Maanantaina saikkuillaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Ei sitä aina vapaana tai varattuna voi välttää uusiin ihmisiin tutustumista. Kipinät voi lennellä ilman sitä laittamistakin, ja harmitus tulla ihan vaan siitä, että tuokin olisi varmaan ollut mukava ihminen, mutta kun nyt ei vaan sovi niin ei sitten sovi.
No juurikin näin. Tästä itse asiassa kaskustelinkin tämän viimeisimmän vähiten väärän kanssa. Tosin, keskustelut meni aika nopealla tahdilla muutenkin aika deeppiin tilaan, että ehkä mun viehätysvoima onkin vaan sitä, että jaksan kuunnella ukkojen jorinoita. Tässäkin tapauksessa muuten tutustuin myös isoon laumaan tyypin työkavereita, tiedän vaimon nimen ja työpaikan, lasten nimet ja harrastukset ym. jota voisin helposti käyttää jantteria vastaan niin halutessani. Olen ilmeisesti myös luotettavan oloinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei sitä aina vapaana tai varattuna voi välttää uusiin ihmisiin tutustumista. Kipinät voi lennellä ilman sitä laittamistakin, ja harmitus tulla ihan vaan siitä, että tuokin olisi varmaan ollut mukava ihminen, mutta kun nyt ei vaan sovi niin ei sitten sovi.
Mutta tässä kai oli laitettu, joten tilanne on eri.
Ei laitettu, mutta ei kyllä ole kotiinkaan kerrottavaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ihan ookoo vapaapäivä. Pihahommia, myrskyn katolta lennättämä räystäspelti paikoilleen ja vajaa 300 km mopolenkki :)

Ja rupee näköjään eka kk alkotta oleen plakkarissa. Ehkäpä yksi alkoholiton olut sen kunniaksi?
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei sitä aina vapaana tai varattuna voi välttää uusiin ihmisiin tutustumista. Kipinät voi lennellä ilman sitä laittamistakin, ja harmitus tulla ihan vaan siitä, että tuokin olisi varmaan ollut mukava ihminen, mutta kun nyt ei vaan sovi niin ei sitten sovi.
Mutta tässä kai oli laitettu, joten tilanne on eri.
Ei laitettu, mutta ei kyllä ole kotiinkaan kerrottavaa.
No kait se sentään yritti päästä sun pöksyihin?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:No kait se sentään yritti päästä sun pöksyihin?!
Onko paavilla hassu hattu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No kait se sentään yritti päästä sun pöksyihin?!
Onko paavilla hassu hattu?
Ehdin jo säikähtää!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivoin ja luulin viettäväni vapaan viikon kotonani, siis ilman vieraita. Ei mennytkään noin. Mutsi tuli tänään päivällä ja lähtee huomisen päivän aikana pois. Palaa kolmen muun kanssa torstai-illalla. Kaksi noista poistuu lauantain aikana ja vanhemmat joskus aikanaan - plääh. Ei noita oikein voi hotelliinkaan ajaa, varsinkin kun omat majoitushuoneet noille on.
Pitää ottaa omasta rauhasta ilo irti huomenna ja keskiviikkona :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Äääh. Muksu hankki itselleen kuumeen ja yskän illansuussa, mulla pää painaa tonnin ja särkee. Mahtaa tulla mainio viikko. :h:
Lauantaina ja sunnuntaina sitten reippaana ja pirteänä vuoden suurimpaan koiratapahtumaan kehään ravaamaan kahden oman ja yhden lainakoiran kanssa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja masa »

GO ÄSSÄT!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

McJanne kirjoitti:^ttä? Lahteen?
Tuomarinkylään Helsinkiin.
Me ollaan takakireitä, nurkkakuntaisia ja ennakkoluuloisia ja pidetään näyttelyä ja muuta tapahtumaa vain tälle omalle rodulle, ja siitäkin vain näille paimenille.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jep. Polvi punkteerattiin ja sieltä tuli noin nelkytä millilitraa verta. Tän tuen ja särkylääkkeen kanssa tää on ihan pelikuntoinen. Kolme viikkoa saikkua ja sitten mietitään jatkot. Mitä mä teen sen kolme viikkoa? Päiväkaffittelen nätei tytöi? Vapaaehtoisia?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tulen kohta vastaamaan MrM-Homeboy-yv-keskusteluun!

KEVÄTPOIKA=STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.04.2013 9:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti: Kolme viikkoa saikkua...
<- On kateellinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saikusta, höpsö. Nuppi vaatisi ajanjakson, jolloin stressitasot pääsisi tasautumaan.

Huhu tosin kertoo tämän työpisteeni omistajan aloittavan itc-osaston yyteet kohtapuoliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska kirjoitti:
MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:itse pidän omassa mielessäni ehkä maailman inhottavimpana asiana olla miehen kanssa tai ajatella miestä seksuaalisesti.
Miksi sitten ajattelet? Miksi sitten käyt kahvilla kitinästä juuri sen kaverin kanssa, joka eniten tykkää ottaa parrua hanuriin? Ripuliko on se erityisjuttu? Kiihottaako ajatus homeboyn ripulin kostuttamasta pakaravälistä ylitsepääsemättömästi? Kuivana kakkoseen saattaa tosiaan olla aika epämiellyttävää molemmille osapuolille.
En minä sitä toki ajattele aktiivisesti ollenkaan, mutta omassa mielessä pitäisin lähes inhottavimpana asiana.
Kirjoitat MrM niin yökköä, että kieltämättä ei halua kahta kertaa lukea uuh.
Kahvillaolomme on ollut ajankohtaisten asioiden pikku käsittelyä ja mukava sellainen hetki.

MUTTA minä passaan tämän yleisvastauksen HOMELLE. Viitsitkö Home vastata perusteellisesti tähän MrM-juttuun ja kysy häneltä asioita, joita ihmettelet mahdollisesti!

STADINARSKA
Tähän MrM:n laittamasta viestistä joka alkaa siis tässä "Miksi sitten ajattelet..." kumpusi ajatus laittaa MrM:lle viesti, että mistä ihmeestä tuo "jatkuva" parru-ajatus saa siemenensä...onko siinä jotain pohjaa vai onko siis silkkaa kiusaa, jota toki olen pitänyt varmana tähän asti.

En minä yksityisviestiä laita kenellekään ellen arvaile mitä tuleman pitää eli...

Pidin kaikista eniten mahdollisena, ettei vastausta tule minulle eikä tulisi julkiseksi. Tämä toteutui osin koska heppunen ei minulle toki vastannut.

Pidin vähiten mahdollisena itselleni tulevaa vastausta, että "sehän on pelkkää pilaa Homeboysta"...

Pidin lähes mahdottomana, että saisin yv-vastauksen, jossa olisi jotain todistetta parru-asiasta, ja etukäteen päättelin, että tuo olisi mahdollisesti kuitenkin valetta.

Siis yllätyin kuitenkin, että hän laittoi jutun yv:stä. No onkos tämä fiksu temppu, kitinäläiset?

Koko asian perustana luotin ja luotan siihen, että Homeboy ei ärry tästä asiasta. Minä olen hänen kanssaan käynyt mukavia kahvihetkiä ja jutellut kivasti ja minulle ei ole hänen tapaamisissaan ollut mitään merkkiä tällaisesta parruasioista.

Ja Homeboy tai kuka muu saa aivan hyvin olla vaikka mitä suuntauntuneisuutta- ei se ihmistä huonommaksi tee.Ellei ja kun ihminen ala osoittaa tätä ominaisuuttaan minuun.

Nuori Daavid on kyllä viisas ihminen. Oikein hyvä kommentti häneltä. Onneksi on moraaliakin.

INHOAN olla tosikko, mutta onhan tyylillä rajansa. UNOHDAN tai unohtaisin koko asian ihan mielelläni.

Tiedän, että Homeboyn ja mun kahvittelut jatkuu yhtä mukavina jatkossakin!

HOME! Viitsitkö vastata "Viihde ja kulttuuri" osiossa olleeseen MrM-keskusteluun vielä!!

Terveisin ja kevätajatuksin kaikille!

STADIN KEVÄTTYYPPI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Mahdollisuus tilanteen paranemiseen olisi kuitenkin suuri. Nykyinen työpiste on paskin, missä olen työurallani toiminut. Vapautuessani palaisin luultavasti edelliseen työpisteeseeni, joka oli huomattavasti parempi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ei arska kukaan tehnyt pilaa homeboysta vaan sun "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, mutta ällöttää niiden touhut" -asenteestasi.

Joo, olisin voinut hyvinkin jättää tuon viestin kirjoittamatta palstalle, mutta syytän lapsudentraumojani. Kun toinen vanhemmistani on "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan niistä ei tule presidenttejä eikä niille suoda samoja ihmisoikeuksia kuin heteroille" -asenteellinen, olen aikaisin aamulla melko allerginen yksityisviesteille jotka koskevat toisten ihmisten seksuaalisen suuntautumisen tiedustelua jo-osoitetulla kammo- ja arvopohjalla.

Now get over it in a year or two.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Olen sermittömässä avovankilass...konttorissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutin ensimmäisenä uuteen projektitilaan ja varasin kaikista perimmäisen nurkan.


Asiasta kukkaruukkuun. Kuulin juuri, että firma voisi tarvita muutaman konsultinapinan lähetettäväksi erääseen puljuun ja kun meidän tiimissä kaikki on jo työllistetty niin nyt voisi olla hyvä hetki kysellä uudestaan. Paikka vaatii tosin SUPO-tarkistuksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja huima »

^No nih! expertille taas jobia ja elämä hymyilee.

exSpede: oletko muuten Linkedinissä jo verkostoitunut Testaus osaamisyhteisön ja muiden ryhmien kautta? Sitä kautta eräätkin tutut ovat löytäneet uusia jobeja, ts. tyyppejä jotka ovat löytäneet firmoistaan uudet urat.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Ei arska kukaan tehnyt pilaa homeboysta vaan sun "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, mutta ällöttää niiden touhut" -asenteestasi.

Joo, olisin voinut hyvinkin jättää tuon viestin kirjoittamatta palstalle, mutta syytän lapsudentraumojani. Kun toinen vanhemmistani on "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan niistä ei tule presidenttejä eikä niille suoda samoja ihmisoikeuksia kuin heteroille" -asenteellinen, olen aikaisin aamulla melko allerginen yksityisviesteille jotka koskevat toisten ihmisten seksuaalisen suuntautumisen tiedustelua jo-osoitetulla kammo- ja arvopohjalla.

Now get over it in a year or two.
Kieltäydyn ehdottomasti olemasta homovastainen. Olen saanut elämältä monennäköistä
evästä ymmärtää ihmisten erilaisuus.
Homeboykin on erilainen omassa persoonassaan jaon mielenkiintoista
olla hänen ystävänsä.

MUTTA TUO KIRJOITUSSÄVY on inhottava..tuo parrua perseeseen ja ripuliperseen nuoleminen.
KUKA SELLAISESTA PUHEESTA PITÄISI!
Hyvä tavaton.
Itse homoseksuellit ovat ra.uhaarakastavia ja siistejä ihmisiä monet ja täysin
tasa-arvoisia mielestäni.
Sille asialle en voi mitään, että en halua ajatella kauniina asiana kahden miehen
lemmenleikkejä. Mutta ymmärrän sen. Ethän sinäkään pidä miehistä sillä lailla? Vai?

Joka tapauksessa paransit osakkeitasi silmissäni kun et jatkanut ylimielisyyttä vaan vastadit
ihan asiallisesti!

Toivon, ettei Homeboy ole ärsyyntynyt liikaa vaan ymmärtää kiinnostukseni siihen MIKSI NOITA PARRUJUTTUJA
oikein levitellään?

MIKSI NIITÄ PARRUJUTTUJA TULEE? Vastatkaa te muut! Eihän se ole mi.lään mittarilla
hauskaa huumoria. Mua se ällöttää.

Joka tapauksessa ystävällisin ajatuksin ja tästä emme saaneet sotaa emmekä
enää mistään muustakaan!

KEVÄTPÖRRIÄIS-Stadinarskainen-hiirenkorvainen- Mrmjuttelevainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja MrM »

Hymy huuliin ja parrua perseeseen vaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Niba »

MrM kirjoitti:Hymy huuliin ja parrua perseeseen vaan!
Mikset hymyile?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:Nyt on kyllä ihan helvetin noloa koulukiusausmeininkiä täällä.
Komps...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin