Huoraamaton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Se kuulostaa vielä typerämmältä ruotsiksi..

En gång hora, alltid hora.

Sen sijaan homoilua ei lasketa ensimmäisestä kerrasta ja yoinenkin menee kokeilunhalun piikkiin vielä(l. Petri&Petri)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kokeillaas miten roppa reakoi kahviin. Viimeksi neljä päivää sitten. Normi annos kaheksan yksikköä päivässä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Eilen nurmikonistutushommia puoleenyöhön asti pelkissä shortseissa, tänään kaatamalla vettä kun olisi vapaapäivä.

Ei kyl hyvin natsaa tämän kevään rakentajapäivät ei.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Munkin pitäis ehtiä laajentaa terassia, tehdä jtk vitun istutuksia ja soraläikän kohdalle joku installaatio, joka kuitenkin läpäisee hyvin vettä. Täällä porvariyhtiössä, kun lähes jokaisella on niin perusteellisen idyllinen piha, ettei kehtais vallan erottua. Enkä mä rumaa pihaa jaksa katsella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se on kumma juttu, että kun pitäisi lukea tenttiin, niin ikkunoiden pesukin alkaa houkutella. Plaaaah.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vielä muistutan aamuvirkuillekin, että MrM on nähnyt paljon vaivaa yleisesti narsismin ja siihen liittyen minun ominaisuuksien selvittämiseen ja siten ärsytyksienkin vähentämiseen jatkossa! Ansaitsee kommentointia! Katsokaa Stadinarskan palstallani. Koskee siis narsismia ja miten narsismi näkyy hänen mielessään kirjoituksissani.

Älkää kuitenkaan ainoastaan kompaa MrM:n kirjoitusta tai sano, että se on mielestänne väärää, vaan SANOKAA mikä on oikein ja mikä väärin! Se olisi suuriarvoista!

Hyvää helatorstaita kaikille. Mä meen vapaaehtoishommiin tuonne MM-areenalle tällä istumalta kunhan hörppään jo kylmäksi tulleen teeni...äh

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Se on kumma juttu, että kun pitäisi lukea tenttiin, niin ikkunoiden pesukin alkaa houkutella. Plaaaah.
Toi on jo paljon. Sisäpuolelta näkyvää likaa tulee usein poistettua, mutta muuten ip on alimpana siivousagendassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Se on kumma juttu, että kun pitäisi lukea tenttiin, niin ikkunoiden pesukin alkaa houkutella. Plaaaah.
Toi on jo paljon. Sisäpuolelta näkyvää likaa tulee usein poistettua, mutta muuten ip on alimpana siivousagendassa.
Sanos muuta. Mutta nyt on kyllä ihan mainio ip-keli; lämmin, muttei paista. Ja jos vähän kylviskin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pitikin se ikkunoiden pesu mainita...
Tuhat muuta hommaa ja sekin vielä. Ensimmäinen innokas vapaaehtoinen saa homman itselleen.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun katsoo tätä kämppää niin ikkunoiden pesu tuntuu lomalta. Aloita taistelun heti kahvikannullisen jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meinasin kuolla aamulenkille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Älkää edes mainitko pihahommista.

Perhe reissussa, harmi ettei ajokeli tuon parempi. Kyllä se vaan jostain perkeleestä pienen toispuoleisen hedarin kehitti :twisted:

Jos sitä ilmais vaikka mopon kytkimen. Biltemasta haetulla alipainepumpulla ainakin etujarrusta tuli tosi jämy.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pesin sohvatyynyjen päälliset yrjöstä. Puhtaita kankaita pehmusteisiin tunkiessa yksi vetskari meni pois kiskoilta. Miten sen saisi kätevimmin raiteilleen, kun päistä se ei onnistu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei kyllä tulis mieleenkään pestä ikkunoita. Muutetaan pois tästä murjusta kuitenkin syksyllä, joten ei jaksa nähdä vaivaa. :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...yksi vetskari meni pois kiskoilta. Miten sen saisi kätevimmin raiteilleen, kun päistä se ei onnistu?
Olisko tuosta mitään apua:
http://areena.yle.fi/tv/1736129
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Katson koneelta myöhemmin, kiide. Tarkennan, että vetohaka on irti kiskosta kokonaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Napapiirillä taas kolme päivää. Huomenna ja la on viimiset koulupäivät. Huomenna on opinnäyteseminaari ja kypsyysnäytteen kirjoittaminen. Vielä on palauttamatta yksi essee, joka on kahta sivua vaille valmis. Sitten se olisi siinä. Valmistusmispäivä on 18.6., tämän kuun arvosanakokoukseen ei ehtiny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Munkin pitäis ehtiä laajentaa terassia, tehdä jtk vitun istutuksia ja soraläikän kohdalle joku installaatio, joka kuitenkin läpäisee hyvin vettä. Täällä porvariyhtiössä, kun lähes jokaisella on niin perusteellisen idyllinen piha, ettei kehtais vallan erottua. Enkä mä rumaa pihaa jaksa katsella.
Helppo homma, rakenna korkeampi aita? Vaikka vain lasten turvallisuuden tähden, niin piikkilanka ei auta tässä tapauksessa, se vain lisää mielenkiintoa, poliisin turvaseinistäkään ei saa riittävän korkeaa näköesteeksi, ellei ensin "knee decapitate" naapureita?

Ikkunoiden(окнa) pesemisen välttää jättämällä valoverhon eteen? :?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:Vielä muistutan aamuvirkuillekin, että MrM on nähnyt paljon vaivaa yleisesti narsismin ja siihen liittyen minun ominaisuuksien selvittämiseen ja siten ärsytyksienkin vähentämiseen jatkossa! Ansaitsee kommentointia! Katsokaa Stadinarskan palstallani. Koskee siis narsismia ja miten narsismi näkyy hänen mielessään kirjoituksissani.

Älkää kuitenkaan ainoastaan kompaa MrM:n kirjoitusta tai sano, että se on mielestänne väärää, vaan SANOKAA mikä on oikein ja mikä väärin! Se olisi suuriarvoista!

Hyvää helatorstaita kaikille. Mä meen vapaaehtoishommiin tuonne MM-areenalle tällä istumalta kunhan hörppään jo kylmäksi tulleen teeni...äh

SA
Tarvetta kaivella moisia asioita voidaan selittää varmaan osin kyseisen henkilön luonteen anaalisilla piirteillä? Tietenkään unohtamatta hyvin narsistisia luonteenpiirteitä.
Erich Fromm kirjoitti:Tällainen on tyypillinen kitsaan ihmisen luonne, ja siihen liittyy tavallisesti sentapaisia piirteitä kuin järjestyksenrakkautta, täsmällisyyttä ja itsepäisyyttä, kutakin enemmän kuin olisi aivan normaalia.
Myös tarvettasi mennä tekemään vapaayhtöistatyötä, jonka piirissä olevasta toiminnasta saadaan myös hyvät hinnat ja kauniit tyttöystävät, voi pitää lähinnä itsekorostuksena ja laupias samarialaisuutesi tietyllä tavalla ylilyöntinä ja siten eräänä narsismin piirteenä.

Saisiko joskus yllättävää yläpään huumoria?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Katson koneelta myöhemmin, kiide. Tarkennan, että vetohaka on irti kiskosta kokonaan.
Jos asiaa ei saa kivasti korjattua, niin kokeile voimalla? Jos sekään ei auta niin sitten tarpeetonta väkivaltaa käyttämällä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Eiköhän tämä ketju ollut tässä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toivottavasti ketjun otsikko pitää paikkansa. Vaimo lähti nimittäin tyttökaverinsa kanssa ruotsinristeilylle :)

Olen nyt kolmen lapsen ja kahden koiran YH.

Huomenna olisi kännitsättiä tarjolla!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Toivottavasti ketjun otsikko pitää paikkansa. Vaimo lähti nimittäin tyttökaverinsa kanssa ruotsinristeilylle :)

No älä nyt. Ei se järvi soutamalla kulu. Vaimo voi jopa oppia uusia tempppuja!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pääasia, etten saa tietää mitään!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoraamaton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Pääasia, etten saa tietää mitään!1
No nyt mua vasta jännittääkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin