Tropiikitonko tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei näytä hellepäivältä, mutta eihän sitä tiedä. Piti muuten eilen illalla hakea pyörä huollosta. Matkaa oli joku seiska, lähdin matkaa hölkäten. No, ajattelin oikoa teollisuusalueella, mutta ryteikköjen ja loputtomien aitojen seurauksena myöhästyin ja palasin kotiin hölkäten. Nolotti mutta minkäs teet. Tänään on auto käytössä, mutta vielä ei inspaa lähteä tyttöjen kanssa minnekään. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Täällä on GUUMAH! Äijä pukkaa soijaa kuin Tom Jones encoressa.

Zekzikäz mielikuva vai laatan paikka? Sinä päätät :D
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mietin vielä oikeaa vastausta

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olipa raikas ilma aamulla! En tiedä olisiko ukkonen tulossa, kun otsaa vähän jomottaa. Työhommia pitäsi puskea, mieli on ihan lomalla jo. Huomenna on taas onneksi spesiaalipäivä, niin saa tämän viikon jotenkin nilkutettua läpi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tj 1.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:^ Onkohan tämän naisen reissu tähän ohjelmaan ollut legendaarinenkin, vai vaan photoshoppauksen suosittu kohde? Nimittäin näitä kuvia on enemmänkin saatavilla.
Taitaa olla feikki.

Ainakaan tästä ei pikaisesti katsoen löydy tuota

http://www.youtube.com/watch?v=dAmF0-DM83o

tämäkin on osa työpäivääni :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Palaverissa muutaman britin kanssa, joista yksi puhuu hyvin vahvalla inkkariaksentilla. Naurattaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmastointi kaatunut, QC:n serveri kaatunut ja viikset kutittaa. Työpäivä helvetistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paastopäivä, vielä voi juoda neljä desiä kahvia, juokaa te käsidesiä? ;)
tuntuu tuo näläntunne painottuvan iltaa kohden? Ehkä syön sitten päivällä liikaa?
MEGAlomallani 25.6-12.8 voi sitten pitää useampiakin paastopäiviä viikossa? voisin mennä kiikkumaan pälväänpäähän, en kuitenkaan narun jatkoksi.. ;)
Joo sain eilen maksettua koko vitun lisäveron kertalaakista tyhjeni tili, 2500euroa meni Kreikan tukemiseen.
Nyt tarvii vain miettiä että mitähän en tee tänään..
Lupasin jotain vitun flaijereita laittaa menemään(tam. meneen), pakko jaksaa, ilmastointikin voisi olla kovemmalla mutta kun ikivanha ja paska talo, sattumalta aivan samanikäinen kuin itsekin -67, mä olen ehkä vähän paremmassa kunnossa? Kuvittelen ainakin.. :rofl:

Ja taitaa olla meidän joukossa joku toinenkin raSSisti? ;) Ainakin jos lukee viestejänne.. Opetelkaa vittu lukemaan nii ja kirjottamaan, ja puhumaan meidän kyökkikieltämme? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hankalaa on maallikolle noiden auton ajovalojen korjaaminen. Vikakoodin lukijaa ei ole ja vika on tod näk joko säätöanturissa/antureissa tai säätömoottoreissa. Turhia osia kun ei viittis ostella, niin hirmuista googlaamista.

Autossa on siis automaaginen valojen korkeudensäätö, lähivalot xenonit, pitkät halogeenit. Akselistossa kaks asentoanturia ja kummallekin moottorille tulee kolme karvaa eli:
- maa
- tasainen 12V
- vaihteleva 0.09-0.2 V (vaihtuu kun perää pompottaa - ainakin perän asentoanturi on ilmeisesti toimiva). Maallikkoa vaan hämää, että voiko ohjausvirta olla noin pieni?

Onks täällä ketään (sähkö)englantia ymmärtävää? Tarkoittaako oheinen, että ohjausmoottorille syötetään 13V virta + 0.2 V ohjausvirtaa?
Guru kirjoitti:The voltage for the low beam is governed to 13+ 0.2 V by a PWM signal.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Koska vanha auto eikä ole mitään mieltä tämmöisiä hoidattaa vieraalla, kun kyse kuluvien osien vaihdosta josta pienellä perehtymisellä voi säästää satasia.

Sitäpaitsi autojen ja mopon rassaaminen on terapeuttista vaihtelua päivätyöhön nähden. Näkee kättensä jäljet ja tulokset.
Amazing shit happens!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

KKK:lle:
kuormita erikseen etu- ja taka-akseleita. Näin selvität asentotunnistinten akselikohtaisen toimivuuden. Paitsi jos joku antaa aivan väärää arvoa, niin sitten säätyy näyttämään ihan lähelle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Kiitos, mitä järkevin ja käyttökelpoisin neuvo. Eilen jäi kokeilematta, koska olin uskossa että antureita vain yksi.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ On se sitäkin. Tervetullut henkireikä tän sirkuksen keskellä. Ei kai siinä mitään pahaa ole, että haluaa olla välillä yksikseenkin.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Joo, tiedän pari tämmöstä tapausta. Itse asiassa aika montakin. Melkein kaikki nyttemmin eronneita :P
Amazing shit happens!
masa

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^ ei ole. Kunhan et yksi päivä löydä itseäsi pesemässä kattoa painepesurilla kuten naapurin mies. Sillä kaverilla tuntuu löytyvän aina vaan uusia askareita ulkona. :)

Ja mitäs huonoa katon pesemisessä onkaan?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olkaa isit lastenne kanssa enemmän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa ihqua kun kämpäsä ei oo pakko olla enää alasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tropiikitonko tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika nätisti poksahti pinna. Jos olisi mökki niin painuisin sinne ja pysyisin tiukasti kunnes kalja tai sika olisi loppu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin