Perkeleen Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kyl Tommy sais nuorta lihaa jos vain haluis!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Hyvä yri, muttei kuitenkaan. Ei se maailman paraskaan peruskuntoreeni, mitä sillä nyt edes tässä tarkoitetaankaan, pelasta lihaskivulta. Lihaskipu on merkki kehittävästä reenistä, se on luonnollinen osa reenausta. Bluntlyn puhuessa kyykky vai maveko se oli, on lihaskipu kovan reenin jälkeen lihasten suuresta koosta johtuen vielä huomattavasti kovempi ja arkea haittaavampi.
Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta. Eikä isot lihakset tule sen kummemmin kipeäksi kuin pienemmätkään, joten väärässä olet siinäkin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai Ylle, tekis mieli vähän ojentaa. Etten ole treenannut kovaa? Mitäpäs jos sanon, että olen. Kuinka tietoinen olet mun taustoista esmes häh? Ja tiedän kyllä, että jalat tärrää ja on hankala kävellä bussille se 400m, jos tekee oikein kovaa uuh ja on ihan puhki. Ja parhaiten tuon saa ohi sillä, että jatkaa jumppailua vaikka vähän alussa vastustaiskin. Ja syö kunnolla.

Lihaskipuihin ei auta venyttely, nyt jäbä mitä vattua sä jauhat, oikeesti? Voihan toki teillä toimia kropat ihan eri tavalla, enkä voi sanoa miten teidän aineenvaihdunnat vaikuttaa siihen, voitte myös linkata kaikkea mitä ette osaa kertoa omin sanoin. Voi myös olla, että on nivelet paskassa kunnossa ja kaikkea muuta, mikä vaikeuttaa palautumista. En minä sano, ettei se sais sattua, vaan kohtuus kaikessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko teistä miehistä yksikään käynyt esimerkiksi kunnon venyttelytunnilla koskaan? Tai teettekö mitään oikeasti tehoavia venytyksiä?
Prepare for the worstest.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta. Eikä isot lihakset tule sen kummemmin kipeäksi kuin pienemmätkään, joten väärässä olet siinäkin.

Romutit juuri huippubodareitten treenit.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Prepare for the worstest.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Joo, kyllä sen huomaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta.
Romutit juuri huippubodareitten treenit.
Juu, en oikein arvostakaan niiden toimintaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Onko teistä miehistä yksikään käynyt esimerkiksi kunnon venyttelytunnilla koskaan? Tai teettekö mitään oikeasti tehoavia venytyksiä?
Venyttely EI auta lihaskipuun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On tämä ihme palsta. Ikänsä reenanneena ja alan lehtiä lukeneena totean, että täällä kumotaan ihan perusjuttuja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tämä ihme palsta. Ikänsä reenanneena ja alan lehtiä lukeneena totean, että täällä kumotaan ihan perusjuttuja.
Jep.


Odotan Manaajan saapumista paikalle. Tuttuun tyyliinsä hän pitänee vastarannan kiiskille puhelinluettelon paksuisen luennon.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miten voit väittää ettei (lämppäys+) venyttely suorituksen jälkeen auta jo syntyneeseen lihaskipuun? Sulla ei auta, mulla auttaa, ja monella muullakin. Lihas saa happea, veri kiertää jne jne. Kerrotko ihan omasta kokemuksesta, ettei auta? En tarvi mitään linkkejä, niitä löytää varmaan ihan jokaisen väittämän tueksi kun etsii. Mulle tuo väittämä on sama kun sanois ettei nälkä lähde syömällä. Jos syöt yhden rusinan, ei varmasti lähdekään.

Voin hei antaa hyviä vinkkejä, siis ihan oikeesti! Voitte siis testata ja arvioida lihaskipua asteikolla 1-10 ennen ja jälkeen lämppäyksen ja venyttelyn.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nowaysis kirjoitti:Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Oletko urheilulajiasi varten harjoitellut lyhytkestoista MAKSIMIvoimaa eli kaiken harjoituksen tähtäimenä mahdollisimman raskaan esineen nostaminen kerran?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Maksimaalista ponnistusvoimaa, kyllä.

Keskustelu siirtyi jo lihaskivun selättämiseen ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Itsellä toi masan toteamus "jos meinaa kehittyä, on pakko saada lihaksetkin niin kipeäksi että jalat ei meinaa kantaa." tökkäsi lähinnä. Lyhyemmillä sarjoilla ja kivuliaammalla ähräämisellä lihakset kasvavat toki nopeammin, mutta kyllähän ne lihakset kasvavat hillitymmälläkin meiningillä, jolloin reenien jälkeen pystyy kuitenkin kävelemään normisti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eli ei, niin arvelinkin.

Ajatellaan sitten vaikka lämmittelyä kyykkyä varten? Kuinka tekisit sen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:Oletko urheilulajiasi varten harjoitellut lyhytkestoista MAKSIMIvoimaa eli kaiken harjoituksen tähtäimenä mahdollisimman raskaan esineen nostaminen kerran?
Juu, voimakaudella on tullu tehtyä maksimivoimaa ja voimataso kehittyi treenaamalla ihan mukavasti. Ei, en ole harrastanut nostolajeja, joten voimankehitys ei ole missään vaiheessa ollut ainoa kehityksen painopiste harjoitusohjelmassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaskipua ei voi poistaa kuin ravinnolla ja levolla, venyttelystä ei apua ole.
Varauksin yhdyn Ylermiin. Kun setä vielä salilla kävi, niin jalkapäivän jälkeen ei kahteen päivään voinut kävellä kunnolla, no matter miten paljon venyttelyä.

Kova voimaharjoittelu rikkoo lihaksia, lepo ja proteiinipitoinen ravinto rakentavat. Eikös se jotennii näin menny? Tai mistä minä mitään tiedän, päällepäin se ei ainakaan (enää) näy.
Amazing shit happens!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bluntly kirjoitti:Eli ei, niin arvelinkin.

Ajatellaan sitten vaikka lämmittelyä kyykkyä varten? Kuinka tekisit sen?
Miksi kysyt, ei liity nyt siihen mistä minä puhuin. Tiedät ihan taatusti itse paremmin sinulle sopivan tavan. Mutta mites sen treenin jälkeisen lihashuollon laita on?

Minäkään en puhunut HETI treenin jälkeen tehtävästä palauttavasta lihashuollosta.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nowaysis kirjoitti:Miksi kysyt, ei liity nyt siihen mistä minä puhuin.
nowaysis kirjoitti:Voin hei antaa hyviä vinkkejä, siis ihan oikeesti!.
Mutta seuraava lause kyllä söi uskottavuuden eli ei tarvitse.
nowaysis kirjoitti:Tiedät ihan taatusti itse paremmin sinulle sopivan tavan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyseessä on kaksi eri asiaa, joilla on toisaalta sama ja toisaalta eri funktio. Lämmittely ennen suoritusta JA erikseen jälkihuolto. Haluatko kertoa, miten sinä sen jälkihuollon suoritat? Vai kärsit vain tönkköjaloista, kunnes kykenet seuraavaan treeniin? Ehkä podarit ei tee mitään, se on ok, mutta en ihmettele jos kävely on hankalaa.

Sori, mun on oikeesti hankala tietää mikä tässä on huumoria ja mikä ei, en tunne sua irl.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luultavasti kaktuksen tunkeminen peräaukkoon on vähemmän tuskallista kuin tämän "keskustelun" jatkaminen. Lähden sinne salille vielä kun on hyvät agret päällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ohos, sain hakemani työpaikan. Hotelliyöt tulee tutuiksi mutta testaan nyt tämän kortin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Onneaponnea!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin