Äitien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aurinkoa päivään, palstan äidit!

Leipaisin aamusta lohipiiraita, ne kainaloon ja kukkakaupan kautta alkukotiin. Äidit :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:Aurinkoa päivään, palstan äidit!

Leipaisin aamusta lohipiiraita, ne kainaloon ja kukkakaupan kautta alkukotiin. Äidit :h:
Hei vaan!

Totesin tämän saman, siis onnittelin Kitinän äitejä myös tuolla omalla palstallani, eli vielä onnea! :h:

Laitoin kuitenkin nyt vihdoin hiukkasen enemmän asiaa tuosta asiasta, jossa MrM ja Kottarainen nyt viimeksi ovat minua analysoineet. Käsittelee asiaa olenko minä puhdas narsisti vai puhdas Rölli vai niiden yhdistelmä vai mikä kumma?

Olen tullut johonkin tulokseen. Lukekaa mieluimmin kaikki. Vuodatin omaa kirjoitustaitoani, jos vaan sekään mahdollista, tuonne blogiini.

Nyt mua voidaan syyttää siitä, että puhun tässä taas itsestäni vaikka pääosassa on äidit. Olette oikeassa, mutta kun nyt sattumalta juuri äitienpäivän aamuna kirjoitin!

Lopetettakoon tämä postaukseni kuitenkin taas äitienpäivän ja ihanan yhteisen kevään kunnioitukseen :h: ja vaikka yhteishaliin!!
Ilman edes omaa allekirjoitustani niin se lievittaa!!? :lol:


Kuva
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyvää äitienpäivää niille, jotka viettävät! Ja mikäli Ylle vielä kaipaa empatiakipua, niin osallistun valtavan ruhjeen ja poltetun ihon lisäksi jollain omituisilla hyönteisenpuremilla käsivarressa ja oikean nilkan jännetupintulehduksella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Äitien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: Ja mikäli Ylle vielä kaipaa empatiakipua, niin osallistun valtavan ruhjeen ja poltetun ihon lisäksi jollain omituisilla hyönteisenpuremilla käsivarressa ja oikean nilkan jännetupintulehduksella.
Hienoa. Palasin Tallinnan kylpylälomalta, terveenä. Kuusi päivää tuo kalmanhajuinen tauti otti elämästäni pois. Ilman teitä empatialähteitä kasvaisin horsmaa taivaallisen perennapenkin vieressä. Kävin jo lenkilläkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin