Perkeleen Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Kyllä mulla on vaffa visio, että ylityökorvaukset maksetaan toteutuman mukaan.
Jos ei, niin toihan olisi loistodiili alalle jolla saa tehdä päivystyshommia hyvällä korvauksella. Bookkaa vaan itelle seuraavaksi kuukaudeksi kaikki mahdolliset päivystysvuorot ja sen jälkeen jää kuukauden mittaiselle selkäsairauslomalle!
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

tää
Liitteet
squats.jpg
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

On kaksi eri asiaa, että lihakset ovat kipeät, ja ettei pysty liikkumaan. Tuossakin mainittiin, että lihashuollolla kuolemajumia voidaan ehkäistä ja hoitaa.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:On kaksi eri asiaa, että lihakset ovat kipeät, ja ettei pysty liikkumaan..
Aha.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Siis oma näkemykseni pohjautuu siihen, että voi olla tooosi isot lihakset, ja treenata paljon, ja silti olla liikkumakuntoinen treenin jälkeenkin. Toki ehkä näillä tyypeillä on tavoitteena kehon toimivuus, eikä pelkästään megalomaaniset lihakset. Teistä ja tavoitteistanne en ossoo sanoa mitään.
Prepare for the worstest.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No mut hei hyvää kesää kaikille! Kireitä siimoja vähän niinku joka suhteessa ;) Tällä lähdetään!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nowaysis kirjoitti:... en ossoo sanoa mitään.
Aloitetaan perusteista: lihaksen koko ja lihaksen voima eivät korreloi lineaarisesti. Osa bodareista on hyvinkin vahvoja, osa ei. He kyllä treenaavat osan vuodesta perusvoimaa, että voivat massatreeneihin kasvattaa liikkeiden progressaatiota, mutta eivät esimerkiksi piikkaa. Voimanostajissa taas harvemmin on kovinkaan matalissa rasvoissa olevia koskapa se on suoraan maksimituloksesta pois.

Lihaksen kokoa treenataan hyvinkin erityyppisesti kuin maksimivoimaa, joka on oma kohteeni tällä hetkellä. Kaikenlaiset fitness-tyypit eivät treenaa näistä kumpaakaan vaan heillä on omanlaisensa treenimetodit ja hyvinkin mahdollista, että heillä ei vedetä twilight-zonelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nowa, sun jutuista paistaa läpi, ettet ole koskaan reenannut kovaa. Sekin muuten vaatii reeniä, siis että saa itsestään paljon irti. Kyllä maven tai kyykyn jälkeen, jos se tehdään aikuisten oikeasti kovaa, tulee ja pitääkin tulla paikat kipeiksi ainakin kahdeksi päiväksi. Ja vielä niin, ettei oikein pysty kunnolla liikkumaan. Esmes kovan kinttureenin jälkeen jalat ovat lohduttoman voimattamat ja levottomat, autolla-ajo ei ole suositeltavaa. Lihaskipua ei voi poistaa kuin ravinnolla ja levolla, venyttelystä ei apua ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nowa, sun jutuista paistaa läpi, ettet ole koskaan reenannut kovaa. Sekin muuten vaatii reeniä, siis että saa itsestään paljon irti. Kyllä maven tai kyykyn jälkeen, jos se tehdään aikuisten oikeasti kovaa, tulee ja pitääkin tulla paikat kipeiksi ainakin kahdeksi päiväksi. Ja vielä niin, ettei oikein pysty kunnolla liikkumaan. Esmes kovan kinttureenin jälkeen jalat ovat lohduttoman voimattamat ja levottomat, autolla-ajo ei ole suositeltavaa. Lihaskipua ei voi poistaa kuin ravinnolla ja levolla, venyttelystä ei apua ole.
Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä taas lähinnä vastustan sitä, että Masan nojaama auktoriteetti(?) puhuu siitä, millaiseksi elimistö on suunniteltu! PetriFB! :paavi:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

exPertti kirjoitti:Plääh, itsensä saa kipeäksi, puhumattakaan kävelemättömään kuntoon, vain jotakin lihasryhmää aloittaessa. Kaikki muu on typeryyttä. Olen puhunut. :)
Komppaan Perttiä. Mitä järkeä on noin kipeäksi itsensä treenata kyllä kohtuudellakin kehittyy. Herra Blun tapauksessa vielä tuntuu oudolta se että muistaakseni valittelee naisseuran puutetta mutta sitten menee mieluummin rääkkäämään itsensä kipeäksi kun sensijaan tekisi kohtuudella ja sitten lähtisi kauniiseen kesään ja iltaelämään hankkimaan seuraa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Hyvä yri, muttei kuitenkaan. Ei se maailman paraskaan peruskuntoreeni, mitä sillä nyt edes tässä tarkoitetaankaan, pelasta lihaskivulta. Lihaskipu on merkki kehittävästä reenistä, se on luonnollinen osa reenausta. Bluntlyn puhuessa kyykky vai maveko se oli, on lihaskipu kovan reenin jälkeen lihasten suuresta koosta johtuen vielä huomattavasti kovempi ja arkea haittaavampi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Minä ajoissa, haastattelija myöhässä ainakin tunnin. Menee se aika parkkipaikallakin jäpittäessä.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Niin se vaan on ohi, muksun eka kouluvuosi :shock:

Huomenna tarttee vielä koululle kiivetä, sitten näyttää lomalta. Lapsella ainakin :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lihasharjoittelemattomuuden epäjumala saapuu, joka paikkaan koskee vaikka nitään tee, eilen 9541 askelta ja tänään reizikivut vaivaavat erikoisjalkaa ja vähän ehjempääkin..
Kovemmällä harjoituksella ei saa kuin kovemmat kivut jos mahdollista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kaverin lapsen isä tuli kaupungilla vastaan lastenvaunujen kanssa. Reagoin ehkä hieman turhan voimakkaasti :shock: uuteen tulokkaaseen, kun isähenkilö repesi nauramaan mun ilmeelle. En sitten kehdannut jäädä enää vaihtamaan kuulumisia, luulen että oma kanta tuli selväksi.

Mulla oli eilen eka kivuton päivä viime lauantain pumpin jälkeen. Sama toistuu aina, kun pidemmän tauon jälkeen tekee jotain uutta liikettä tai muuten uudella tavalla, painojen koolla ei ole niin suurta merkitystä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Kaverin lapsen isä tuli kaupungilla vastaan lastenvaunujen kanssa. Reagoin ehkä hieman turhan voimakkaasti :shock: uuteen tulokkaaseen, kun isähenkilö repesi nauramaan mun ilmeelle. En sitten kehdannut jäädä enää vaihtamaan kuulumisia, luulen että oma kanta tuli selväksi.

.
Eli mikä se kanta oli?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli mikä se kanta oli?
Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BrianW kirjoitti: Herra Blun tapauksessa vielä tuntuu oudolta se että muistaakseni valittelee naisseuran puutetta mutta sitten menee mieluummin rääkkäämään itsensä kipeäksi kun sensijaan tekisi kohtuudella ja sitten lähtisi kauniiseen kesään ja iltaelämään hankkimaan seuraa.
Eli siis menisinkö terassille katsomaan kaljaa kittaavia tukiaisia vai salille vähä- ja tiukkapukuisia kyykkääviä naaraita, valinta on taas helppo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: Eli siis menisinkö terassille katsomaan kaljaa kittaavia tukiaisia vai salille vähä- ja tiukkapukuisia kyykkääviä naaraita, valinta on taas helppo.
Sulla on väärät terdet! Pitäis olla tietty siellä missä on kaljaa kittaavia vähä- ja tiukkapukuisia naaraita sen kyykkäämisen jälkeen!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nowa, sun jutuista paistaa läpi, ettet ole koskaan reenannut kovaa. Sekin muuten vaatii reeniä, siis että saa itsestään paljon irti. Kyllä maven tai kyykyn jälkeen, jos se tehdään aikuisten oikeasti kovaa, tulee ja pitääkin tulla paikat kipeiksi ainakin kahdeksi päiväksi. Ja vielä niin, ettei oikein pysty kunnolla liikkumaan. Esmes kovan kinttureenin jälkeen jalat ovat lohduttoman voimattamat ja levottomat, autolla-ajo ei ole suositeltavaa. Lihaskipua ei voi poistaa kuin ravinnolla ja levolla, venyttelystä ei apua ole.
Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Mä oon kaikkien kanssa eri mieltä. Teen esim. mavea melko kevyillä painoilla kun kotisetin kaikki kiekot yhteensä on varmaan viideososa siitä millä joku bluntly tekee. Eli teen aika pitkiä sarjoja joka mulla heti reenin jälkeen ei tunnu missään, mutta seuraavana ja sitä seuraavana päivänä on perse ja takareidet kipeinä. Joskus seuraavana aamuna ei meinaa sängystä ylös päästä, mutta tosiaan reenin jälkeen heti ei tunnu juur mitään. Pyöräilemällä sitävastoin saan kyllä reidet niin kipeiksi, että kävely on vaikeaa hetkeen, mutta toi kai johtuu sitten hapoista?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti: Pitäis olla tietty siellä missä on kaljaa kittaavia vähä- ja tiukkapukuisia naaraita sen kyykkäämisen jälkeen!
Kuka niissä pissimestoissa jaksaa juosta. Tulee ihan pedarifiilikset siitä kuolaamisesta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin