. Lauantaina on harkkapeli ja ens viikolla alkaa sarjakausi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

Ultraääniperkele hammashygienistillä koettu. Jo oli saatanallinen vehjes ja paljon kammottavampi kuin hampaiden paikkaus ilman puudutusta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Ultraääniperkele hammashygienistillä koettu. Jo oli saatanallinen vehjes ja paljon kammottavampi kuin hampaiden paikkaus ilman puudutusta.

Joo. Se hammaskiven poisto tuolla vehkeellä on kyllä inhottavaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Joo. Se hammaskiven poisto tuolla vehkeellä on kyllä inhottavaa.

Tehokas peli kyllä oli. Sai irti tummentuman joka on ollut jo muutaman vuoden ja jota muut hygienistit ei ole saaneet tavan konsteilla. Mut ei tosiaan mikään nautinnollinen kokemus. Kymmenkunta kertaa meinasin karata tuolista ennen kuin oli homma tehty.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

masa kirjoitti:Tehokas peli kyllä oli. Sai irti tummentuman joka on ollut jo muutaman vuoden ja jota muut hygienistit ei ole saaneet tavan konsteilla. Mut ei tosiaan mikään nautinnollinen kokemus. Kymmenkunta kertaa meinasin karata tuolista ennen kuin oli homma tehty.
Yksi kyynel voi valua pitkin poskea, vaikka miten koskisi. Lekurikin kommentoi liikkumatonta miestä, joka ilmeisesti kuitenkin oli elossa, kun vettä valui silmästä. Mutta huom! Siis vain yksi kyynel.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

Riemumieli kirjoitti: Yksi kyynel voi valua pitkin poskea, vaikka miten koskisi.
Ei miehiltä tule kyyneleitä. Mies kiroaa ja riehuu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

masa kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei miehiltä tule kyyneleitä. Mies kiroaa ja riehuu.
Ei kyyneleitä ei, vaan kyynel. Eikä hammaslääkärissä kirota ja riehuta, siellä ollaan aivan hiljaa liikkumatta.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja masa »

Riemumieli kirjoitti:
masa kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei miehiltä tule kyyneleitä. Mies kiroaa ja riehuu.
Ei kyyneleitä ei, vaan kyynel. Eikä hammaslääkärissä kirota ja riehuta, siellä ollaan aivan hiljaa liikkumatta.
Tosimies ei käy edes hammaslääkärissä. Se repii itse hampaat pois tai paikkaa betonilla.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo. Hammaskiven poisto on neitien hommaa, eli meidän kannattaa olla ottamatta tosimieskorttia tähän keskusteluun.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viikonloppuna Tallinnaan, pitäisi varmaan ottaa se hampilääkäriaika? Kela korjattavaa siinä vielä mitä se oli 25 euroa miinus Kelat?
Laupäev oin kyllä paljon ohjelmaa valmiiksi, Saku panimovierailua ja muuta, täytyy katsoa, toisaalta saan varmaan peruutusajan Hesastakin koska en tuojota kellon eli kaikki peruutusajat käy missä tahansa hammasparantolassa, jos asia olisi aiheellinen, mullahan on täydelliset hampaat ja rinnat ei niitä tarvi korjata! ;)

EDIT:
No vaba olisi ollut vasta toukokuussa, pitääköhän alkaa terveysmatkailu, kynnytkin saa hoidettu hoidettua koska matokuuri..
Kun ei Tallinan kosmetoliikit suostunut mun jalkoja pohjasta rapsuttamaan koska sieni..
Sain sen varmaan Itäkeskittymän uimahallista siellä kun on niitä homoneekereitä jotka, istutti sienen lisäksi homofobian vasta-aineita verenkiertoon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Otonpäivä !

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yritin maksaa laskuja, mutta pää ei anna verkkopankin käyttäjätunnusta. Ei sitä taida olla missään muuallakaan, pitää odotella jos joskus palautuisi. Tulkaa joku tekemään mulle lohturuokaa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin