понедельник = Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

On se ny vattu, ettei tän kokoisesta kaupungista löydy rullaluistimiin varaosia. K2:sta on tippunut jarrukengän akselin vastakappale, snadi kuusiokokomutteri. Saksasta löytyis, mutta ei Tampereelta. Tulee mutterille hintaa....

Kävin omat ruuvipakit läpi, mutta tietenkään ei o jäänyt edellisistä bleideistä mitään talteen, eikä normimuttereissa o mitään mistä vois ruuvipenkissä tuunata sopivan :?
Amazing shit happens!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Onnistuuko akselin vaihto?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

On se teknisesti mahdollista - mutta nyt en ymmärrä mitä ajat takaa? Kun sopivan varaosan puute on se issue.

Toisaalta - näin maanantaisin en ymmärrä moniakaan asioita...
Amazing shit happens!
masa

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dummy
Viimeksi muokannut masa, 27.05.2013 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:kuusiokolomutteri.

Whaat. Mikä se on?

Tommonen vai?

http://www.miekkailutarvike.fi/product_ ... cts_id=173
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ajatus siitä, että pitäisi kiihottua katsomalla täydellistä täydellisesti pyörivää naisvartaloa ja sitten sanoa "better luck next time" ei oikein mene jakeluun.
Pertti ei sitten vissiin ole koskaan käynyt katsomassa strippausta?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^^ Eikö sama päde suurimpaan osaan aikuisviihderavintoloita? Tässä tapauksessa sentään suurin osa assistenteista tiesi saavansa tilaisuuden jälkeen uusintakierroksen privaattiolosuhteissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: On raakaa kiusata miesparkoja.
*kiillottaa sädekehäänsä*
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Whaat. Mikä se on?
Kuva

Alimmainen. Nimi ei varmastikaan kosher.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kepulaisen kyrpä pääosissa. Hyi vittu, jätän väliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Jos pitää valita kirjoitanko SA:n ensin perustamaan ketjuun vai niban sen jälkeen perustamaan ketjuun...

Oh dog, kirjoitan tänne. Muutenkin tää tuplaketjupelleily on viime päivinä alkanut jo mennä yli äyräiden ja sais loppua. Onhan se varmaan mahdottoman kivaa ja tosi hienoa ilmoittaa kerta toisensa perään että olet perseestä enkä halua kirjoittaa sun ketjuus joten perustan uuden passiivis-aggressiivisen mielenosoitusketjun tähän viereen vaikka mulla ei tässä yhtään mitään asiaa oikeastaan ollutkaan, mutta joku roti nyt saatana kun etusivulle ei kohta mahdu kuin kolme viikonpäiväketjua ja niiden "enleikisunkaa" -jälkikopioversiot. Persenaamat.
Todella ilahduttavaa. Kiitos MrM kun toit tietysti ajatuksia, joista olen todella tyytyväinen ja täysin samaa mieltä. Hiekkalaatikkosysteemi on kai lähes kaikkien mielestä typerää!
Minuahan nuo, lähinnä Nergal, Niba ja McJanne ja Hans Jörgen, eivät toki usko tai vain yltyvät kun olen valittanut, mutta toivotaan nyt, että
lopettavat... enkä minäkään kovin usein ole aktivoitunut ketjun avaajana tokikaan...

Tällaisia järkeviä kannanottoja kun tulee niin sehän tuo minullekin "paineet" laittaa aina vain asiallisempaa matskua kehiin, enkä
liikaa koettele sillä huumorilla, joka ei sitten pure kaikkiin ja joskus vain itseeni!

Toki sen pitäisi olla jo selkeitten kohteliaisuussääntöjen mukaan selvää, että sitä ketjua jatketaan kuka ensin ehtii. Ellei se ensimmäinen ole laittanut jollain tavalla epäsopivaa alkua.

Eli tämä postaus nyt teki sen, että tutkailen tekstejäni vielä sopivimmiksi! :) + :) Toivoo SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Elämiä on alussa yksi, mutta niitä voi hankkia kiertämällä joku kohde. Näin meni keinumatti 80-luvulla Itä-Tamperella. Huomenta kaikille.
Huh. Ärsyyntyykö kukaan tuosta "Huomenta kaikille" ilmaisusta.

En ymmärrä itseäni mikä mua tuossa ärsyttää- kai joku porvarillinen konservatismi tms. mut eihän tuossa ärsyyntymisessä ole mitään "järkeä".

Voi luoja jos te oikeasti ärsyynnytte puoliksikaan minun kirjoituksistani noin niin voin olla vain pahoillani, hehheh.

Mutta kuten jo aiemmin sanottu, en aio viljellä huumoriani kun se ei yleisesti täällä pure...

Kai minä silti olen Trollin virassa, tein mitä hyvänsä? Saa nähdä. Ainakin entinen trolli!

TROLLI E.V.P
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Otin kaikki lomarahat vapaina, mutta onneksi firma teki sen verran voittoa että neljännesvuosittaiset bonukset pelastaa kesän. Tulikin oltua parin virhearvion takia luilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pullotin sitten oluen ja kuinkas ollakkaan, pullot eivät riittäneet kun sain lapottua uskomattoman tarkasti ensimmäisestä tynnyristä ja en ehtinyt ottamaan linjaston pyöriessä tarpeeksi koehuikkaa putkesta. Kaadoin sitten loput pari litraa muoviseen kanisteriin.

Seuraa päättelytehtävä. Kuinka suurella todennäköisyydellä kanisteri räjähtää jälkikäymisen aikana ja jos pahin tapahtuu niin kuinka suuret vahingot siitä seuraa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja MrM »

^ Rakenna siihen paineventtiili. Esim. jos sulla on paksua joustavaa kaksipuolista teippiä, niin liimaa sen teipinpalasen korkin päälle ja laittaa neulalla reiän sekä teipin että korkin läpi. Teipin elastisuus pitää reiän suljettuna kunnes tulee riittävän suuri paine-ero säiliön sisäpuolen ja ulkopuolen välille.

En ota mitään vastuuta, aivomyrskyilin sen tässä just.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: понедельник = Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

KKK kirjoitti:Kävin omat ruuvipakit läpi, mutta tietenkään ei o jäänyt edellisistä bleideistä mitään talteen, eikä normimuttereissa o mitään mistä vois ruuvipenkissä tuunata sopivan :?
Käys kysyyn kuriittas: http://www.kiinnikekolmio.fi/ Löysin ite tuolta RC autoon mystisiä ruuveja jotka kanssa ois pitäny tilata japanista.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Vastaa Viestiin