Noraamaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nergal kirjoitti:^Eikös se Ylermin muija ollu pistämässä äijää kiertoon tovi sitten?

On menestyjiä ja on niitä jotka niiksi itsensä kuvittelevat.
Etkös sinä juuri arvostellut Davea siitä että pitää mustaa kirjaa ja arvostelee muita historian perusteella. Näin tää homman etenee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiukkutipu kirjoitti:Tämä palsta alkaa muistuttaa yläasteen luokkaa. Yksi oikeasti vajaaälyinen, joka möläyttelee ihan mitä sattuu, yksi pelle, joka pitää suunnatonta meteliä itsestään ja häiriköi aina ja kaikkialla, muutama viisastelija, joku, joka on aina kaikkien kanssa samaa mieltä, ettei vaan joutuisi kiusatuksi...

Mä olen se, joka lintsaa.
Niin kuka on kuka?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

(Päivitän tiedot..., kuka on kuollut, kuka on saanut pillua...)

Kato perkele, Stadinarska taas sulostuttaa elämää Kitinässä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Cavallo kirjoitti:(Päivitän tiedot..., kuka on kuollut, kuka on saanut pillua...)

Kato perkele, Stadinarska taas sulostuttaa elämää Kitinässä!
Kuka on Cavallo, voisi kysyä, hehheh.

Voi näitä oikeasti rasittavia sivunikkejä!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Stadinarska kirjoitti: Kuka on Cavallo, voisi kysyä, hehheh.

Voi näitä oikeasti rasittavia sivunikkejä!

SA
Tällä nikillä mä olen aina ollut täällä. Itsesi lisäksi sun maailmaan ei kovin monta ihmistä mahdu.

Taidat olla joku sulkapukuinen transu, kun noin värikkäästi kirjoittelet.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Mä olen se joka kuuntelee musaa laput korvilla ja havahtuu vain kellon pärinään ihmettelemään missä ollaan ja mikä boogie.
Tää.

Odottavan aika on pitkä. En tajunnu ottaa kirjaa tai kännylaturia. Pitää sit kuunnella ensiapuhuoneen verhojen takaa mikä naapureita vaivaa. Vasemmalla on ykköstyypin diabetes jonka Pietarinmatka peruuntui juuri ja oikeelle tuli just migreenipotilas jolla puutumista yläraajoissa ja omituinen olo. Toinen oikealta katetroitiin ja setä kusi 1200 ml.

Katon ilmasgointiritilässä on 169 reikää ja jokaisessa loisteputkilampussa 21 säleritilää.

Nii ja vastaava ylilääkäri näyttää vähän vanhalta kapiaiselta ja sen perässä kulkeva lisensiaatti/kandi on erittäin söpö.

Ajattelin että haluaisitten tietää.
Viimeksi muokannut KKK, 08.05.2013 17:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Mä olen se joka kuuntelee musaa laput korvilla ja havahtuu vain kellon pärinään ihmettelemään missä ollaan ja mikä boogie.
Tää.

Odottavan aika on pitkä. En tajunnu ottaa kirjaa tai kännylaturia. Pitää sit kuunnella ensiapuhuoneen verhojen takaa mikä naapureita vaivaa. Vasemmalla on ykköstyypin diabetes ja oikeelle tuli just migreenipotilas jolla puutumista yläraajoissa ja omituinen olo. Toinen oikealta katetroitiin ja setä kusi 1200 ml.

Ajattelin että haluaisitten tietää.
Muista mainita päivystyksessä, että useampi juristi ja lääkäri muista erikoisasiantuntijoista puhumattakaan seuraa online tapahtumien kulkua!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:Odottavan aika on pitkä. En tajunnu ottaa kirjaa tai kännylaturia.
Niillä on usein latureita lainattavaksi, kysäise josko löytyisi. Voimaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mitä helvettiä täällä on taas tapahtanut? Hetken kun lorvailee muualla, niin luokassa hillutaan kuin renkituvassa, jumalauta!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päikkärit laiturilla ranskan oppikirjan kanssa aiheuttivat pientä punotusta, mutta ei kehtaa kyllä kehtaa valittaa. Pitää pakata aurinkorasvat huomenna matkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM on nähnyt vaivaa ja laittanut käsityksiään ja analysoi narsistisia ominaisuuksia tuolla Stadinarskan ketjussa.
Toki siis käsittelee sitä, että minä olisin narsisti.

Jos vaikka kernaasti lukisitte sen tai ne ja sanoisitte oman käsityksenne asioista. Se kirjoitus on myös paljolti narsismia käsittelevä ilman, että minä siinä olisin aina "pääosassa". Kannattanee lukea ja kommentoida.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No jotensakin niin, että narsku ja narsku tappeli. Molemmat kirjoitti narskupituisia narskutteluja kunnes narsku voitti. Iso kakka. Amen.
Universaali disclaimer.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ja narsku nosti itsensä molempien yläpuolelle. Narskis!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllähän tässä olikin jo taas tovi menty ilman nettitohtorin hulluusdiagnoosia. \o/
Universaali disclaimer.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mikä valtava loukkaus se olikaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko ihan oikeasti täysin mahdoton ajatus olla ruokkimatta trollia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Älä ny oo tommonen. Jos se vaikka siitä jne.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Onko ihan oikeasti täysin mahdoton ajatus olla ruokkimatta trollia?
Tiedätkö, että juuri sinä jossain määrin ärsytät minua eniten. En tiedä, oletko siitä ylpeä. Luullakseni todennäköisesti.
Ehkä ärsytykseni johtuu siitä, että olet vastakkaista sukupuolta kuin nuo oikeastaan kaikki muut "minulle sanojat". No on joku muukin tyttö ollut, joo. He kuitenkin varsin usein perustelevat asioita. Nyt MrM ihan oikeasti on nähnyt vaivaa
miettiessään mikä minussa häntä ärsyttää ja olenko vai enkö ole narsisti tai kuinka paljon tunnun kirjoitusteni perusteella olevan sellainen.

Mitä sinä teet? Olet juuri sellainen kuin olen maininnut ikäänkuin laumasieluna. Minä olen ajatellut, että kas, eikö hän huomaa kuinka asettaa kätevästi itsensä toisen ihmisen yläpuolelle ihan noin vaan heittämällä ja puhumalla jostain ihme trollista. Minä nyt olen kuule ihan tavallinen ihminen kuten sinäkin.

Minä ymmärrän toisia nimenomaa peilaamalla itseäni sinua vastaan. Monet aika mahtailevat kirjoituksesi ärsyttävät minua sellaisinaan ja olenkin huomannut yllätyksekseni harmistuvani Kitinän kirjoittajasta! Tämähän on "vain" kirjoitusareena, ja olen ikäänkuin sisäisesti sättinyt usein näidenkin tilanteiden takia itseäni koska vika onkin vastaanottajassa (minussa). Eihän itseään korostavat kirjoitukset ole millään tavalla kiellettyjä.
No siis sinulla sentään on huumoria aika paljon, joka taas lievittää asiaa, joten se on ollut mukava nähdä.

Ja toisaalta onhan tämä Kitinä alusta asti ollut sellainen kilpaa kehumisen kerho lähes kaikille! MUTTA MIKSI minä pidän Kitinästä OIKEASTI, on se että täällä on runsaasti runsaasti myös hyvin elämänmakuista asiaa. Esim Shrink-palstalla puidaan paljon erilaisia tauteja, joista minäkin ammattini puolesta olen kiinnostunein.
Ja sitten myös omia vikoja puidaan huomattavasti enemmän kuin keskimäärin!

Lopuksi sanoisin, että olen ollut varmasti osin ärsyttävä täällä nämä vuodet, tiedän, mutta samalla olen laittanut paljon asiaa. Minä en ole tykännyt roolistani kun olen sen kyllä itse hankkinut eli nuo satiirikirjoitukset ja vitsiimago koko ajankin.

MrM-kirjoituksissa on paljon oikeaa, mutta en ole ehtinyt niihin vielä perehtyä. Ne ovat loistavaa TOISEN ihmisen analyysiä ja jota asiaa todella harvoin voi saada toiselta. Ja tulen muuttumaan nyt AIVAN total! Ja sen sinä kieltäisit!!!!

Mutta lopetatko please, nuo Trolliviittaukset, ne kyllä ovat sitä puhdasta tyhmyyttä ja narsismia, josta minua syytetään.

Lopuksi sanoisin totuuden, eli vaikka joskus ärsytät minua eniten, niin kokonaisuus on huumorisi ja hauskan kirjoituksesi yhdistelmänä positiivinen selkeästi! Hyvä!

Otaksuisin, että saatat höpsöttää jotain noraamisesta. Älä viitsi, se on vanha vitsi jo... heh

ystävällisin ajatuksin SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Noraamaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Onko ihan ,,, trollia?
Kuule Vespertyttö hei! (ei toivottavasti oo paha sanoa tytöksi! Jos et tykkää niin anteeksi! Olet kuitenkin onneksi selkeä tyttö etkä poikatyttö!)

Siis kun sain Kotsun (Kottis) (Kottarainen) kommentoinnin Stadinarskan Sanomiin niin hän uskoi mun olevan pelkkä RÖLLI. naureskelin, että niinhän minä olenkin tällainen vitsityyppi ja satiirityyppi.

MUTTA sitten mä muistin, että sä kutsut Trolliksi! Miksi ihmeessä mä en sitä samallalailla hyväksyisi, jos tarkoitat, että olen oikeasti erilainen, mutta kirjoitukseni ovat JOSKUS hassuja. Silloin ärsytykseni on pienempi toki!

Muut:

Aikamoinen kynnys vastata kun saisin koottua yhteen lukemiset Stadinarskan Sanomista siis lähinnä MrM:n ja Kottaraisen sanomisista ja vielä muodostaa oma vastineeni. Mulla on nyt vaan sellainen omien juttujen tahti, etten millään eilenillallakaan jaksanut ryhtyä "haalarihommiin".
MUTTA teen sen ihan varmasti ja se kiinnostaa minua suuresti niinkuin olen sanonut!

Kottaraiselle ihan pikku juttu vielä, että kyllähän me Zebhyr-aikana ymmärsimme toisiamme hyvin ja tukija-sanan olen poistanut kun paransin tyyliäni jonkun pyynnöstä kun tukija-sana ärsytti ja oli hyvä perustelu. Kitinäystävä riittää hyvin! Minä olen ihan tavallinen immeinen IRL! :)

Ja Bluntlyllä ei taida olla minusta sen enempää käsitystä, mutta vastaan hänelle, että sydämeen ei mahdu kahta ämmää!

Miksi kirjoitan tähän enkä omiin sanomiini! Syy on yksinkertaisesti, se että olisi selkeämpi sitten lukea kommentteja ettei olisi omia juttuja mukana nyt niin paljon. Minä nimittäin tunnen itseni, SUPRISE SUPRISE! Niin mun ei tartte itseäni lukea hih! :P
VÄÄRIN HETI SENKIN PÖLLY-ARSKA: Minä voin olla sokea siis itselleni joissain asioissa, kuten muutkin ihmiset. SIKSI olenkin kiitollinen muitten ajatuksista!

Ja jos vain ottaisitte mahdollisimman moni kantaa edes pienen perustelun kanssa mitä mieltä olette MrM:n ja Kottaraisen jutuista Stadinarskan Sanomissa (siis lähinnä minusta ja narsismista yleensä) niin please, tehkää se sinne perään, että löydän sen!!! Kunhan se juttu EI OLE pelkkä komppaaminen tai varsinkaan mikään inha kuva pelkästään.

Hyvää päivää taas! Tänään onkin jännää, jääkö Suomen poijiista mitään elävää solua Venäjäkarhun "käsittelyssä" HUH.
Mää en ole silloin myöhään illalla enää vapaaehtoinen.... kahton ihan telkkarista! Mutta jos oon niin poikki kuin eilen niin en jaksa vieläkään kommentoida, ääh.

RölliTrolliPöllyTurskaterskaNarsisti-Sa??
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin