Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:Se olis pikku-ukoton viikonloppu.

Mä kuulin kans äsken että mulla on akkakakaravapaa la-su. Ihan mahtavaa!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Fiona kirjoitti:Kävin silmien laserleikkauksessa. Ikävää puuhaa, mutta toivottavasti vaivan arvoista.
Tässä just arvon että ostaisko uudet silmälasit naarmuuntuneiden tilalle vai varaisko ajan esitutkimukseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ei kai auta muu kuin ottaa vähän rubiininpunaista poskeen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huomenna messuille ja illalla grilli(kin?) kuumana.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Pelkojen ja fobioiden Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fiona »

aasi kirjoitti: Tässä just arvon että ostaisko uudet silmälasit naarmuuntuneiden tilalle vai varaisko ajan esitutkimukseen.
Itse leikkaus oli hieman epämiellyttävä. Sain verenpurkauman silmään imukupista ja joissakin kohti leikkaus tuntui kivuliaalta. Koko prosessi oli kuitenkin todella nopeasti ohi. Tänään kontrollikäynnillä näön todettiin olevan toisessa silmässä täydellinen ja toiseen jäi ihan vähän plussaa. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen jo nyt, vaikka joudunkin käyttämään suojalaseja ja laittamaan kolmea eri silmätippaa. Mikäli ei tule tulehduksia, kuivuus pahene tms. niin voisin kyllä suositella leikkausta. Oli ihanaa heittää kaikki silmälasit ja aurinkolasit vahvuuksilla pois.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin