Neljapäev = TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässähän on tullut vaivihkaa saatua laadukas porvarirusketus. Se lastenhoito...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

Mopon takajarru purettu, ultraäänipesetetty, tiivisteet vaihdettu, kasattu koko p*ska ja ilmattu. Nyt ku viä pääsis koeajolle.

Vielä kun jaksais/ehtis vaihtaa raiserit, vetää akulta tupakansytkä-liitännän puhelimen latausta varten ja eliminoitua kytkimestä jossain piileskelevän ilmagublan... nii alkais olla ajokunnossa lomareissua varten.

Välillä tuntuu, että tää on helikopteri tai hävittäjäkone. Lento-/huoltotuntien suhde alkaa olla 2:1. Toisaalta - suurin osa näistä on normaaleja kuluvien osien vaihtoa yms jotka fiksu jätkä olis tehny jo talvella... mut ku ei muka ollu aikaa. Ens talvena tiedän paremmin.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:^ Mä ajattelin, että Bluntly on laittanut kuvan tavallista kevyemmästä aamiaisestaan.
On suorastaan törkeää väittää, että tuo olisi minun kuvani. Nakkini pysyvät täsmällisessä järjestyksessä.

Kuva
nakit by Homeinen luola, on Flickr
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: On suorastaan törkeää väittää, että tuo olisi minun kuvani. Nakkini pysyvät täsmällisessä järjestyksessä.

Toisekseen, englantilaisessa versiossa ei käytetä nakkeja vaan aitoja englantilaisia makkaroita jotka ovat noin tuhannesti parempia kuin kotimaiset jauhonakit.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mun versiossa käytettäis tota punasipulia joka ilmeisesti häämöttää tuolla vasemmassa yläkulmassa. Taitais tulla aika laihat safkat. Tää selkeesti onkin nälkäpäivä! Saaks lähtee töistä? Meen silti...
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Toisekseen, englantilaisessa versiossa ei käytetä nakkeja vaan aitoja englantilaisia makkaroita jotka ovat noin tuhannesti parempia kuin kotimaiset jauhonakit.
Hetkinen! Vihjailetko että keittiössäni käytettäisiin jauhonakkeja? PERKELE :evil:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Seuraavaksi ostamaan 50 ltr pienkonebensaa. On taas millä päristellä!!11

Kuva
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Hetkinen! Vihjailetko että keittiössäni käytettäisiin jauhonakkeja? PERKELE :evil:

Mieheltä joka ostaa talouskyljyksia ja leipoo hampurilaisia pizzan sisään ei voisi muuta odottaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja exsu »

Alkoi tekemään mieli tuollaista pekoninakkia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pekonia ja nakkeja. Kaksi oikeaa megaällötystä laitettu samaan pakettiin. :barf:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin pitkästä aikaa salilla. Koko vuosi mennyt määrän osalta vihkoon, kun ei täältä kotoa viitsi ajaa duunipaikalle. Mutta eipä ole reenipainot tippuneet. Mulla on selkeästi lahjakkuutta voimapuolelle. Peilistä irvisti varsin kiva figuuri.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja MrM »

So Hard kirjoitti:Kuva
Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:^ Mä ajattelin, että Bluntly on laittanut kuvan tavallista kevyemmästä aamiaisestaan.
Jätkä on ollu feissarissa vakoilemassa!
Ei jumankekka! Jos toi Bluntlyn ylle postaama kuva on tosiaan aito kuva B-keittiöstä, niin yhdennäköisyys on tosiaan huomattava. Mut mä vannon, etten ole Bluntlyä stalkkaillut missään paikassa. Masan kuva vain assosioitui suoraan Bluntlyyn - ja myöhempi aineisto vahvisti assosiaation todellisuutta vastaavaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Neljapäev = TORSTAI

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Sitä en ymmärrä miten se liittyy mitenkään johonkin musiikkilajin kuunteluun.
No antaahan se nyt jotain ymmärrystä mahdollisesti lisäävää kontektia, jos toinen todistaa olleensa jo pitkään huonon maun uhri useammallakin elämän alueella.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin