Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:Voisiko joku more-aattori siirtää värisaasteen asianmukaiseen säikeeseen, kiitos.
(mulla meni plein-text-scripti paskaksi ja nyt noi kaikki homostelut näkyy niinkuin ne on kirjoitettu).
No nyt saat harmaata kun olen jo pois koneeltanija käytän kännyä.
En ymmärtänyt postaustasi täysn, mut värisaaste oli mulle varmaan?
Allekirjoitukset saa olla värillä!

Sinä rikoit ihan perusetikettiä kun etuilit tarkoiruksella omalla ketjullasi. Ja sinun lgiikallasi
minä olen pahantekijä. Kirjoitatko more natori-jutun ärsyttääksesi. Tasan tarkkaan sinä tarvitset ojennusta.

Hohhoijaa. En mä halua kiistellä typeristä. Ihan turhaa.

McJanne. Voisitko postata, että olemme ystäviä. Mulla on kurja olo kun oon moittinut jotain,
vaikka oli syytäkin.

Äh

Sveitsi muuten on mahdoton! Nyt voitti Canadankun aluksi voitti Ruotsin! Huh.

Miks nää rivit on vaikea kirjoittaa kämnykällä?

Yhteistoimintatoivein

Aijoo- vanha Laru on tyylikkåämpi! Uudessa Larussa paremmat asunnot ja kalliimpia.
Onko Kiukkutipu mun naapuri?

Stadinarska keväällä


Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Georgina kirjoitti:Kävin autokaupoilla :)
http://www.nettiauto.com/nissan/patrol/5573124
Liikaa potkua, ei pysy lapasessa, oot taas ojassa!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Stadinarska kirjoitti:No pikkujuttu. Osoitan olevani täysjärkinen ja sanomalla tämän. Ei vaikuta Arskaan!
Joo olit kymmenen viestin edestä silkkaa teflonia.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:No pikkujuttu. Osoitan olevani täysjärkinen ja sanomalla tämän. Ei vaikuta Arskaan!
Joo olit kymmenen viestin edestä silkkaa teflonia.
Arska on niin täynnä itseään ja typerä ettei siihen mikään tehoa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:No pikkujuttu. Osoitan olevani täysjärkinen ja sanomalla tämän. Ei vaikuta Arskaan!
Joo olit kymmenen viestin edestä silkkaa teflonia.
Hei!
Joudun vastaamaan kännykällä nyt niin et edes "sokaistu väriin" !

Eli hehheh, äläs nyt! Mulla on pakko vastata koska itsekin ihmettelin
mitä ne 10 viestiä muka on. Muistutan myös muille, että ne oli Larun
asumisesta.

Tottakai minä huomautin McJannen itsekkyydestä ja sitten kun hän vastasi
että minä olen syyllinen niin eihän tuota "idiotismia" kukaan voi olla kommen-
toimatta.

LUKEKAA KAIKKI TÄMÄ SEURAAVA VERTAUS!!!

Muitten pitäisi huomata, että tääkin juttu oli täsmälleen sama periaatteessa
kuin minä kävelisin rauhassa tiellä ja McJanne potkaisisi minua. Sitten
minä toruisin häntä, ettei ihmistä saa potkaista kun se kävelee
rauhassa eikä silloinkaan.

Sitten hän menee ystäviensä luokse ja sanoo, että ottakaa tuo paska kiinni ja
antakaa rangaistus kun se moitti minua kun potkaisin sitä!

TÄMÄ PERIAATE, että on mahdollisuus, että joku todella ajattelee noin ja
vielä kehtaa kirjoittaa, ärsyttää ja yllättää minut.

Ei toki joku viikonpäiväketju Kitinässä elämään vaikuta, mutta
periaatteet ovat tärkeitä ja nehän ovat täällä ihan vinksinvonksin, herra
paratkoon.

Katsokaa Nuorta Daavidia! Viimeksi hän myöhästyi ketjun avauksrssaminulle ja hauskasti
totesi sen ja otti oman ketjunsa pois.
Näin ihminen yleensä elämässä toimii.

Jos ihminen mut tahallaan ohittaa hänen pitää se tietää että on elämään
yhteistyökyvytön. Se on sen ohitetun velvollisuus

Eikös tuo toinenkaan valopääpoika,Brian, mitään ajattele, voivoi.
En mä jaksa enempää sanoa. Tällaisiako meidän kanssamme
elämässä on oikeasti ajattelumaailmaltaan, APUA!
McJanne itseään täynnä etuilee ketjussa ja BrianW sanoo, että minä olen
itsekäss, hurraa hurraa!

Mutta kirjoitin vielä, JOS
petiaatteet elämässä hiukan kiinnostaisivat.

Hyvää huomenta kaikille, myös moitituille. En minä kuitenkaan usko, että
McJanne ja Brian viitsi edes ajatella mitä sanoin. Mahdollisuus on.

KEVÄINEN STADINARSKA SILTI LEVOLLISENA tokikin!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vatuttaa kun puolisivua on pelkkää ignore-viestiä jonkun vaahtopään takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

BrianW kirjoitti:
MrM kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:No pikkujuttu. Osoitan olevani täysjärkinen ja sanomalla tämän. Ei vaikuta Arskaan!
Joo olit kymmenen viestin edestä silkkaa teflonia.
Arska on niin täynnä itseään ja typerä ettei siihen mikään tehoa.

Arska on kuin pikkulapsi. Jos se ei muuten saa huomiota, se joko hajottaa jotain tai pissaa tahallaan housuihinsa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

masa kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
MrM kirjoitti: Joo olit kymmenen viestin edestä silkkaa teflonia.
Arska on niin täynnä itseään ja typerä ettei siihen mikään tehoa.

Arska on kuin pikkulapsi. Jos se ei muuten saa huomiota, se joko hajottaa jotain tai pissaa tahallaan housuihinsa.
Voih, enhän mä olisi kirjoittanut kirjaintakaan, ellei Janne olisi etuillut ja laittanut
oman ketjunsa. Hänhän tässä huomiota haki ja sinä haukut minua. Loistavaa.

Larujutut oli kivoja ja asiallisen hauskoja.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

stadinarska kirjoitti:Voih, enhän mä olisi kirjoittanut kirjaintakaan, ellei Janne olisi etuillut ja laittanut
oman ketjunsa. Hänhän tässä huomiota haki ja sinä haukut minua. Loistavaa.
:roll:
masa kirjoitti:Arska on kuin pikkulapsi. Jos se ei muuten saa huomiota, se joko hajottaa jotain tai pissaa tahallaan housuihinsa.
just niin!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Muitten pitäisi huomata, että tääkin juttu oli täsmälleen sama periaatteessa kuin minä kävelisin rauhassa tiellä ja McJanne potkaisisi minua. Sitten minä toruisin häntä, ettei ihmistä saa potkaista kun se kävelee rauhassa eikä silloinkaan.
Väärin. Tälläisen thrillin eli skenaarioharjoittelun loppu olisi se, että Arskasta ei pääsisi enää pihaustakaan. Ikinä.
Oivoi. Voix tää olla tottakaan. Etkö sä McJanne oo kuitenkin fiksu... eix tuo oo sun harrastus.
Tää on niin surkeaa kaikin puolin, että ehdotan, että
jatkamme mukavaa kitinäkaveruutta ja unohdetaan tällaiset, eikö
Tää olis ikäänkuin ajatus sun hyväxes et sovitaan ettet sanonut tuollaista tyhmää!
Lopetus, unohdus ja kaverit?

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oivoi. Voix tää olla tottakaan. Etkö sä McJanne oo kuitenkin fiksu... eix tuo oo sun harrastus.
...
Tää olis ikäänkuin ajatus sun hyväxes et sovitaan ettet sanonut tuollaista tyhmää!
[color=värihomostelu]SA[/b][/color]
1. Arska sanoo: Jos Mc potkaisee -> jotakin
2. Mc oikaisee: Jos Mc potkaisee -> viheltelyt on vihellelty

Kumpikaan ei riitä kaveroimiseen vaan Arskan esittäämään skenaarioon.

Mietitään siis, kuka sanoi, mitä sanoi ja niin edespäin vaikka.
Sinähän varsin erikoinen kumipallo-selittäjä olet.


Siis tilanne on simppeli. Minä aloitin ketjun. Sinä ylimielisesti avasit sen jälkeen omasi. Minä huomautin siitä. Sinä aloit haukkua minua kovasanaisesti. Muut räksykoirat tuli perässä.

Minä laitoin vertauksen, että tilanne on sama kuin kävelisin rauhassa kadulla ja sinä tulisit potkaisemaan minua. Sitten minä toruisin tätä potkimista ja muut tulisivat sinun puolellesi, että kyllä rauhassa kävelevää saa potkia.

Sitten sinä toteat että potkaisisit niin, että kuolisin.

Ja eikö tää ole vielä sun harrastus. Eikö mediassakin ole usein kauhisteltu tällaisia ajatuksia.

Tämäkin on niin absurdia, etten haluaisi vastata millään tavalla.

KOETA NYT EDES sanoa kun tarjoan unohtamista tästä asiasta. Vakuutan, että olet väärässä ja tiedät hyvin sen.

Eli unohdetaan ja entinen hauskakin juttelumme jatkukoon?

TÄSSÄ MUISTUTUKSENA äsken laittamani postaus muuhun ketjuun, johon käytin aikaa ja jossa on tiivistettynä, mistä tässä on kysymys. Nimittäin joskus olen jopa alkanut epäillä, että moderaattorit yms. eivät myöskään jaksa perehtyä, mistä tämä minun juttuni aina alkaa!

Please, lukekaa ainakin päättävät tahot! Luotan nyt arvostelukykyyn vaan

Stadinarska

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Kyllähän minä sen näen, että monet miespuoliset ja yksi tai kaksi naista haluaa minulle pahaa jostain ihmeen syystä.

Mutta kuten jo edellisen lauseen lopussa sanoin, en kyllä tosiaankaan ymmärrä mitä varten!

Sen täytyy johtua aikaisemmasta enemmän pelleily"kulttuuristani" kun luulin, että kaikki täällä on hassuja ja otin sen roolin.

NYTHÄN tapahtuu sitä, että saan ihan tavallisten juttujeni jälkeen ampumiskuvia tai jotain perseenkuvia tai sitten minun avaamani ketju lopetetaan ja aloitetaan kiusalla uusi. Nämä ovat pieniä asioita, hyvä on, mutta

TOTTAKAI MINÄ koetan puolustaa itseäni. Vastauksena on sinulta ja muutamalta muulta pojalta jokin todellinen ilkeys, johion en itse pystyisi ikinä tai jokin kuva tai todella härski haukkuminen idiootiksi yms.

Ja mitä siitä seuraa. Tietty osa uskoo lukematta, että olen taas häiriköinyt vaikka puolustan vaan itseäni. Tietty osa nauttii kun saa haistattaa mulla paskan vaikka tietää olevansa väärässä. Tietty osa eli suurin osa on hiljaa ettei joudu itse kiusatuksi! Viimeksimainitun ryhmän tietysti ymmärrän oikein hyvin.

Arvatkaapa kuinka moni on sellainen, joka a) jaksaa syventyä kuinka joku haukkumis- tai häiriköintiasia on todellisuudessa alkanut (eli minä olen lähes poikkeuksetta oikeasti kyllä syytön) ja kuinka moni niistä, jotka jaksaa paneutua ketjun alusta (yleensä tympeää ja tylsää) JA VIELÄ ON NIIN VOIMAKAS PERSOONA, että haluaa tuoda oikeuden esiin.
Niitä on todella vähän. Näin olisi siviilielämässäkin elävässä maailmassa.

Täällä on Homeboy mm, joka uhraa itseään muutenkin polttoroviolle. Sitten on useita naisia, jotka varmasti pystyvät ajattelemaan laajemmin,
ja muutamia miehiäkin, jotka ovat sydämeltään fiksuja, mutta se raja uhrata itseään minun, tuntemattoman kuitenkin, takia on liian suuri.

En vain ole törmännyt todellakaan luojan kiitos oikeassa elämässä tällaiseen.

Minulla on painolastini tuo alkuaika. Olen saanut leiman ja saan maksaa Kitinässä siitä. Tämän hyväksymällä pystyn kestämään tuollaisen muiden
typerän käytöksen ja laumasieluiset toimenpiteet.

Olisinhan oikeasti idiootti, jos en vastaisi minulle aiheettomasti annettuihin tyhmyyksiin.

Siis taivahan tosi on, että minä oikeasti ystävällisenä ja rauhaarakastavana en ansaitse tuollaista käytöstä. Vaikka itse sanonkin.
Tottakai voin katsoa peiliin ja siellä taakkani on hauskojen juttujen tuominen esille hiukan lapsellisessa muodossa ehkä, mutta pyrin
tällaisellakin siihen, että maailma olisi sallivampi ja vähemmän ahdistava ja otettaisiin iisimmin. Ja varsinkin poistamalla väkivalta ja väkivalta-
puheet.

Olen KOKO AJAN ollut tällä asialla, ja mitä olen saanut palkinnoksi. Ilveileviä juttuja pojilta, ja he ovat saaneet muutamat peräänsä. Se on
tosi tympeää.

Ja kun tiedän senkin, että pitäisi tiivistää ja porukka ei välttämättä jaksa lukea tätä.


LOPUKSI haluan todeta, että tiedän hyvin, että olen vain yksi ihminen tässä suuressa maailmankaikkeudessa. Tiedän, että minun roolini on pieni enkä ole joku suuri ihmeellinen, joka vain loukkaantuu ja on täynnä itseään.

Olen pieni normaali ihminen, joka ei kyllä sulata hölmöä käytöstä. En Kitinässä enkä elävässä elämässä. Puolustan itseäni, mutta en tietenkään halua korostaa erinomaisuuttani, josta asiasta olen saanut kamalasti perusteetonta kritiikkiä kun jaksan puolustaa itseäni.

Käyttäytykää minua kohtaan, te minun mielestäni tyhjät tynnyripojat, normaalisti, niin minusta tulee aivan välittömästi harmaa huomaamaton. Oma blogini on kuitenkin sellainen hauska, jota haluan ylläpitää vakivallattomana vaihtoehtona. Muualla olisin tylsän tai harmaan asiallinen. Niinkuin olen luvannut ja ymmärtänyt mm. ne isot kirjaimet ja isot värit ja asian vierestä hauskat sivuasiakommentit!

Pyydän- antakaa sille arvoa

Ystävällisesti taatusti aina

Keväinen Stadinarska


Minua ilveillään kun puolustan itseäni
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Värivapaa vaihtoehtosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Siivosin epäolennaisuudet. Postita värit sinne sinulle omistettuun säikeeseen, ole hyvä.
Niin- siis olet sitä mieltä, että olen väärässä. Ei sitten voi mitään kai. Mieti nyt asiaa kuitenkin.

En palaa tähän. Ollaan kuin ennenkin, toivon

Sa
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin