Kaistapäätön keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

huima kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Musta vain tuntuu, että sinä härkäpäisesti kieltäydyt maksavasta pikkumaksua, koska siihen aikaan, kun isä puhalluslampun osti, Lohjalla sai parkkeerata ilmaiseksi vaikka vuoden. Teet tahallasi asian itsellesi vaikeaksi ja sitten koet, että vika on kaupungissa. Jos 1.4 euroa tunnissa hinnalla saa helposti vapaan parkkipaikan, niin sehän on erinomainen järjestely. Ilmainen parkkeeraus houkuttelee romuraudan säilyttämiseen kadulla.
No nyt susta tuntuu väärältä.
Mä niin komppaan ND:tä.

Mutta taas Kitinä opettaa ymmärtämään, miksi itsepäiset autoilijat näkevät aina ongelmat muissa.
No kyllä mäkin niin komppaan ND:tä.

T: Itsepäinen autoilija
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ja mitä tähän suureen mielensäpahoitukseen tulee ostoskärryjen suhteen, niin miksi ette pidä avainnipussa polettia?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

KKK kirjoitti: Lohjan SSO:n megapatonki on :h: PARHAUTTA :h:

Lohjan SSO:n patonkipaikka lakkasi olemasta huhtikuun lopussa. Tai se siis muuttui ABC:ksi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Terkkuja Varsovasta, Gumballin tyypit selkeesti seuraa mua. Pitäisköhän niitä lähestyä vähän tiiviimmin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MrM kirjoitti:Ja mitä tähän suureen mielensäpahoitukseen tulee ostoskärryjen suhteen, niin miksi ette pidä avainnipussa polettia?
Helpommalla pääsee, kun ostaa tojotan. Avaimenperässä löytyy ilmiömäisen tarpeellinen ja milanolaisen elegantti tojotapoletti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hirveä into teillä pitää kahta viikonpäiväketjua?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lohja on ei mitään paitsi yksi olutpaikka, muuten paikkakunta tulee hakemaan tarkoitustaan häviämiseensä asti..
paikkaSyynä Lohjan häviöön voi olla mustasurma tai aggressiivisesti leviävä MRSA-lintuinluenssa?
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:miksi ette pidä avainnipussa polettia?
Kokeiltu on, mut ei mulla semmoset tallessa pysy. Unohtuilee kärryihin ja tippuilee itekseen..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kiukkutipu kirjoitti:Lohjan SSO:n patonkipaikka lakkasi olemasta huhtikuun lopussa. Tai se siis muuttui ABC:ksi.
Seison korjattuna. Lohja ON paska paikka :kele:
Jumaliste. Se oli hinta-laatusuhteeltaan Suomen paras huoltoasemajööti.
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mie tein näppäränä poletin itse holvisahan terästä ja mitoitin sen vahingossa tismalleen sen kokoiseksi että se avaa kärryn, joo, mutta sen pystyy myös vetään pois.

Niskakipu ja paha, uusi tyyny on selkeesti syyllinen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hups!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kaistapäätön keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:
MrM kirjoitti:miksi ette pidä avainnipussa polettia?
Kokeiltu on, mut ei mulla semmoset tallessa pysy. Unohtuilee kärryihin ja tippuilee itekseen..
Eihän niitä siihen kärryihin jätetä, vaan otetaan avaimet taskusta, tökätään siihen kolikkoluukkuun niin että lukitus avautuu ja sen jälkeen vedetään poletti irti ja tungetaan takaisin avaimien kanssa taskuun.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin