Kitkeränsuloinen Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

MrM kirjoitti:
elco kirjoitti:Mee töihin.
Mee oikeisiin töihin.
No mä kato oon jo. Tapana ei ole ollut olla kotona yksin elämäänsä itkevä sossutapaus.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Raskas työ vaatii raskaat huvit, suunta siis kummipojan 11v. syntsille! Lahjatoiveena oli pyöräilykypärä, joka ei saa kuitenkaan olla pyöräilykypärä vaan pitää olla skeittikypärä, eli sellainen umpinainen ilmastoimaton potta.
Rankka saikkuilu vaatii leppoisammat huvit. Vien siskon HCR:ään ja pikku-ukon äidilleen. Sen jälkeen oon vaan ja hengailen. Tätähän tässä on opeteltu.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miksi tää heittää mut jatkuvasti pihalle (=en ole kirjautuneena)? Onko joku pöllinyt mun tunnarit?!

Tulkaa haravoimaan sammal irti nurmikosta, mulla ei riitä voimat/kunto!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vau, mieletön keksintö! En ollutkaan moisesta koskaan kuullut!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vau, mieletön keksintö! En ollutkaan moisesta koskaan kuullut!
Pidin sitä mahdollisena, kun kerran piti oikein raaputtamalla raaputtaa sammalta. Kun kerran tuo sammalsyöjä oikeasti tekee siitä selvää ilmankin jos laiskotuttaa.
Tekee selvää, muttei se mihinkään siitä katoa. Eli tulee haravoida pois, jotta voi kylvää tilalle nurmea. Daah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Just luin puutarhapalstan asiantuntijan kirjoituksen, että saa sitä myrkyttää sitä sammalta jos ei syytä poisteta. Se, että sammalta on, johtuu jostain SYYSTÄ. Sammalen voi poistaa myrkyttämällä tai haravaoimalla tai ihan miten vaan, mutta jos SYYTÄ ei poisteta, niin se tulee takasin (="voimistuu pitemmän päälle"). Ilmaus, kalkitus jne. Meillä sama ongelma tuolla yhessä kohtaa. Ajattelin yhistää ilmauksen, kalkituksen multa-hiekka-sekoituksen viskomisen ja uudet siemenet tohon myrkyttämiseen. Voi toki olla että se paikka on semmonen että siinä vaan sammal viihtyy ja tiedossa on loputon taistelu. En aio taistella loputtomasti, pari kesää katson ja jos ei tehoa niin luovutan. Olkoon sit sammalta siinä jos on ollakseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sammaleen poisto on vaihe yksi. Sitten lannoitan ja kalkisen, ilmaan ja hiekoitan. Ja paikkaan laikut. Pitäis käydä vuokraamassa ilmaamiseen tarkoitettu "leikkuri".
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Tuu Vesper meille sit seuraavaks!
Kiitti kutsusta, mutta kyllä mäkin tän ihan mielelläni teettäisin jollain muulla. Selasinkin tossa jo hetken siirtonurmia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

elco kirjoitti:
MrM kirjoitti:
elco kirjoitti:Mee töihin.
Mee oikeisiin töihin.
No mä kato oon jo. Tapana ei ole ollut olla kotona yksin elämäänsä itkevä sossutapaus.
Ilmankos sua niin paljon noi työjutut tuntuu koko ajan vituttavan. Mikäs tässä on teikäläisen veroeuroilla elellessä!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Saisiko lisää tunteja vuorokauteen, kiitos?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Jestas että olo on surkea, perhanan flunssa sitten puski päälle ja isosti. Lisäksi muija kiukkuaa ja safka paloi pohjaan... Ei taas ole helppoa olla minä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan jäätävä hedari pukkasi nyt jostain. Olisko osallisena melko reipas ulkoriehunta ja eilisillan verenluovutus. Menen saunaan pahentamaan tilannetta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nurtsikeskusteluun.. oman nurtsini sammaleen poisto on edennyt pikkuhiljaa kaavalla: sammalensyöjää keväällä ja elokuun alussa, tuhkaa nurmikon virehtymisestä lumentuloon saakka parin leikkuukerran välein. Sammal voi huonommin vuosi vuodelta.

Eilen ja tänään ollut 12 tuntiset ruumiillisen työn päivät. Lihaksia kivistää ja kohta taitaa tulla uni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ei hyvää päivää miten jaksatte tohkata sammalen kanssa. Miksi pitää olla nurmikko? Täällä odotellaan rahatilanteen kohentumista ja sitten kivetys päälle koko pihaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Mun mielestä sammal ois muuten tosi jees, mutta se ei kestä koiraa. Kun koira käy pyörähtämässä siinä, on seurauksena sammalen ja mulla pölinä ja multa tulee sitten sisälle asti. Nurmikko kestää paremmin.

Ja meillä laajennetaan terassia ja jatketaan sitä laatoituksella -> vähentää nurmikon määrää. Kun kysyttiin vinkkejä helppohoitoiseen pihaan, ensimmäinen ehdotus oli asvaltti. Nurmikko ei kuulema ole laiskan pihanhoitajan ratkaisu. Kyllähän se tääläki vähän siltä näyttää...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Sammal saa vapaasti olla. Pitää olla pikkasen hullu, että tämän kokoiselta pihalta alkaa poistaa sitä...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kiukkutipu kirjoitti:Sammal saa vapaasti olla. Pitää olla pikkasen hullu, että tämän kokoiselta pihalta alkaa poistaa sitä...
Näin mäkin tein Kirkkonummen aikoina. Sittemmin olen hyväksynyt sen, että en ole omakotitalo asuja. Rivari pienellä omalla pihalla vielä menee. Mä haluan kesäisin olla saaristossa. Siellä sitä pihaa saakin leikata, mut se on sitten taas kivaa, kun sitä tekee muutkin kuin minä.
Who says you need to buy a guitar?
masa

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti:kivetys päälle koko pihaan.

Joo, sinä on pikkupilttien kiva temmeltää kesällä
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kitkeränsuloinen Lauantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti:kivetys päälle koko pihaan.

Joo, sinä on pikkupilttien kiva temmeltää kesällä
Elämä on kovaa, paree opetella heti. Jos pehmeyttä haetaan niin se sammalhan on loistovaihtoehto. No joo, kukin tehköön pihallaan ihan mitä lystää, meillä eniten käytössä ovat kasvimaa ja hiekkalaatikko.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin