Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Onko saikkunakin pakko herätä tähän aikaan ja mennä "töihin"? On kai. Tai saa. Muuten hajois pää. Vappuja urpot!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Vappuja urpot!
Kiitos dorka!

Luulin jo että vietän vapun pihaa haravoiden, mutta onneks broidi pelasti. Kaverit on niin perheytyneitä, että alkaa vaputkin olla lapsellisia (ehe ehe) juhlia. Eikö kukaan ajattele sinkkuja?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Vappuja urpot!
Eikö kukaan ajattele sinkkuja?!
No sano se! Mä sain lapsivapaan aaton. Meinasin nukkua ja olla pois polvelta, että jaksaa loppu viikosta suorittaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä vietän vappua lasten kanssa kosken rannassa. Pitää toivoa, että kylmä sää vähän vähentää kakaroiden määrää, mutta pahasti pelkään että näin ei ole. Aamupäivä muuttohommia. Jos hyvin käy, yöksi uuteen kotiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Saa nähdä tarkenisko ja jaksaisko räjäyttää grillikauden käyntiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Saa nähdä tarkenisko ja jaksaisko räjäyttää grillikauden käyntiin.
Lauantaina korkkasimme grillattujen kasvisten, täytettyjen pekoniherkkusienten, tomaattisipulisalaatin, kanan, kaslerin, grillikyljen ja englantilaisten makkaroiden kera. Ziisas että oli taas hyvää.

Tänään tätä: http://www.ruokamenot.fi/reseptit/viiko ... n-ulkofile

Ehkä paras tapa duunata ulkofilettä ever.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Aion kesällä kokeilla, valmistuuko makkara foliossa, jos sen vetää käyrään tai pakoputkeen kiinni.

Yöväijy takana eikä juuri nukuttu. Onneks ei tartte tänäänkään viinaa juoda, vois tulla noutaja. Onkos edellisestä kerrasta viis vai kuus viikkoa, ei enää muista.

Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Saa nähdä tarkenisko ja jaksaisko räjäyttää grillikauden käyntiin.
Kohtuu temptingiä, vieläpä kun naapureilta kantautuu harva se ilta grillituoksuja. Mutta jaksaako täytätyttää kaasupullon...tai viiitsiikö. Tulis naapuriperheitä munkkia paistaan ehtoolla, aikuisille skumpankeikkaa myös. Talo täynnä laatikoita ja epämääräistä sälää. Pari tasoakin olen luvannut porailla seinään. Toivottavasti tyttö ei muista hoploppilupaustani, muuten tulee kiire.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mutta jaksaako täytätyttää kaasupullon...tai viiitsiikö.

Onhan tossa tosiaan iso vaiva kun ajaa huoltiskalla ja vaihtaa tyhjän pullon täyteen.


Meinasin äsken tehdä majoneesia mutta munasin. Tarkoitukseen varaamani proteiinisheikkeri on nyt rikki. Siinä oli sisäpohjassa joku nänni ja kun sauvasekoitin leikkasi sen irti, valui majoneesiviritelmät keittiön pöydälle. Voe venäjä mitä tumpeloutta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Vappuja urpot!
Eikö kukaan ajattele sinkkuja?!
No sano se! Mä sain lapsivapaan aaton. Meinasin nukkua ja olla pois polvelta, että jaksaa loppu viikosta suorittaa.
Äläs kuule yhtään ala! Tää on sinkkujen yksinoikeus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tulee talo täyteen kavereita. Grilli kuumaksi, eilen hain täyden pullon varalle. Shampanjat meni jo eilen viinoikellarista kylmenemään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menen kaverin luokse grillimestariksi, vaikeita sieniä, banaaneja, makkaroita fileitä yms murkinana, ja "0%"(0,7) simaa! ja "0%"(0,3%) saksalaista lkaatuvehnää! Paulaner + Radeberger ;)


WAPPUTESTI

Vauras perinteensäilyttäjä? WTF

oma tulokseni, juhlin sentään kuin rikkaat vaikka köyhyys on tosiasiaa..
Viimeksi muokannut Niba, 30.04.2013 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:

WAPPUTESTI

Vauras perinteensäilyttäjä? WTF
Hyvä testi. Ilman ainuttakaan minulle sopivaa vaihtoehtoa sain tulokseksi:

VAURAS PERINTEENVAALIJA: Sinulle ovat perinteet tärkeitä. Vietät vappusi perheen, sukulaisten ja ystävien parissa. Hyvää tuultasi ei sää viilennä eikä krapula latista. Sinun mieleesi ei tulisi särkeä pulloja kadulle tai repiä kaupungille istutettuja kevätkukkia. Haluat, että simassa on rusinoita ja valmistat ehkä juomasi itse. Jos vappupäivänä hellii kaunis sää, saatat toivottaa jokaiselle vastaantulijalle iloisesti hyvää kevättä. Tulotasosi on ylempää keskitasoa, paitsi jos olet perhevapaalla.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti: Äläs kuule yhtään ala! Tää on sinkkujen yksinoikeus!
Niin että missä kohtaa mä en nyt oo sinkku?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Niba kirjoitti:Menen kaverin luokse grillimestariksi, vaikeita sieniä, banaaneja, makkaroita fileitä yms murkinana
Ettei vaan ois vähän liian vaikeita sulle noi loputkin grillata.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Got the point? En oo nua nähny yhessäkään grillikisassa, no siellä olikin ammattilaiset vastassa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Simaa liittimessä ja muita sattumuksia

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... -tf-promo3
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Wapputestin vastaus: Nuori Seikkailija !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Niba kirjoitti:Got the point? En oo nua nähny yhessäkään grillikisassa, no siellä olikin ammattilaiset vastassa..
:mrgreen:

Saanko arvata: et tainnut sijoittua palkintopallille?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Äläs kuule yhtään ala! Tää on sinkkujen yksinoikeus!
Niin että missä kohtaa mä en nyt oo sinkku?
Häh? Oon näemmä pudonnut kärryiltä. Otan osaa/onnea!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Äläs kuule yhtään ala! Tää on sinkkujen yksinoikeus!
Niin että missä kohtaa mä en nyt oo sinkku?
Häh? Oon näemmä pudonnut kärryiltä. Otan osaa/onnea!
No nyt kyllä lähette panemaan ja heti. Niin kauan sekundaneekeri on vespaa kiertänyt että nyt on aika.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kaivan Borat-kalsarit naftaliinista ja lähden kreisibailaamaan työläisten sekaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hans Jörgen kirjoitti:Kaivan Borat-kalsarit naftaliinista ja lähden kreisibailaamaan työläisten sekaan.
Kuulostaa aika kylmältä asulta :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:Kaivan Borat-kalsarit naftaliinista ja lähden kreisibailaamaan työläisten sekaan.
Kuulostaa aika kylmältä asulta :)
Boratin haarus on niin pieni/kapea, että kylmyys on vaan hyväksi mahtumisen kannalta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

masa kirjoitti:No nyt kyllä lähette panemaan ja heti. Niin kauan sekundaneekeri on vespaa kiertänyt että nyt on aika.
No en kelvannut ja tuskin kelpaan. Sen verran kranttu. Oon käyny näytillä.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin