Outdated Maanantai Undated

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meni jo, näkikö kukaan pakoon juoksevaa maanantaita? Oliko juoksukalja?
Wapun odotusta, Äpy jo plakkarissa, mitähän surkeeta tekarit on rouskutelleet kasaan? Sen näemme Wasta Wappuna..
Klara Wappen, bara watten..
Toivottavasti näläkääset naaset ei syö..
Pakenen paikalta, torstaina olis ollu wappuseuraa tarjolla? Mutta sanoin että en ole romanttinen ihminen. Hauska juttu joku nainen heitti tulitikkulaatikolla, annoin toiselle, ei ollu kynttilää tarpeeksi sytytettäväksi, jäi roihu vähäiseksi kuten usein käy, mutta itepä sanoi..
Viimeksi muokannut Niba, 29.04.2013 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kello 18 vanhan kämpän luovutus. Vielä olis alakerran pesu, yksi lamppurasin kiinnitys ja tarrojen repimistä. Pitäis ehtiä nuoremman päikkärien aikaan. Kohta vanhempi tyttö tarhaan ja nuoremman kanssa perhekerhon vappubileisiin. Huomenta kaikille. ...ainiin, illalla olis futisreenit. En olekaan ehtinyt liikkua viikkoon muuton vuoksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mopolla töihin. Mc Prostata kiittää!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja elco »

Elcous41. Olen tänään siinä missä Poikuus41 oli 10 vuotta sitten. Pelottaa ajatellakin mihin tästä vielä kymmenessä vuodessa kehittyy.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Mopolla töihin. Mc Prostata kiittää!
:peukkua:
Mikä mopo tohtoorilla muuten on: höödee, homösohva, riisikustomi vai joku muu?
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mopolla töihin. Mc Prostata kiittää!
:peukkua:
Mikä mopo tohtoorilla muuten on: höödee, homösohva, riisikustomi vai joku muu?
riisikustomi.

VT 750 Honda

Millä sä ajat?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Millä sä ajat?
Sukisuki VS1400 vm 94
Ei muuten ollut tarkoitus aloittaa pissimiskilpailua kuutiosenttimetreillä tai millään muullakaan :D
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Millä sä ajat?
Sukisuki VS1400 vm 94
Ei muuten ollut tarkoitus aloittaa pissimiskilpailua kuutiosenttimetreillä tai millään muullakaan :D

En asiaa noin tulkinnutkaan :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja elco »

KKK kirjoitti: Sukisuki VS1400 vm 94
Ei muuten ollut tarkoitus aloittaa pissimiskilpailua kuutiosenttimetreillä tai millään muullakaan :D
Hyvähän se noilla kuutioilla on teeskennellä nöyrää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
KKK kirjoitti: Sukisuki VS1400 vm 94
Ei muuten ollut tarkoitus aloittaa pissimiskilpailua kuutiosenttimetreillä tai millään muullakaan :D
Hyvähän se noilla kuutioilla on teeskennellä nöyrää.
Hankin perkules 2200 kuutioisen ja sanon sitten, että ei oo tarkoitus kilpailla :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: Sukisuki VS1400 vm 94

http://www.thunderbike.de/de/bikes/all_suzuki.html
Kuolaamaan mars.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Näin siinä kävi kevään ensimerkit, littana kaljavaras? Ota koppi, siellä lentää kaljavaras! :hep: :komp: :p: :kele: :paavi: :miitti:
Tässä toimi luonnonvalinta?
Viimeksi muokannut Niba, 29.04.2013 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuun keulimaan mun 125 Vespalla!

Oikeesti, aivan paska aamu. Enkä taaskaan saanut mitään palvelua yhdessä autokaupassa, siis en edes nähnyt yhtäkään automyyjää. Ihme mesta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Nergal »

City teki sen jälleen, ja hienosti: keskustelupalsta siirtyi bittihautaan.

Tui tui ja vesieristään -->
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä oli wörksoppi myyntikeissin tekemisestä tai semmoisesta alustustyöstä. Muuten ihan kiva ja hoksasin, että voisin osata sitä hommaa, mut mun ryhmä oli aivan onneton! Ryhmät oli määritelty etukäteen ja mun ryhmässä oli 2 tyyppiä mun lisäksi. Toinen mietti, että Virosta saa halpaa rautakauppakamaa ja toinen ei osaa puhua suomea yhtään eikä englantia juuri paremmin. Kun sille yritti sanoa, että "niin meidän pitää keksiä ratkaisuja tälle ongelmalle, eikä lisää ongelmia", niin se katto mua ku oisin alien ja oli ensin pitkään hiljaa ja sano sit "you do it". WTF! Ainoa joka siinä porukassa oli kartalla olin minä ja minä ne työt myös tein. Kunnes lopetin, ja sen vaiheen tulos oliki sitte aivan paska. No ainakin myötähäpeän tunne tuli taas tutuksi. Vittu jos firmassa on tuommosia ihmisiä töissä, niin en ihmettele että menee huonosti. Voihan tietysti olla, että nämä on sit huippukoodaajia ja niillä ei vaan ole sosiaalisia taitoja, mut silti, voi vittu mikä aamu.

:dumb: :facepalm:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Ryhmätyöt on kyllä /c:stä. Mäkin olen tässä yhdessä koulutuksessa, jossa meidän 5:n hengen ryhmän pitää tehdä erilaisia tuotoksia. Homma menee niin, että minä ja yks nainen tehdään 90% työstä. En viitsi kuitenkaan lyödä läskiksikään, kun itse investoin ko. koulutukseen n 10k.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Ryhmätyöt voi olla tosi mukavia, jos osuu hyvä porukka. Esim koulussa on monta kertaa osunu hyvä porukka. Luulen kyllä, että siihen vaikuttaa se, että toteutuksissa on rinnakkaisarviointi, joten jos tekee paskasti, saa paskan arvosanan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja KKK »

elco kirjoitti:Hyvähän se noilla kuutioilla on teeskennellä nöyrää.
Huihai. Kustomissa ei kuutioiden pidä antaa hämätä. Kiihtyvyydessä, huippunopeudessa tai motarilla ajettavuudessa ei taatusti pärjää pää-edellä ajettaville saman kokoisille. Se mistä tossa tykkään on se alapään vääntö ja pienet kierrokset. Viisaammat väittävät, että tuon matalaviritteinen kone kestää pisempään.

Samalla valmistajalla löytyy muuten 1800 CC kustomi. Kylmätyypit olen ottanut, olo oli kuin lentotukialuksen komentosillalla. Toi on jo oikeasti ISO. Saa olla riski äijä, että hinaa kaatuneen 350 kg omin voimin tolpilleen. Ja jos size matters, niin Boss Hoss-kaupoille vuan. 5.7L V8 kahdella renkaalla riittäis varmaan Manalallekin :)

masa kirjoitti:Kuolaamaan mars.
Osa noista on kyllä tolkuttoman hienoja. Tyhjällä lompakolla otsan hierominen auttaa yleensä akuuteimpiin mielitekoihin tässäkin aiheessa...
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tämä työsähköpostiviesti pelasti päivän:
- vaativahkoksi tiedetty asiakas oli saanut päähänsä että tarvitsee ehdottomasti vpn-yhteydet
- nämä toimitettiin. Asiakas reklamoi että "kun ei tää toimi"
- pienellä lisähaastattelulla kävi ilmi, että asiakkaalla ei ole kotonaan minkäänlaista internetyhteyttä

:roll:
Amazing shit happens!
masa

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja masa »

Mikä ihme siinä on, että kun teet etäpäivää puolisosi kohtelee tilannetta aina kuin olisit vapaalla. Tekisitkö sitä, tekisitkö tätä, menisitkö vahtimaan lapsia, kävisitkö kaupassa jne. Vaikka mä olen sängyssä puolittain makaavassa asennossa peittojen alla, olen mä silti töissä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että kun teet etäpäivää puolisosi kohtelee tilannetta aina kuin olisit vapaalla. Tekisitkö sitä, tekisitkö tätä, menisitkö vahtimaan lapsia, kävisitkö kaupassa jne. Vaikka mä olen sängyssä puolittain makaavassa asennossa peittojen alla, olen mä silti töissä!
Mulla olis kämppä tyhjä, mee sinne etäilemään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Outdated Maanantai Undated

Viesti Kirjoittaja MrM »

KKK kirjoitti:Ja jos size matters, niin Boss Hoss-kaupoille vuan. 5.7L V8 kahdella renkaalla riittäis varmaan Manalallekin :)
Ei kai sitä nyt pikkulohkoon tyydytä jos Boss Hossia ostellaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin