Justin Bieber- PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kai kukaan voi olla fanittamatta bukkakea, tuota Japanin lahjaa maailmalla?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Teini-iän diggailuja:
1) Hurriganes (tietysti geellä, laulaja/rumpalikin lauloi hoono enklanti että "Moon is rising down down down...) :lol:
2) Punk/Uusi aalto (Eppu Normaali, Pelle Miljoona, Sex Pistols, Clash, Buzzcocks...)
2) Hevi (Motörhead, AC/DC)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hyvää syntymäpäivää, saira. :cheer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

^ Kiitos kovasti! :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:Mistä kurssilta saisi mustan vyön bukkakesta`?
Niitä myöntää sama taho, kuin kettinkivöitä karatesta. Hoi Lai Leen Karate Institute.
Amazing shit happens!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Liikkeellä näytti olevan laumoittain ritsapilluja matkalla Bieberin "musiikkia" kuuntelemaan. Kun otsassa lukee Justin, tietää että voi wattu. Ikävää, että hyvin harva daami myöhemmässä elämässään hullaantuu niin, että kirjoittaisi kumppanin nimen otsaansa. Tuollainen nainen suostuisi mihin vain, vaikka sitten miehen järjestämiin bukkake-kesteihin, joissa naisen ainoa tehtävä olisi tarjoilla ja hieroa kosteusvoidetta naamaansa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:^ Varota niitä arskasta.
Hehheh! Wespertyttö on hauska kyllä!

Olisit tullut vaan, Vesper, mun daamikseni. Olisi ollut oikein sopivaa ja kivaa!!

Että mä yllätin itseni eilen! Mulla nimittäin oli päällekkäisbuukkaus! Mutta olisin ehtinyt Bieberiin silti melkein VAIKKEI hän olisikaan myöhästynyt!

Eli näin koko keikan. AINA IHMINEN yllättyy. Kyllähän se oli niin mahtava spektaakkeli...

Mä halusin koko tapahtuman ajan taistella sitä vastaan, että aivoihin tuli ikäänkuin takapiruna koko ajan jotain negatiivista. Milloin sitä, että tämä on kamalan laskelmoivaa, milloin sitä, että tyttöjen ajatuksia ja rahaa käytetään hyväksi härskisti, milloin sitä, että missä näisen nuorten aivot ovat?, Milloin sitä, että ovatko nämä ihmiset tosiaan kykeneviä jatkossa ajattelevaan työhön, milloin sitä, että nämä samat , lähinnä tytöt, eivät "oikeassa elämässä" uskalla juurikaan edes katsoa saati sitten tervehtiä normaaleja ihmisiä omilla teillään.

MUTTA ONNISTUIN TAISTELEMAAN näitä turhuuksia vastaan ja OLEMAAN HETKESSÄ MUKANA!

Minusta tuntuu, että nuo nuoretkin olivat tavattoman fiksuja ja nimenomaa antoivat tunteilleen periksi ja nauttivat hetkestä=oikein.

Mietin keikan jälkeen, että ehkä minä olen ajatellut väärin, että "vain" minä ajattelen asioita negattiviselta puolelta liikaa ja taistelen että pystyn olemaan hetkessä! Näin se on. Nuorethan ovat nykyäänkin täysin aivollisia ja fiksuja ja valppaita ihmisiä. Aivan kuten silloin kun minä olin nuori!

Nyt on enemmän tietoa ja enemmän haasteita pysyä tahdissa perässä, mutta se ei tokikaan sitä hyvää oloa välttämättä tuo aikaisempaa enemmän tai älyä varsinkaan.

MUTTA HYVÄ!

Mitä se sitten tarkoitti, että olin hetkessä! No nautin musiikista! Ja menosta. Bieberhän ja kumppanit vetivät jutun hyvin ja meno oli mahtavaa. Minä otin rytmin ja tahdit itseeni enkä ollut ollenkaan jäykästi joukossa vaan jammasin siinä mukana ainakin mielessäni!

Minähän olin yksin tosiaan, mutta yksi juttu piristi aivan mielettömästi mieltäni ja nimenomaa poisti negatiivisia tunteita tuovan paholaisen!

Yksi tyttö puolihuusi mulle (ystävällisesti) et ppäääääsisinkö mää tästä ohi, ja sitten kun jotain sanoin niille ystävällistä niin usemapikin tyttö meni ohi ja pari pörristi mun päätä ja sanoi "kiitti ihana"...

Ei tarvittu muuta ja fiilis oli parempi...olin ikäänkuin hyväksytty joukkoon!

Mulla oli pikkukiikarikin mukana. Enhän mä hullu lavan edessä sentään ollut hehheh.

Tällaista se oli. Muistan kun olin Paulin keikalla (McCartney). Tyyli oli toisenlainen, mutta olin silloin sikatyytyväinen keikkaan.

Ja kun tulin kotiin (autoni oli salaisessa paikassa) niin olin vielä fiiliksissä. Hyvät unet sain silti!

MUTTA ILMA! SE OLI ilman minkäänlaista armoa ihan kamala. Mulla oli kuin olikin liian vähän päällä. Mutta kyllä taisi olla muullakin yleisöllä!

Totesi nimimerkki

KEVÄT TULEE KUNHAN LÄMPIÄÄ-JUSTIIN NIIN-ARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Ei vaan Arska on kitinän ainoa täysjärkinen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exPertti kirjoitti:^ Sinä olet varmasti joku hurahtanut naisopettaja oikeasti, joka teeskentelee dilleä.
Kiistän tämän väitteen. Kiistän myös olemasta mikään valtakunnan Juuli.

Minä olen aito ja alkuperäinen

No kyllähän te JUSTIIN tiedätte kuka
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:^ Ei vaan Arska on kitinän ainoa täysjärkinen.
Ohoh. :shock: Kiitos vaan. :)

En minä nyt kuitenkaan noin jyrkästi sanoisi. Mittareitahan "täysjärkisyyteen" saattaa, ja ei vain saatta vaan on, monenlaisia!
Sanoisin, että varmaan ehkä jollain mittarilla sinäkin MrM olet varmaan aivan täysijärkinen!

Itse asiassa hieman vajaajärkiset, heitä sen enempää "listaamatta", ovat kiinnostavia ja usein hassunhauskoja! Ihminen pitää analyyseista ja pienestä sekasorrostakin tai ainakin häpeningeistä, joita nämä pikkuisen lahjattomat tekemisellään tai tekemättömyydellään aiheuttaapi!

Yhteenvetona voisi todeta, että täysjärkisyys voidaan parhaiten mitata jonkinnäköisellä keskiarvomittarilla erilaisista keskiarvoisista ihmisen mukaisesta käytöksestä. Pyrin itse täysjärkisyyteen näillä "opein" ja kiitos MrM, jos olen onnistunut nyt uudistetussa tyylissänikin. Et ole aina minua kyllä arvostanut, mutta arvostetaan tästä lähtien toinen toisiamme! Ihan hyvä olla ilman tyhmiä sotahommia!

STADISSA ON KEVÄT JA STADISSA ON KEVÄTARSKA JA SE ON VIHREÄ 8)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja MrM »

Arskalla on myös kitinän vakuuttavin sarkasmidetektori.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Arskalla on myös kitinän vakuuttavin sarkasmidetektori.
No kiitos taas. Mää nyt kyllä hippaisen ihmettelen miksi minua nyt noin kehut.
Minä nimittäin alan ihan punastumaan. En nyt sinua halua entiseenkään aikaan, kun meillä
oli erimielisyyksiä, mut olen oikein iloinen nykyajasta.

Ehdotan, että unohdamme kaikki aikaisemmat typeryydet, joita molemmat olemme
toisillemme aiheuttaneet.
Minulla on herkkyys lähellä silloin kun noita väkivaltavideoita on, mutta ei mun olis
pitänyt niistäkään niin paljoa reagoida.

Ehkä olen aikahyvä detektori. Ehkä, heh. Mutta se johtuu siitä, että tarkkailen ja kuulostelen maailmaa
tarkalla silmällä ja korvalla!

Onhan mulla yksi arvokas kunnianosoutus! Eli kitinäläisten itse valitsemana olen
vuoden KITINÄLÄINEN 2011. Siitä pitää olla ylpeä, mutta ei tyhmänylpeä!

Terveisin kaikille

NO MUTTA JUSTIINSA STADIN detekt ORI
ansaitsee vain hyvät rotutammat
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Arskakoko se siinä ruskettuneena?

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on vähän vulgääri esitys, enempi tykkäisin sellasista joissa talebaanin turbaani tipahtaa kilsan päästä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Siis eikö tuo kuva nyt ole ihan jokaisella maailman säännöllä ja tavalla täysin tuomittava.

Rasismia, välinpitämättömyyttä, tyhmyyttä, ihmisrikos, rumaa, julmuutta, laitonta?

Inhottava olo... en viitsi edes allekirjoittaa. Kyllä kitinän ihminen kovasti koettaa minulta oksennusta eka kertaa elämässä.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin