Biitsi maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Siis häh, eikö Helsingistä pääse Dubliniin suorilla lennoilla?! Pl. Norwegian, joka lentää kahdesti viikossa.
Varattiin muuten eilen Lontoon reissu elokuulle. Appi, minä ja anop...eivas, vaimo. Ryskyllä Tampeelta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Moporeissun lautat varattu. Tällä kertaa halvimman tarjosi hieman yllättäen Silja. Äijä, mopo, hytti ja ruokailu X 2 hieman alle 200 e. Seuraavaksi välietappien majoituksia varailemaan. Sen verran taidan sniiduilla että saddlebageissa on sissimuonaa...
Amazing shit happens!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Suuntana Meilahden Hilton.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tais sekin selvitä, miksi vollen valot roikkuu. Säätömoottorit molemmilta puolen sökönä. Ohjausvirtaa tulee moottorille asti ja volttilukema muuttuu kun perää keinuttaa (anturi on taka-akselissa). Sulakkeet yms ehjät. Noita moottoreita saa purkamolta, mutta puoli keulaa pitää purkaa. Siinä meni taas satanen ja vähintään puolikas vapaapäivä. Autoilu on kivaa!
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihan käsittämättömät tehot saa itsestään irti treenatessa kun ei ole jatkuvasti ahdistunut tai muutoin pahoinvoiva. Tänäänkin piti tulla kotiin suihkuun, kun oli kädet niin tukossa suoraa treenin päälle, etten saanut urheiluliivejä pois päältä salilla. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenna saa ensimmäisen "sohvan" kasaan... Tosin pehmusteet ja päälliset puuttuu vielä. Niin odotan et pääsen valmiille sohvalle makoileen ja lueskeleen...

Edit. Ai niin, ja mä rakastan tervan tuoksua! Käsittelin sillä kasvatuslaatikon ja kukkakorokkeen, ja nyt täällä tuoksuu todella hyvälle! :h:
Viimeksi muokannut saira, 03.06.2013 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Talviturkki mennyttä ja totesin sen että muija vetää niin pirun hyvin vedessä, mitäs nyt voi odottaa vanhalta sm voittajalta. Hävetti räpiköidä perässä :)
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

KKK kirjoitti:Tais sekin selvitä, miksi vollen valot roikkuu. Säätömoottorit molemmilta puolen sökönä. Ohjausvirtaa tulee moottorille asti ja volttilukema muuttuu kun perää keinuttaa (anturi on taka-akselissa). Sulakkeet yms ehjät. Noita moottoreita saa purkamolta, mutta puoli keulaa pitää purkaa. Siinä meni taas satanen ja vähintään puolikas vapaapäivä. Autoilu on kivaa!
Useimmista löytyy myös etuakselilta. Omassa Vollessani oli etuakselin tunnistimen yhdysvipu pyörähtänyt iskarit vaihtaneessa liikkeessä 360 tjsp astetta ja valot välillä 'sekoilivat'.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin