Lenkkilauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kohta auringonpaisteeseen juoksentelemaan.

Ihan hirveä parsanhimo iski heti herätessä. Taitaa olla kevät!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herrasmiehenä terminoin oman ketjuni!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toiset tekee töitä, kun te vaan makaatte krapulassa tai lenkkeilette!1 Nih!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Palkitse itsesi DAVE-tietokonepöydällä, jonka löysin Ikeasta eilen. :)
Toivottavasti ei ollut joku lastulevystä koottu :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Täällä sataa lunta ja mulla on vähän rapula, oon siitä huolimatta niin liekeissä ettei mitään järkeä! Lähen kyllä tästä lenkillekin kunhan sydän heittää paukuttamasta kahtasataa jo istuessa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Kohta auringonpaisteeseen juoksentelemaan.

Ihan hirveä parsanhimo iski heti herätessä. Taitaa olla kevät!
Söin eilen kevään ekat!

Mun pitäis lähteä vahtimaan neljää poikaa laivalle. Yks on 16, yks 17 ja kaks 18. Mitähän tästäkin tulee...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä meen Tam-pereel-le.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Vesper kirjoitti:Mun pitäis lähteä vahtimaan neljää poikaa laivalle. Yks on 16, yks 17 ja kaks 18. Mitähän tästäkin tulee...
Kaikki laillisia!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MrM kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mun pitäis lähteä vahtimaan neljää poikaa laivalle. Yks on 16, yks 17 ja kaks 18. Mitähän tästäkin tulee...
Kaikki laillisia!
Yks on sukua, mutta jos 3M + 1N? Yhteenlaskettu ikä merkkaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Onkohan musta tulossa vanha tai keski-ikäinen? Eilen meni keikalla yksi (1) olut ja kaksi tuoppia VETTÄ ja päälle kiltisti kotia suoraan viimesen virren jälkeen. Mitä ny kebabin kietasin matkalla nyssystopille. Missä se nuoruuden into on saattaa itsensä tilaan josta aamulla ei illasta ollut muuta tunnetta kuin tinnitys korvissa?

Komia keli tosiaan niin taidan ottaa pyörän alle ja polkasta pyynikin näkötornille kahville.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyl tää SPR:n toiminta vie täysin mukanaan. Nyt tuli hommattua kesällekin hiukan mielenkiintoista tekemistä, Suomi Areena 2013 Konfliktin keskellä -roolipeliin peliorganisaatioon ilmoittauduin mukaan. Treella on pari vuotta sitten ollut pienempimuotoinen tällainen, sivulla oleva video on kuvattu sieltä. Paljon olen kuullut kehuja tuosta, niin nyt päätin mennä katsomaan ja osallistumaan, ja houkuttelin miehenkin mukaan. :wink:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tänä viikonloppuna kirjoitan viimeisen esseen tähän koulutusohjelmaan. Yhteensä 15 sivua aiheista terveys-, turvallisuus-, ympäristö- ja laatujohtaminen omalla työpaikalla. Voipi tulla mielenkiintoinen essee :D
Sitten vielä ens viikolla viimeiset korjaukset oppariin ja tiivistelmä suomeksi ja englanniksi. Ja muotoilut kohilleen. Sit se ois siinä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Reipasta menoa!

Kohta päikkärit. Herättyä suvikumit autoon ja autoillen poikien saunailtaan. Jos ennen saunailtaa ehtii, niin vähän puutarhan rapsutusta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Menetin skype-neitsyyteni, taidan ruveta kantamaan tablettia mukana osoittaakseni teknologisen etumatkani puhelimiin, jotka ovat vasta 1-2 vuoden päästä 7" näytöllä varustettuja.
Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Harkkapeli 4-4. Mukavaa oli, vaikka jalat olivat kipeät. Tiistaina sitten sarjakausi alkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Käynnistysvaikeuksia. Joko puolipuristimen kaapelit tai solenoidi jumii. V*tun vanha paska (mutinaa)
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lenkkilauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tie välierään kolattu. Huomenna pelataan mitaleista :)
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin