Ehtoton! Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9396
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kottarainen kirjoitti:Komppaan Sairaa.
Kuin myös. Erään onnettomuuden uutisointia sisäpiiristä seuranneena jäi vähän huono maku toiminnasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:
saira kirjoitti:^Mähän sanoin etten tohon ottanu kantaa, vaan nimenomaan eettiseen puoleen.
Ja sinusta on eettistä, että poliisi saa esittää lakiin perustumattomia rajoituksia ja uhkauksia?
Arvon tohtori onko sinusta skenaario oikea jossa Mr Vatipää euronkuva silmissä lähtee lennättää lennokkia kuvatakseen Poliisin eristämää turmapaikkaa ja lennättää sen lennokin maassa makaavan corpsen persereikään pystyyn johon jää törröttään kuin tikka taulussa.

Siinä kuolinsyyntutkijalla ihmettelemistä.

Mut on ainakin kasvatettu niin että jos Poliisi tulee ja sanoo että "Ei" niin sillon totellaan eikä vastata "Mä ihan vähän vaan".
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
Mut on ainakin kasvatettu niin että jos Poliisi tulee ja sanoo että "Ei" niin sillon totellaan eikä vastata "Mä ihan vähän vaan".
Nergal kirjoitti:Moottoripyörällä mittarin mukaan 209km/h (kun kiihdytyksessä katsoin) 60km/h alueella (teollisuus) vastaan poliisia. Eivät saaneet kiinni.

Nyt niin hirveä puuska päällä että kädet tärrää ja melkein oksettaa, perkele. Vois purkaa datan pois pyörästä huomenna ja katsoa paljon oli mittarissa. Ainakin suurinpiirtein. Kisakone alla ja ei rekisterissä, Ylermi saatana sitten pitää turpansa kiinni.
http://kitina.net/viewtopic.php?f=7&t=10751&start=0
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

No mitenkä tuo liittyy mihinkään? Ei mulle ole koskaan poliisi sanonut henkilökohtaisesti että älä aja mopolla.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:No mitenkä tuo liittyy mihinkään? Ei mulle ole koskaan poliisi sanonut henkilökohtaisesti että älä aja mopolla.
Eli käsky täytyy antaa sinulle henkilökohtaisesti? Yleisesti lainsäädännöllä annettua rajoitusta, jonka mukaan rekisteröimättömällä moottoripyörällä ei saa ajaa yleisellä tiellä 209km/h 60:n rajoitusalueella ei tarvitse saamasi kasvatuksen mukaan noudattaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Älä vetele omia johtopäätöksiä, se ei sovi sinulle.

Ja sitäpaitsi minähän toimin tilanteessa kuin nelosen kuvaaja, totesin "Fuck the Police" ja annoin palaa.

Tästä sulle teemalaulu:

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rekisteröimättömällä ajoneuvolla ei yleensäkään saa ajaa julkisella tiellä? Ihme bantu, millä tahansa saa ajaa vaikka keittiön pöydällä, jos vaan uskaltaa! Suosittelen Kossullekin vaan neppisautoja tai..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti: Ja sitäpaitsi minähän toimin tilanteessa kuin nelosen kuvaaja, totesin "Fuck the Police" ja annoin palaa.
Niin. Eli et siis noudata saamaasi kasvatusta. Asia selvä.

Ei tästä kannata hermostua. Kiinnostuin vain, kun kaksi postaamaasi viestiä vaikutti olevan selvässä ristiriidassa keskenään. Toisessa kerroit saaneesi kasvatuksen, jonka mukaan poliisin ohjeita tulee noudattaa ja toisessa kerroit, että et noudata niitä.

Nyt ymmärrän, että kerroit ainoastaan saamastasi kasvatuksesta, et väittänyt eläväsi saamasi kasvatuksen mukaisesti.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

kognitiivinen dissonanssi! Se veivaa ilmaveivin Nergalin ylämummuun!

Kärsin siitä eilen haukkuessani ruotsalaisia, koska olemme osaksi ruotsalaisia itsekin, jaamme historiaa ja kulttuuria jne. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ymmärrän, että kerroit ainoastaan saamastasi kasvatuksesta, et väittänyt eläväsi saamasi kasvatuksen mukaisesti.
Näytä minulle aikuinen ihminen joka elää saamansa kasvatuksen mukaisesti niin tarjoan sinulle illallisen eiffel-tornin juurella. Keskityit ampumaan hutikkaan trollauksinesi niin pahasti että missasit koko pointin.

Se lennokki siellä perseessä: Oikein vai Väärin?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ymmärrän, että kerroit ainoastaan saamastasi kasvatuksesta, et väittänyt eläväsi saamasi kasvatuksen mukaisesti.
Näytä minulle aikuinen ihminen joka elää saamansa kasvatuksen mukaisesti niin tarjoan sinulle illallisen eiffel-tornin juurella. Keskityit ampumaan hutikkaan trollauksinesi niin pahasti että missasit koko pointin.

Se lennokki siellä perseessä: Oikein vai Väärin?
Lennokki kuolleen ja elävän perseessä on molemmat väärin. Koska lennokkien lennättämistä elävienkään päällä ei ole kielletty, niin tuskin sitä pitää kuolleiden päälläkään kieltää.

Mikään suomalainen tiedotusväline ei julkaise ruumiskuvia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

:facepalm:

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt ymmärrän, että kerroit ainoastaan saamastasi kasvatuksesta, et väittänyt eläväsi saamasi kasvatuksen mukaisesti.
Näytä minulle aikuinen ihminen joka elää saamansa kasvatuksen mukaisesti niin tarjoan sinulle illallisen eiffel-tornin juurella. Keskityit ampumaan hutikkaan trollauksinesi niin pahasti että missasit koko pointin.

Se lennokki siellä perseessä: Oikein vai Väärin?
Lennokki kuolleen ja elävän perseessä on molemmat väärin. Koska lennokkien lennättämistä elävienkään päällä ei ole kielletty, niin tuskin sitä pitää kuolleiden päälläkään kieltää.

Mikään suomalainen tiedotusväline ei julkaise ruumiskuvia.
Huh, Nuori Daavid. Ihme, ettet ole saanut "luotia päähän" tai sellaista kuvaa. Jos minulta kysytään niin ehkä voisi sanoa sanalla huvittava kun tämä henkilö puhuu sulle jotain oikeudesta ja sen noudattamisesta ja kenties jopa vielä moraalista.
Minä uskon ja toivon, että hän OIKEASTI on ihan ok, mutta mutta huh huh.

Itse asiaan mennessäni minä toivoisin, että kaikki noudattaisivat poliisin sanaa. Muuten tää yhteiskunta murenee pala palalta.

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Stadinarska kirjoitti:Jos minulta kysytään niin ehkä voisi sanoa sanalla huvittava kun tämä henkilö puhuu sulle jotain oikeudesta ja sen noudattamisesta ja kenties jopa vielä moraalista.
Hei Terska, eikös sun pitänyt -->

Kuva
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nergal kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Jos minulta kysytään niin ehkä voisi sanoa sanalla huvittava kun tämä henkilö puhuu sulle jotain oikeudesta ja sen noudattamisesta ja kenties jopa vielä moraalista.
Hei Terska, eikös sun pitänyt -->

Kuva
Siis tää on ihan absurdia. En haluaisi missään tapauksessa vastata tuollaisen lähetyksen jälkeen enkä olisi uskonut vielä pari vuotta sitten,
että tällaiseenkin joudun.

Onko tuo nyt Nuori Daavid vai minä? Etkö sinä oikeasti ikäänkuin anna minulle ihmisarvoa ts. kuinka ikinä kehtaat lähettää
tällaisia? Minä en nimittäin missään olosuhteissa voisi missään tapauksessa lähettää kenellekään tallaista. Minusta se on laitontakin, mutta
minä oikeasti annan kyllä ihmisarvon kaikille.

Ok, antaa olla sitten vaan tämäkin. Oikeastaan mä ihmettelen jo enemmän sitä, ettei sua muut toru edes. Mistä ihmeestä se johtuu?
Ou nou.

Enkä ole mikää terska, YÖK

Olen

Stadin AntiNergal
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Stadinarska kirjoitti:
. Oikeastaan mä ihmettelen jo enemmän sitä, ettei sua muut toru edes. Mistä ihmeestä se johtuu?
Koska suurin osa muustakin porukasta on täysin tympäänyt tyylisi.

Niin tymä vaan olet, ettet sitä tajua.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ehtoton! Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
. Oikeastaan mä ihmettelen jo enemmän sitä, ettei sua muut toru edes. Mistä ihmeestä se johtuu?
Koska suurin osa muustakin porukasta on täysin tympäänyt tyylisi.

Niin tymä vaan olet, ettet sitä tajua.
Kyllähän minä sen näen, että monet miespuoliset ja yksi tai kaksi naista haluaa minulle pahaa jostain ihmeen syystä.

Mutta kuten jo edellisen lauseen lopussa sanoin, en kyllä tosiaankaan ymmärrä mitä varten!

Sen täytyy johtua aikaisemmasta enemmän pelleily"kulttuuristani" kun luulin, että kaikki täällä on hassuja ja otin sen roolin.

NYTHÄN tapahtuu sitä, että saan ihan tavallisten juttujeni jälkeen ampumiskuvia tai jotain perseenkuvia tai sitten minun avaamani ketju lopetetaan ja aloitetaan kiusalla uusi. Nämä ovat pieniä asioita, hyvä on, mutta

TOTTAKAI MINÄ koetan puolustaa itseäni. Vastauksena on sinulta ja muutamalta muulta pojalta jokin todellinen ilkeys, johion en itse pystyisi ikinä tai jokin kuva tai todella härski haukkuminen idiootiksi yms.

Ja mitä siitä seuraa. Tietty osa uskoo lukematta, että olen taas häiriköinyt vaikka puolustan vaan itseäni. Tietty osa nauttii kun saa haistattaa mulla paskan vaikka tietää olevansa väärässä. Tietty osa eli suurin osa on hiljaa ettei joudu itse kiusatuksi! Viimeksimainitun ryhmän tietysti ymmärrän oikein hyvin.

Arvatkaapa kuinka moni on sellainen, joka a) jaksaa syventyä kuinka joku haukkumis- tai häiriköintiasia on todellisuudessa alkanut (eli minä olen lähes poikkeuksetta oikeasti kyllä syytön) ja kuinka moni niistä, jotka jaksaa paneutua ketjun alusta (yleensä tympeää ja tylsää) JA VIELÄ ON NIIN VOIMAKAS PERSOONA, että haluaa tuoda oikeuden esiin.
Niitä on todella vähän. Näin olisi siviilielämässäkin elävässä maailmassa.

Täällä on Homeboy mm, joka uhraa itseään muutenkin polttoroviolle. Sitten on useita naisia, jotka varmasti pystyvät ajattelemaan laajemmin,
ja muutamia miehiäkin, jotka ovat sydämeltään fiksuja, mutta se raja uhrata itseään minun, tuntemattoman kuitenkin, takia on liian suuri.

En vain ole törmännyt todellakaan luojan kiitos oikeassa elämässä tällaiseen.

Minulla on painolastini tuo alkuaika. Olen saanut leiman ja saan maksaa Kitinässä siitä. Tämän hyväksymällä pystyn kestämään tuollaisen muiden
typerän käytöksen ja laumasieluiset toimenpiteet.

Olisinhan oikeasti idiootti, jos en vastaisi minulle aiheettomasti annettuihin tyhmyyksiin.

Siis taivahan tosi on, että minä oikeasti ystävällisenä ja rauhaarakastavana en ansaitse tuollaista käytöstä. Vaikka itse sanonkin.
Tottakai voin katsoa peiliin ja siellä taakkani on hauskojen juttujen tuominen esille hiukan lapsellisessa muodossa ehkä, mutta pyrin
tällaisellakin siihen, että maailma olisi sallivampi ja vähemmän ahdistava ja otettaisiin iisimmin. Ja varsinkin poistamalla väkivalta ja väkivalta-
puheet.

Olen KOKO AJAN ollut tällä asialla, ja mitä olen saanut palkinnoksi. Ilveileviä juttuja pojilta, ja he ovat saaneet muutamat peräänsä. Se on
tosi tympeää.

Ja kun tiedän senkin, että pitäisi tiivistää ja porukka ei välttämättä jaksa lukea tätä.


LOPUKSI haluan todeta, että tiedän hyvin, että olen vain yksi ihminen tässä suuressa maailmankaikkeudessa. Tiedän, että minun roolini on pieni enkä ole joku suuri ihmeellinen, joka vain loukkaantuu ja on täynnä itseään.

Olen pieni normaali ihminen, joka ei kyllä sulata hölmöä käytöstä. En Kitinässä enkä elävässä elämässä. Puolustan itseäni, mutta en tietenkään halua korostaa erinomaisuuttani, josta asiasta olen saanut kamalasti perusteetonta kritiikkiä kun jaksan puolustaa itseäni.

Käyttäytykää minua kohtaan, te minun mielestäni tyhjät tynnyripojat, normaalisti, niin minusta tulee aivan välittömästi harmaa huomaamaton. Oma blogini on kuitenkin sellainen hauska, jota haluan ylläpitää vakivallattomana vaihtoehtona. Muualla olisin tylsän tai harmaan asiallinen. Niinkuin olen luvannut ja ymmärtänyt mm. ne isot kirjaimet ja isot värit ja asian vierestä hauskat sivuasiakommentit!

Pyydän- antakaa sille arvoa

Ystävällisesti taatusti aina

Keväinen Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin