Pelipäivä torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

KKK kirjoitti:Olishan tuo mulle luonnollinen hankinta.
Palstan tohtori voi olla erimieltä mutta fakta on se että toi kama pieksee Ice Power satanolla. Jotain hyvää jäi siitä yhdestä heppatytöstä jonka kanssa eksyin kihloihin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Joo ei toi ole mikään läppä vaan ihan yleistä tietoutta hevoshullujen (ja bodarien) keskuudessa, että noi hevosten lihashuoltolitkut toimii ihmisilläkin ja yleensä paremmin kuin ne litrahinnaltaan 50 kertaa kalliimmat ihmisversiot.

Nii ja tummelia liukkariks.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:^ normaali huoltotoimenpide. En vaan o koskaan itse tehnyt.

Kaksmukisen mopon molemmat kaasarit pitää toimia samalla "teholla" jotta käynti on tasaista eikä tule tehohäviöitä / turhaa tärinää. Jotenkin näin olen asian ymmärtänyt.

Toimenpiteessä mitataan molempien kaasareiden ilmavirran alipainetta - pitää olla sama tai hyvin lähelle sama. Säädetään vaijereilla tyhjäkäynnillä ja n. 2000 rpm.

Onkos sun mopottimessa ruiskukone vai perinteinen? Ruiskukonetta tää manööveri ei koske.

Vm 2004, kaasarikone. Ootko sä vuokrannut jonkun vehkeen tuon alipaineen mittaamiseen vai peräti ostanut?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Vm 2004, kaasarikone. Ootko sä vuokrannut jonkun vehkeen tuon alipaineen mittaamiseen vai peräti ostanut?
Ostin Stormilta.
En osaa sanoa onko hyvä vai huonompi kuin toisen valmistajan.

Ennenkuin ryntäät ostoksille, niin tsiigaa mopon manuskasta, onko sille tarpeen tehdä koko hommaa? En näes tiedä, miten sun mopon valmistaja on kaasarit viritellyt.
MrM kirjoitti:Joo ei toi ole mikään läppä vaan ihan yleistä tietoutta hevoshullujen (ja bodarien) keskuudessa, että noi hevosten lihashuoltolitkut toimii ihmisilläkin ja yleensä paremmin kuin ne litrahinnaltaan 50 kertaa kalliimmat ihmisversiot.
Eiks niin, että näitä käyttämällä saa sitten myös hevosen k*rvän? :D Paikallisesti en ajatellut voidella, saattaisi kutistua miinussenttimetrien puolelle...

EDIT: tulipa mieleen että sama härveli vois soveltua alipaineen mittaamiseen vaimon imukurkusta :jouden:
Viimeksi muokannut KKK, 02.05.2013 14:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vm 2004, kaasarikone. Ootko sä vuokrannut jonkun vehkeen tuon alipaineen mittaamiseen vai peräti ostanut?
Ostin Stormilta.
En osaa sanoa onko hyvä vai huonompi kuin toisen valmistajan.
ok
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriDaavid kirjoitti:alapään lumiat
Hih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kattelen pandemia-sarjaa Netflixistä, eikös se sovi hyvin sairastamiseen..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Polveen sattuu. 5.30 herätys ja pikku-ukko lainasängystä ylös. Siitä asti hyvällä jalalla eteenpäin. Paha jalka on se joka oireilee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hotellikuolema, lakkaan kynsiä. Viihdyttäkää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Hotellikuolema, lakkaan kynsiä. Viihdyttäkää!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lammin hiekalta nolla maalia mutta piste. Positiivisin asia on, että peli on ohi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kai kävit hakemassa sahtia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pelipäivä torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vuoden ekat ratakiekot ammuttu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin