Justin Bieber- PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Täytyy kai hehkuttaa, et mulla on kyseisen herran konserttiin lippu. En musastaan
niinkään välitä vaan tästä hassusta ilmiöstä ja showsta!

Ai että oonko ostanut lipun. Olen, mutta en ihan tavallisesti. Eräs ei päässyt menemään
ja pelastin hänet lunastamalla lipun!

Olen suorastaan innostunut!

Onko joku teistä siellä?

JUST STADINARSKA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.04.2013 8:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Avasin viikonpäiväketjun aivan samalla otsikolla, mutta Arska oli sekunnin nopeampi :)

Iiik!11

Meidän molemmat tytöt menossa konserttiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Varota niitä arskasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kenkää jaettiin firmassa eli voisin vaikka saada ensi kvartaalilla bonareita. Kahvikin oli hyvää tänään.

Illalla kymenlaaksoon risusavottaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sama hostellihuone hampaidennarskuttelijan kanssa on aika raastava. Muuten Köln on ollut oikein miellyttävä kokemus tähän saakka.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Etkö osaa kuurata itseäsi pimeässä??
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Avasin viikonpäiväketjun aivan samalla otsikolla, mutta Arska oli sekunnin nopeampi :)

Iiik!11

Meidän molemmat tytöt menossa konserttiin.
Terveeks!

Olipa aika outo kaksinkertainen sattuma! Oliko ihan sama otsikko vai oliko jotain samankaltaista tyyliin "Perjantaina Justin Bieber"?

Ja sekunnin ero vain, ohhoh.
Toisaalta sekunti on pitkä aika esim. pikajuoksussa ja syöksylaskussa...

Sulle tää konsertti onkin sitten "hiukan tuttu" kun tyttäresi menevät. Ovat varmaan monien muiden tavoin hankkineet lippunsa 9 kuukautta sitten!!?

Toteaa

JUSTIIN SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Justin Beaver -hullutus lienee vahvimpia naisten mielettömyyttä puoltavia todisteita. Ei vittu oikeesti, Justin Bieber? Ymmärrän teinien viattomat rakkaushullutukset, mutta Justin Bieber? Eihän tuollaisella riu'ulla voi mulkkukaan olla kuin puolisenttinen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Justin Beaver -hullutus lienee vahvimpia naisten mielettömyyttä puoltavia todisteita. Ei vittu oikeesti, Justin Bieber? Ymmärrän teinien viattomat rakkaushullutukset, mutta Justin Bieber? Eihän tuollaisella riu'ulla voi mulkkukaan olla kuin puolisenttinen.
Mitä sä nyt sekoilet. Tenitytöt fanittavat nättiä laulajapoikaa. Niinhän se on ollut aina.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Justin Beaver -hullutus lienee vahvimpia naisten mielettömyyttä puoltavia todisteita. Ei vittu oikeesti, Justin Bieber? Ymmärrän teinien viattomat rakkaushullutukset, mutta Justin Bieber? Eihän tuollaisella riu'ulla voi mulkkukaan olla kuin puolisenttinen.
Mitä sä nyt sekoilet. Tenitytöt fanittavat nättiä laulajapoikaa. Niinhän se on ollut aina.
Teinien kauhistelu on varma merkki keski-ikäisyydestä.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Sama hostellihuone hampaidennarskuttelijan kanssa on aika raastava. Muuten Köln on ollut oikein miellyttävä kokemus tähän saakka.
Vedät illalla kunnon tumut, niin narkusttelija saa valvoa kuunnellen kuorsaustasi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä nyt sekoilet. Tenitytöt fanittavat nättiä laulajapoikaa. Niinhän se on ollut aina.
Joo, mutta esim. Elvis näytti mieheltä, eikä miltään Pentti Hirvoselta.

Ja Tixille. En minä nuorempanakaan ymmärtänyt Dingo- yms. villityksiä. Kaikkein kumminta oli poika/mies, joka piti Dingosta, ei oo vittu todellista. Eikä ollut hinaaja, tai ainakin on naimisissa ja lapsiakin oletettavasti (isyysolettama) siittänyt. Tosin nyt itseltäni löytyy heidän kokoelmansa, joten olen ilmeisesti löytänyt sisäisen naiseni.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä nyt sekoilet. Tenitytöt fanittavat nättiä laulajapoikaa. Niinhän se on ollut aina.
Joo, mutta esim. Elvis näytti mieheltä, eikä miltään Pentti Hirvoselta.

Ja Tixille. En minä nuorempanakaan ymmärtänyt Dingo- yms. villityksiä. Kaikkein kumminta oli poika/mies, joka piti Dingosta, ei oo vittu todellista. Eikä ollut hinaaja, tai ainakin on naimisissa ja lapsiakin oletettavasti (isyysolettama) siittänyt. Tosin nyt itseltäni löytyy heidän kokoelmansa, joten olen ilmeisesti löytänyt sisäisen naiseni.
Dingohan teki ihan hyvää musiikkia? New kids on the blockkeja, Biebereitä yms. ei kukaan kuuntele enää myöhemmin.
Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

Riemumieli kirjoitti:Eihän tuollaisella riu'ulla voi mulkkukaan olla kuin puolisenttinen.
Hihi!

Seuraa nolo tunnustus: teininä pidin ja pidän edelleen Duran Duranin Rio-albumista aivan helvetisti. Teinixinä tämä vaan oli pakko salata tiukasti, yhdistelmä farkkuliivi niiteillä ja Iron Maiden-selkälipulla + kainalossa DD:n levy... fail.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Merkittäköön pöytäkirjaan, että Bieber-bashaus on noloa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

KKK kirjoitti:Seuraa nolo tunnustus: teininä pidin ja pidän edelleen Duran Duranin Rio-albumista aivan helvetisti.
Ei monipuolisessa musiikkimaussa pitäisi olla mitään nolostelun tarvetta. Huomattavasti nolompaa on kuunnella vaan jotain yhtä tyylisuuntaa. Vallankin jos se on valittu imagosyistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vietän tänä vuonna taiteilijajuhlia, tulee 30 vuotta Maidenia täyteen.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla oli ala-asteella farkkutakki, jossa oli hihassa Duran Duran painokangas sekä koko selän peittävä Twisted Sisters pala. Olin nuori ja tarvitsin ne rahat...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

Otetaas sitten pojat kerran vielä vanhojen aikojen muistoksi:



EDIT: fail.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Pinkkarit.
:?:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Käsitin tämän Pink Floydiksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:^Käsitin tämän Pink Floydiksi.
No mäkin vähän arvuuttelin siihen suuntaan, mutta monikko ei tuntuisi luontevalta. IMHO.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Mulla menee Bieber ja Bubble (vaimikäseoli) sekaisin. Ei haittaa kun hirveää kuraa molemmat. Ymmärrän kyllä että varhaisteinit tykkää.
Tarkoitatko nyt Michael Bubléta?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vai bukkaketa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Justin Bieber- PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl se on Kuplasen kloppi, Mikkoko se nyt oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin