Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja masa »

saira kirjoitti: Mä en puhunut vain kuolemaan johtaneista onnettomuuksista, vaan onnettomuuksista yleensä, niinkuin mun aiemmasta kommentista voi ehkä lukea. Siinä siis pikamuistelolla hieman suuntaa.


Vaikka vetäsisit rajan vasemman jalan pottuvarpaansa murtaneisiin niin tilasto on takuulla samaa luettavaa. Suurin osa tapahtumista on motoristien omaa syytä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä luulen, et näissä tilastoissa olis syytä erottaa eri moottoripyörämallit. Mutulla voisin uskoa kyykyillä ja kustomeilla olevan näissäkin eroja.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:^Mä luulen, et näissä tilastoissa olis syytä erottaa eri moottoripyörämallit.
Kyllä varmaan kevaripojat ja junnut ylitehoisten muoviluotien kanssa aiheuttaa enemmän onnettomuuksia kuin keski-ikäiset ikäkriisimotoristit, mutta ei se muuta sitä että motoristien tötöily on ennen muuta motoristein syytä. Yhtä lailla siellä toisella puolella on tollot vasta kortin saaneet ja nopeusrajoituksiin suosituksina suhtautuvat mustangmiehet.
Universaali disclaimer.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis exsu kärsii päänsärystä ja mua väsyttää ja te kehtaatte puhua jostain vitun mopoista. Unheard of!11

Tilanne vaatis visiitin samppisbaariin!11
Prepare for the worstest.
masa

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Siis exsu kärsii päänsärystä ja mua väsyttää

Jokaisen laatuaikaa kärttävän aviomiehen päivittäin kuulema mantra? Ihmekään ettei kukaan reagoi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Samppanjasta tuli mieleen, että olin niin huolissani mun pullojen säilyvyydestä ilman kunnollista kellaria, että tilasin viinikaapin. Tuli eilen, tänään laitan pullot riviin.

Lisäksi sovin lähteväni 3.8. Oulun Extreme Runille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Siis exsu kärsii päänsärystä ja mua väsyttää

Jokaisen laatuaikaa kärttävän aviomiehen päivittäin kuulema mantra? Ihmekään ettei kukaan reagoi.
Tota ehkä kandeis reagoida. Molemmat on vaivoja, jotka on suht helppo hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Tosin myös kärttäminen loppuu, kun ajattelee Englantia viiden minuutin ajan, if lucky. Oh well.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

KKK kirjoitti:
Myönnän että häirikkömotoristit ovat ongelma - useimmiten nuoret kevaripellet ja kyykkykingit. Kustomiporukka ja aikuiset motoristit kuitenkin ajelee pääsääntöisesti aika järkevästi. Ikä tuo järkeä ja malttia.
Kustomeita pitäs sakottaa melusta. Desibelimittarit vaan risteyksiin kameralla varustettuna.
masa

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Tota ehkä kandeis reagoida. Molemmat on vaivoja, jotka on suht helppo hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Tosin myös kärttäminen loppuu, kun ajattelee Englantia viiden minuutin ajan, if lucky. Oh well.
Ai siis että teiltä olisi laatuaikaa luvassa, jos reagoisin? No se kuulostaa jo kyllä aika unelmalta diililtä!

Millaisia vaahtokarkkeja ja minkä maalaisia mansikoita haluatte skumppanne kanssa? Laitetaanko skumppaa 8-10 asteisena, vai onko speciaalimpaa toivetta lämpötilan suhteen?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja saira »

So Hard kirjoitti:
saira kirjoitti:^Mä luulen, et näissä tilastoissa olis syytä erottaa eri moottoripyörämallit.
Kyllä varmaan kevaripojat ja junnut ylitehoisten muoviluotien kanssa aiheuttaa enemmän onnettomuuksia kuin keski-ikäiset ikäkriisimotoristit, mutta ei se muuta sitä että motoristien tötöily on ennen muuta motoristein syytä. Yhtä lailla siellä toisella puolella on tollot vasta kortin saaneet ja nopeusrajoituksiin suosituksina suhtautuvat mustangmiehet.
Tai sit mulla on keskivertoa fiksumpia motoristeja ympärillä... :wink:

Ja täytyy sanoa, et mun tuntemat motoristit on suurimmalta osalta mopoiästä kaksipyöräisillä ajaneita tapauksia, joiden elämään mopot, rakentelu yms kerhokulttuuri on kuulunut näistä ajoista lähtien. Jos ei itse välttämättä liivejä kannakaan, mut muuten mopokulttuurissa tiiviisti mukana. Tässä iässä voisi siis sanoa, et keskimäärin se parikytä vuotta on ajeltu. Keski-ikäkriisimotoristeja en tunnekaan.
Viimeksi muokannut saira, 29.05.2013 11:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Tota ehkä kandeis reagoida. Molemmat on vaivoja, jotka on suht helppo hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Tosin myös kärttäminen loppuu, kun ajattelee Englantia viiden minuutin ajan, if lucky. Oh well.
Ai siis että teiltä olisi laatuaikaa luvassa, jos reagoisin? No se kuulostaa jo kyllä aika unelmalta diililtä!

Millaisia vaahtokarkkeja ja minkä maalaisia mansikoita haluatte skumppanne kanssa? Laitetaanko skumppaa 8-10 asteisena, vai onko speciaalimpaa toivetta lämpötilan suhteen?
No johan se oli soppari siitä, että lippu salkoon jne kun kakkosvaimo häipyy.

Tein kasvokuorinnan hunajasta ja ruususuolasta. Tuli muuten hyvä!
Viimeksi muokannut nowaysis, 29.05.2013 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: Kyllä varmaan kevaripojat ja junnut ylitehoisten muoviluotien kanssa aiheuttaa enemmän onnettomuuksia kuin keski-ikäiset ikäkriisimotoristit, mutta ei se muuta sitä että motoristien tötöily on ennen muuta motoristein syytä.
Minä en luottaisi yhtään keski-iän kriisissä harrikan ostaneen pälvikaljuilijan pyöränkäsittelykykyyn. Varmasti tuollainen äijä ajaa 99% varovasti, mutta ne taidot loppunevat nopeasti kun kääntää hanaa pikkutiellä. Taitaa se ainoa turvallinen sakki olla nämä matkapyöräilijät goldwingeillaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viimeinen kirja palautettu kirjastoon tästä rupeamasta, eläköön vapaus! Syksyllä sitten pallo takaisin jalkaan. Tai ehkä kaksikin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jei hyvä Vespa! :cheer:
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Multa liikenis noita kasisatasia myös pallojalkaisten oiresiin. Ite en enää niitä halua nappailla. Väsymykseen mulla on tarjota vain pystyjumppaa.

Taidan käydä syömässä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vagabondo kirjoitti:Mä sanoisin, että Suomessa liikenne on pääosin hyvinkin siistiä, rauhallista ja varovaista. Mun keskieurooppaan sopeutuneeseen ajotapaan, jopa liian rauhallista ja verkkaista. Mä olen nähnyt Suomea rauhallisempaa liikennettä vain Ruotsissa ja Norjassa.
Norjassa paikalliset ajavat usein melkoisessa kännissä. Pontikkaa saa kuka vaan keitellä omiksi tarpeiksi ja politi-tetiä ei riitä joka kadunkulmaan.

Pariisissa kerran ajaneena - ei ikinä enää. Kakspyöräisiä splittaa ihan jatkuvasti kammovauhdilla. Kaistanvaihdot on ihan venäläistä rulettia. Pysäköintipaikoilla autojen väliä n. 5 cm ja joka kottero lommoilla.

Autoilijoille pyyntö - kun ajatte, älkää räplätkö itseänne/meikkipussia/kännykkää/radiota tms. Sivutieltä lähestyvä motoristi mahtuu helposti tuuli- ja sivulasin kannatinpylvään taakse. Samaten SEURATKAA peileistä mitä takana tapahtuu.

Auton ja motskarin kohtaamiset on siitä ikäviä, että motoristi häviää niissä aina - vaikka olisikin ollut etuajo-oikeutettu tms.
sivustahuutaja kirjoitti:Kustomeita pitäs sakottaa melusta. Desibelimittarit vaan risteyksiin kameralla varustettuna.
Kuva

Täytyykin muuten mitata, mitä omat antaa. On noi hiljaisemmat kuin ihan suorat kuitenkin...
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Väliraporttina kerrottakoon, että päänsärkyyn ei ole auttanut kahvi, ruoka eikä tolkuton veden kittaaminen. Kohta yritän ehkä jotain särkylääkettä!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

mun väliraportti: väsymys on ok, mutta yhtään en oo lukenu vielä tälle päivälle. Kahviakaan en oo vielä juonu, lounaalla kävin, nyt juon kahvin.
Sitten on pakko jatkaa hommia.

:mrgreen:
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väliraporttini: en ole tänäänkään tehnyt muuta kuin kitannut kahvia, heitellyt typerä kommentteja FB:en, riidellyt lounaspaikasta ja istunut paskalla. Eikun sainhan avattua jo yhden sähköpostin ruudulle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä vaan luen teidän raportteja ja mietin, että pitäiskö ottaa yks särkylääke.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Seksi auttaa kaikkiin vaivoihin, harrastakaa sitä! Itse aion harrastaa tänään nurmikonleikkuuta, sillä vapaaehtoisen leikkaajien määrä on ollut vähäinen. Aion myös poiketa puutarhalla hakemassa viimeiset taimet ja kesäkukat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Väliraportti: ihmiset ovat armottoman tyhmiä. Joiden osalta puista laskeutuminen on alunalkuaan ollut virhe.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Väliraportti: ihmiset ovat armottoman tyhmiä. Joiden osalta puista laskeutuminen on alunalkuaan ollut virhe.
Mä pahoin pelkään, että tuo kyllä jää ihan loppuraporttiinkin. Tuskin asia siinä välissä kummemmaksi muuttuu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Väliraportti: ihmiset ovat armottoman tyhmiä. Joiden osalta puista laskeutuminen on alunalkuaan ollut virhe.
Mä pahoin pelkään, että tuo kyllä jää ihan loppuraporttiinkin. Tuskin asia siinä välissä kummemmaksi muuttuu.
Loppuraportti muodostunee läjästä sienipilviä ja rotat jää nauramaan partaansa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Hot in herrre... vanta -seksiviikko.

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

KKK kirjoitti:Pariisissa kerran ajaneena - ei ikinä enää.
Mullakin Pariisissa ajaminen rajoittuu toistaiseksi yhteen kertaan, mutta en kokenut sitä mitenkään ongelmalliseksi. Hidastahan se ydinkeskustan ruuhkassa ryömiminen oli, mutta ei se liikenteeltään mielestäni paljoa poikennut Italian suurien kaupunkien liikenteestä. Hupaisaa kun ihmiset suhaa missä sattuu kaistamerkinnöistä välittämättä. Ei oo niin tarkkaa jos itsekin sattuu ryhmittymään väärälle kaistalle tai kaistojen väliin :D

Myönnettäköön, että toisinaan risteysalueet ja liikenneympyrät on totaalisen jumissa tuon kurittomuuden seurauksena.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin