EU yhteensopiva Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Monta Siirtolaista Suomi tarvitsee antamaan taukoa meille?

0
1
100%
10
0
Ei ääniä
100
0
Ei ääniä
1000
0
Ei ääniä
10 000
0
Ei ääniä
100 000
0
Ei ääniä
1 000 000
0
Ei ääniä
Vaihtakaa koko poppoo!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Torstain turinat ja muut parranpärinät!
Kautta Raantain?
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tää ois pitäny olla Ässätorstai.

En ole ässäfani, mut on se hienoa että noi vuosikymmeniä pohjasakeissa rypeneet liigakaupungit pääsee juhlimaan mestaruuksia.

Tänään pitäs tilata kolme kasetillista multaa ja antaa citikkakorjaamolle korjauslupa. Voi elämä tätä rahan palamisen määrää.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jostain syystä tää polvi on poikkeuksellisen kipee tänään. Jouduin ottamaan särkylääkettä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päiväkahviseuraa huomiselle?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Tää ois pitäny olla Ässätorstai.

En ole ässäfani, mut on se hienoa että noi vuosikymmeniä pohjasakeissa rypeneet liigakaupungit pääsee juhlimaan mestaruuksia.
Joo. Kun IFK konttaa, tämä oli varmaan eniten ilahduttava vaihtoehtoskenaario.

Edit. Oikein innostuin pohtimaan tätä enemmänkin. Jääkiekon SM-liigan suhteen mun ajatteluni on ilmeisesti luutunut joskus 80-luvun alkuvuosina, kun aloin jotain sarjajärjestelmästä ymmärtämään. Näin mulle yhä oikeita SM-liigaseuroja ovat Helsingin ja Tampereen molemmat joukueet, TPS, Ässät, Lukko, SaiPa ja Kärpät. Muut nykyiset sm-liigajengit ovat minulle sellaisia vähän kummallisia uustulokkaita, jotka toisinaan pistäytyvät ylimmällä sarjatasolla, eli samaa sakkia kuin Joensuu, Kouvola, TuTo jne.

Vastaavasti iloitsen aina, kun joku näistä perinteisemmistä, oikeista sm-liigaseuroista menestyy, koska silloin maailma on taas lähempänä oikeaa järjestystä. Tosin TPS, Kärpät, Jokerit ja Tappara ovat vuorollaan dominoineet liigaa vähän turhan pahasti, jolloin niistä on vähän maku mennyt. Näin ollen näistä minun oikeina sm-liigajengeinä pitämistäni seuroista sympaattisten kirjoihin jäävät enää (siis IFK:n lisäksi ja takana) Ilves, Ässät, Lukko ja Saipa. Ja perinteiseen IFK-tyyliin tunnen eniten läheisyyttä juuri Ässiin, joten sikäli tämä vuosi ei aivan paha ollut.
Viimeksi muokannut urpiainen, 25.04.2013 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Uusi kämppä on hieno. Mutta voe tätä sälän määrää. Pitäis vanha siivota ja kooda muutama huonesiitin. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen tänään paremman kohteen puutteessa antanut koiralle hierontaa. Sekin pakeni tonne nukkumaan. Tää olemisen sietämätön keveys rikkoo mut.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään maistuu lähinnä Tikidog? Jutila makkara oli pohjanoteraus mutta maistui varmaan tambesterinlaisille??
Ässät meni oli ja nyt hyvä, viikko ja sitten taas alkaa parrat tärisemään tahdissa MM kiekon, Videotuomarit oli olleet vielä kumman poltteessa kun SM-finaalit oli Auts! Aih! Auts! OOhh! (saavuin..)

http://www.ksml.fi/urheilu/jaakiekon-mm ... luohjelma/

Alkaa jo näemmä 3.5.

Tämä on nykyajan kladiaattorimeininkiä, hakkuuvälineenä mailan reuna?
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Heh. Firman sisällä on hr-päällikön paikka auki:

"Minimum 10 years of HR experience, with minimum 5 years at senior level in an international organization"


Kumma ettteivät sanoneet jo nimeä kuka siihen on suunniteltu.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:Heh. Firman sisällä on hr-päällikön paikka auki:

"Minimum 10 years of HR experience, with minimum 5 years at senior level in an international organization"


Kumma ettteivät sanoneet jo nimeä kuka siihen on suunniteltu.
Kumma ettei peräänkuuluteta vahvaa track recordia restrukturoinnissa!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Taidan tietää nimenkin.
Ne kerro toki, oi salaisen tulen haltija, sinä Anorin liekki.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis vanha siivota ja kooda muutama huonesiitin. Huomenta kaikille.
Huomenta niba!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis vanha siivota ja kooda muutama huonesiitin. Huomenta kaikille.
Huomenta niba!
Huonekalu eli tuttavallisemmin huonesiitin. Tässä yhteydessä siitin toimii kalun edustajana, kalun ollessa estynyt. Teille nuorille pitäisi kaikki antaa aina valmiiksi pureskeltuna.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:^ Nib... Ylermin pitäisi ottaa se autocorrect pois päältä, jos hän löytäisi sen jostakin.
Tuota joskus huutelin, olen sen jo löytänyt. Ovat, homot, laittaneet ominaisuuden piilonäppäimen taakse.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis vanha siivota ja kooda muutama huonesiitin. Huomenta kaikille.
Huomenta niba!
Huonekalu eli tuttavallisemmin huonesiitin. Tässä yhteydessä siitin toimii kalun edustajana, kalun ollessa estynyt. Teille nuorille pitäisi kaikki antaa aina valmiiksi pureskeltuna.
Mites toi kooda? Virolaista nuorisokieltä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tänään haetaan mopo talviunilta!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli karata ajoissa työpisteeltä, mutta aamulla olin taas laiska saamaan itseäni ylös sängystä. Skippasin kuntourheilunkin sillä tekosyyllä, että vaihdan kesätassut obeliksiin.

Voisi myös kokeilla itsenöyryytystä suolen treffi-ilmoituksella, jos vaikka tällä kertaa olisi muitakin kiinnostuneita kuin ambomaalaiset uruk-hai naiset(?) google translator viesteineen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:uruk-hai naiset
*kiihottuu*

Kysy, osaavatko imeä golfpallon puutarhaletkun läpi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Puuttuva tieto-kurssilla. Ihan jees, mut pakko käyttää SPSS:ää harjoitustunneilla, minkä toki vielä ymmärrän. Mut nyt keskustelua siitä, saako R:ää käyttää edes harkkatöissä. En ala jos joudun tällä tekeen!

Ja kohta kotiin, matkalta hakeen paljon kirjavia Post-It-lappuja :h: ja värikkäitä kyniä :h:, et on mukavampi tehdä laadullisen harkkoja. Ja mies matkalta kyytiin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Kysy, osaavatko imeä golfpallon puutarhaletkun läpi!
Luultavasti syövät sen letkun, että pääsevät palloihin käsiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ mille kielelle se pitää kääntää jäi epäselväksi?
Kysyy suomeksi vaan. Kyllä ne ymmärtää, jos on vaimomatskua!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ei vieläkään liisaria saatavalla koska persnettoa tullut taas miljoonakaupalla.

Alan kuppaamaan etäpäiviä niin paljon kuin saa ja aktivoidun tosissani uuden duunin etsinnässä. Lupaan.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Viime yönä päikkäri, ei juuri nukuttu. Oli nätti ilma, niin päätin lähteä mopolla töihin, matkalle osui yksi huoltokäynti. Parkkeeraan pyörän, takajarrulevyyn lukko kiinni.

Tulen takaisin ja jo nyt sytyttää: "menit sitten laittamaan lukon niin päin, että avainpesä on takavanteen keskiöön päin. Avain ei mahdu tonne."

Ei muuta kuin avainta jyrsimään pienemmäksi ja taivuttelemaan nokkapihdeillä. Nippa nappa mahtuu ja lukkokin aukiaa kun vääntelee pihtimillä avainta lisää. Huh! Kävi jo kylmät ja palauttelin mieleen tuttujen lukkoseppien puhelinnroita :oops:

V*tun tunari.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Fuck, jouduin töihin ja toimistohommiin. Hei hei rakennus ja tilalle aikataulutus, laskenta ja säätäminen.

EDIT: TOIMISTOSTA KÄSIN! Perkele, ei minua ole tarkoitettu istuun sisällä. Palkka on hyvä mutta...VITTU.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: EU yhteensopiva Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nergal kirjoitti:EDIT: TOIMISTOSTA KÄSIN! Perkele, ei minua ole tarkoitettu istuun sisällä. Palkka on hyvä mutta...VITTU.
No etpähän ole raaputtamassa naulapyssyllä nenänvartta, lyijykynä korvassa on paljon turvallisempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin