BikiniSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mikäpä sua estää?

Keula kohti kotia. Viikko töitä ja loma alkaa :)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Miten paljon voi laiskottaa? Olen tunnin kerännyt sohvalla voimia siirtyäkseni rannalle jatkamaan makaamista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pilvistä Kaakkois-Suomen taivasta, lämpötila hitusen helteen puolella vaikka aurinko pilvien takana. Ei varmaan ukkosta tule, vaikka ukkostutkat on olleet tällä viikolla parina päivänä punaisella, täällä pohjoisessa Euroopassa..

Kuka valitsee biksut Bärtilille kun se on noissa bikinitunnelmissa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hassua, miten kesällä rahka ananaksella ja mansikoilla menee ruoasta, talvikaudella olisi vaan välipala tai jälkkäri. Päälle vielä itse tehty jäälatte, ja sen jälkeen voisi lähteä salille tsekkaamaan ilmastoinnin tehon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

On muuten viimeinen kerta kun maalaan mitään maalilla, joka ei ole vesiohenteinen. Ei ole tarkoitettu munlaisilleni ihmisille. Äsken pesin ensin maalausvälineet, sen jälkeen kylppärin ja sit vielä kunnolla suihkuhanskalla hinkkaamalla itseni, tää olis ollu paljon helpompaa jos ei olis tarttenu leikkiä tärpätillä yms...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuten auringonpolttamasta pääsee kuten teholiimasta kuten maalista iholla parhaiten kesimällä eroon?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^No mulla on aina "perinteiset kesäsääret" (=mustelmia ja naarmuja ku oon vähän "oho"-tyylinen ihminen), mut jos ei sentään kaiken muun lisäksi punaisia maaliläiskiäkin, silleen runsaasti. Onneksi suurin osa lähtikin kun hieman hinkkas. :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suvinen kirjoitti:Sovitin Cubuksessa kaksia bikineitä; toisissa liian pieni kuppi mutta sopiva ympärysmitta, toisissa toisin päin. Ei tullut kauppoja, mun kokoisille ei vaan tehdä bikineitä.
Ootko kokeillut Changesta? Sieltä löytyi joskus kivat kohtuuhintaisena. Myös Newyorkerilta on useampi pari, siellä tosin koot loppuu C-kuppiin, mutta ne on aika reilulla mitoituksella.

Cubuksen alusvaatteissa on ainakin tosi outo mitotus. Mikään koko ei istunut päälle kovin kivasti, kun joskus sovittelin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pertin bikinit?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:^No mulla on aina "perinteiset kesäsääret" (=mustelmia ja naarmuja ku oon vähän "oho"-tyylinen ihminen), mut jos ei sentään kaiken muun lisäksi punaisia maaliläiskiäkin, silleen runsaasti. Onneksi suurin osa lähtikin kun hieman hinkkas.
:D
Hauskaa että sattuu ja tapahtuu vaikka ei oikeasti hauskaa olisikaan, usein nään edeltä että kohta napsahtaa mutta aina ei pysty estämään vaikka kuinka ennalta tietäisi. Ja sitten lopulta hyvä että sulla on EA hallussa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BikiniSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin