Biitsi maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhempi tyttö päikkyyn ja nuoremman kanssa rantsuun. Oi tätä hellettä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK!!1

Ps. Missä on dumis?

ja dynamiittinen tietokonemies? Karanneet yhdessä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaihdetaan yksi tukala kesä kivaan sateiseen syksyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Kyllä tämä pitäisi tietää!1

Vai oliko se sittenkin dynaaminen ?!

Joka tapauksessa ko. henkilön itsestään käyttämä luonnehdinta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Voi kiesus näitä helteitä. Teen konkurssin nurmikonkastelun kanssa. Argh!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Onni on oma porakaivo. Kunna/ollisen vesihuollon lisäksi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Flunssa tai allergia, en tiedä vielä kumpi vaivaa, käsikauppa-antihistamiinit ei ainakaan tehoa. Happi ei kulje ja pienikin rasitus vetää veteläksi. Näillä mennään, mutta luennoijaksi musta ei taida olla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Pulkannaru kirjoitti:Onni on oma porakaivo.
Kauankohan noissa riittää näillä keleillä vettä. Veikkaan että pohjavesi on jo nyt pudonnut niin alas, ettei kaivostakaan kauaksi kasteluvettä riitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maanantai isolla M:llä.

Toinen tuntikirjanpito-ohjelma hukannut kahden viikon tunnit, pääsy arkistoituihin sähköposteihini estetty, työpisteen lämpötila alkaa hipomaan epämukavuuden rajoja ja vituttaa yleisesti.

Tänään on parasta olla hyvää ruokaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti:Veikkaan että pohjavesi on jo nyt pudonnut niin alas, ettei kaivostakaan kauaksi kasteluvettä riitä.

Tylsä tilannekatsaus:
http://www.ymparisto.fi/default.asp?node=27359&lan=fi
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Onni on oma porakaivo.
Kauankohan noissa riittää näillä keleillä vettä. Veikkaan että pohjavesi on jo nyt pudonnut niin alas, ettei kaivostakaan kauaksi kasteluvettä riitä.
Systerillä on samalla kylällä myös porakaivo, en muista että sieltä olisi koskaan loppunut vesi. Vielä n. vuosi sitten se oli 5 henkisen perheen ainoa vedenlähde ja vettä kului tolkuttomasti. Teinit lotaa pari kertaa päivässä, pihalla on iso poreallas, autoja (4) pestään koko ajan jne. Siirtyivät kunnalliseen veteen, ja kummasti tuli rajoituksia veden käyttöön.

Eli riippunee varmaan kaivon syvyydestäkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

On taas kaikkee niin paljon, ettei tiedä mistä aloittais:
- auton xenoneiden suuntaussysteemi ei toimi, pitäis paikallistaa vika ja korjata
- mopon takajarru ja kytkin teettäää vielä töitä
- sais sakemanni lähettää ne puuttuvat raiserit, että sais ne paikoilleen. Ajoasento on niin paska, että joutuu selän jatkuvat kipuilun takia kiemurtelemaan kuin mato koukussa. On mä silti ajanut tälle kesälle jo jonkun 3.500 km. Ergonomia on kyllä ruvennut kiinnostamaan ihan eri tavalla, kun pisemmän ajon jälkeen joutuu rouskimaan buranaa ja sirdaludia kuin karkkia
- vanhimmalla pojalla kova kapinavaihe, pusketaan päitä yhteen päivittäin. Hermo ei vaan meinaa riittää. Huomaan kyllä että käyttäydyn just kuten oma faija ja poika on samanlainen jullikka kuin minä olin
- vaimon kanssakin pitäisi järjestää yhteistä aikaa
- kesälomareissun ajoreitti suunnitella loppuun, varata lauttamatkat yms
- löytää se "omalta tuntuva" MC joka vielä huolisi mut jopa jäseneksi. Tosin Groucho Marxin sanoin: "en liittyisi kerhoon, joka huolisi minut jäsenekseen" :)

Ei kai täs muuta kun otetaan ensimmäine kapula käteen ja aloitetaan siitä..
Viimeksi muokannut KKK, 03.06.2013 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Yo!
Talviturkki heitetty viikonloppuna pois ja olen todella yllättynyt kuinka lämmintä vesi oli. Niinkin lämmintä, että muuta en malta ajatella kuin että joko pääsis taas. Jokojokojokojoko. Perkele kun tätyy lusia näinkin upeena päivänä töissä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Unohtui - olin elämäni ensimmäisen kerran burleski-illassa. Aika villi kokemus. Esiintyjien skaala ylsi perinteisestä hyvinkin friikkiin. Sille täytyy nostaa hattua, miten sinut vartalonsa kanssa nuo daamit olivat. Kenelläkään ei ollut mitään missivartaloa ja isoimmat olivat sitten todella isoja... mukava kokemus silti. Menkää ihmeessä jos kohdalle osuu.
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...Huomenta kaikille.
VAROITUS: Tämä postaus sisältää hieman Trollia. Kuitenkaan päivittäinen maksimiannos ei ylity. Annos on turvallinen lukea:

Mulla on "Huomenta kaikille"- syndrooma. Onkohan Tampereella siihen lääkettä. Kyllä se tappaa vireän Stadinarskan pikkuhiljaa.

No ei tapa, mutta kyllähän se ärsyttää. Ärsyttääkö ketään muuta kuin troll....minua?

Sellaista tällä kertaa ja huomenta kaikille vaan!

kertoi ja toivotti ytimekkäästi

SS-miehen vastakohta, herra SA

...ja lähtee nauttimaan ihanasta arskasta. Arska on uskollinen ja lämmin partneri ja tuo elämää jokapuolelle ja joskus se painuu unholaan. Arskaa haukutaan kun se on poissa ja ihaillaan kun on esillä. On se melkoinen energiapakkaus se arska. Ja kun nyt Stadin taivaalla paistaa arska niin mikäs se on???

AIVAN!

STADINARSKA!!!! Nyt kaikki palvomaan!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arspa? Tampere on sellainen tasainen mielentila, vähän apea ja niin edelleen?
Arskalle voit tehdä ne perinteiset!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ajattelin vuokrata tytön nelivuotissynttäreille poNppulinnan. 88 euroo olis, ei tarttis muuta ohjelmaa ja pääsis itsekin helpolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ajattelin vuokrata tytön nelivuotissynttäreille poNppulinnan. 88 euroo olis, ei tarttis muuta ohjelmaa ja pääsis itsekin helpolla.
Varmasti lapset tykkää. Toivottavasti säästytään miehistötappioilta. :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään mustat stringit ja valkoinen virkattu hame on hemmetin toimiva yhdistelmä. Onneksi nainen meni samaan ruokalaan kuin minä olin aikonut alunperinkin sillä muussa tapauksessa olisin joutunut eksyksiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Siis miten vitussa tosta naamakirjasta saa kaiken turhan paskan piiloon? Mua ei mitenkään kiinnosta lukea etusivulta että eräs mun "kaveri on tykännyt isomummunsa kummin kaiman pojan ylioppilaskuvaa" ,ja samantein se kuva näkyy mullekin.

Muutenkin toi statustulva on ihan käsittämätöntä roskaa 95%:sti. :doh:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Siis miten vitussa tosta naamakirjasta saa kaiken turhan paskan piiloon? Mua ei mitenkään kiinnosta lukea etusivulta että eräs mun "kaveri on tykännyt isomummunsa kummin kaiman pojan ylioppilaskuvaa" ,ja samantein se kuva näkyy mullekin.

Muutenkin toi statustulva on ihan käsittämätöntä roskaa 95%:sti. :doh:
Mitä, kitinän viimeinen mohikaani on taipunut :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä, kitinän viimeinen mohikaani on taipunut :)
Duunipaikkaetsinnässä on tullut alistuttua. Sama Linkedin kanssa.

Edelleen tosin mun mielipide on että facebook on ihan täyttä paskaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siis häh, eikö Helsingistä pääse Dubliniin suorilla lennoilla?! Pl. Norwegian, joka lentää kahdesti viikossa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Biitsi maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä asetuksista pitää niitä muutella voinee ihan posti kerrallaan tai tapauskohtaisesti..
Jonkun kaverin sisko ja suku on hurahtanut evankeliointihommiin juurikin tampesterin auunnalla, harkitsen dispoon laittoa ainoa että ihan apua farmvillessä sen avankelioinnin syrjällä.. tututus ei ole vielä käynyt liialliseksi, joskus itsekkäästi joutui kaveraamaan kaikkien räripäitten ja vinkuintialaisten kanssa, niitten postit on vähän samanlaisia, aLlah siellä ja alah täällä.. katrsellaan nyt, onneksi arabian kieli on vain kiemuroita linssissä..

Vesperi voisi ottaa kultalusikan pois suusta ja huomata että Helsinki ja Dublin ole suurimpia liikenteen keskuksia, varsinkaan lentoliikenteen, ollaan sellaisia vitun minimetropoleja ettei paremmasta väliä!!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin