Lopettakaa perseily ja.. Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lopettakaa perseily ja.. Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeksi muokannut Niba, 05.06.2013 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain pyörän huollosta. Kuinkakohan kauan puolitoistavee jaksaa istua turvaisuimessa, jos tekis lenkin? Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hellettä pukkaa ja ilppi huutaa.

Köyhän kapineet näköjään mätänee kaikki kerralla. Nassipurkista alkaa ensimmäinen kovo vihellellä hautajaismarssia vajaan 2 vuoden käytön jälkeen :evil: Siinä meni taas satanen...

Vaimo on saanut päähänsä että koira. Loogista, kun nykyisillekin asukkaille on liian vähän tilaa.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti:Vaimo on saanut päähänsä että koira. Loogista, kun nykyisillekin asukkaille on liian vähän tilaa.
Sano sille, etteikö sulle kolme lasta riitä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei näköjään. Täytynee digreidata omaa behaviour-sirua vielä nykyisestä "16-v" >> "2-v" ja alkaa pissailla nurkkiin...
Amazing shit happens!
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: Vaimo on saanut päähänsä että koira. Loogista, kun nykyisillekin asukkaille on liian vähän tilaa.

Jotkut naiset on saatana hulluja.


Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.

Mun huumori on nyt loppu.
Viimeksi muokannut masa, 05.06.2013 8:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
KKK kirjoitti: Vaimo on saanut päähänsä että koira. Loogista, kun nykyisillekin asukkaille on liian vähän tilaa.

Naiset on saatana hulluja.


Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.

Mun huumori on nyt loppu.
Viime perjantaina olin evakossa mökillä tyttöjen kanssa tyttöbileiden vuoksi. We are in the same sinking boat, dude. Ajattele tuo positiivisesti. Saat paremman neuvotteluposition omille tuleville menoillesi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ihan samalla tavalla meilläkin joudutaan koko ajan neuvottelemaan kummankin menoista. Tietty täydellisessä maailmassa akka hoitais perhettä ja kotia kun mä lähtisin kuukaudeks päristelemään. Helpottaa kun kysyy itseltään "suostuisitko itte oleen kuukautta putkeen yksin kakaroiden kanssa". Vastaus on aika helppo.

Masa - pakko tässä on olla diplomaatti. Ota pragmaattinen lähestymistapa - kun eukko saa välillä levätä, jaksaa se makuuhuoneessakin enemmän :paavi: Ja omia reissuja on sit helpompi järjestellä.
Amazing shit happens!
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viime perjantaina olin evakossa mökillä tyttöjen kanssa tyttöbileiden vuoksi. We are in the same sinking boat, dude. Ajattele tuo positiivisesti. Saat paremman neuvotteluposition omille tuleville menoillesi.
1. Tein niska limassa vuoden raksahommia, samalla kun vaimo naatiskeli kotirouvan elostaan laittamatta tikkuakaan ristiin projektin eteen.
2. Asuin 10kk sen siskon perheen kanssa omassa talossani.


Tuolla neuvottelupostiolla olen tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä kotoani pois ekan siskonperhevapaan viikon jälkeen, että vaimo saa järkätä bileet kavereilleen.


Seuraavaksi talosta lähtee kyllä joku muu kuin minä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen laiskotti sen verran himassa etten jaksanut vetää housujakaan jalkaan illemmalla, löhöilin sohvalla palleja raapien ja kylmää kaljaa lipitellen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^^ Hmjoo. Kieltämättä tuo muuttaa tilannetta hieman. Ymmärrän fiilikset.

Kai se akkaskin jotain siellä kotona sen 10 kk teki, vai istuiko jalat sohvalla ja lapset hoitivat itsensä, ruoanlaiton, sapuskat yms? ;)

Ei mulla tässä sen kummempaa feministiagendaa ole, kunhan tarjoan vertaistukea ja näkökulmia.

^ Tossa on kyllä yks juttu mitä "entisestä elämästä" kaipaan. Kalsarikännit ilman kalsareita... parhautta :)
Paitsi jos lämpötila +30C ja nahkasohva.

Aasi tai joku:
jos HP N36L microserverin käyttis sanoo että "levy ada3 vikaantunut", niin onko se vasemman- vai oikeanpuoleinen levy? Neljä slottia, vaakarivissä. OS FreeNAS 8.0.4 (FreeBSD-väkellys)
Amazing shit happens!
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: Kai se akkaskin jotain siellä kotona sen 10 kk teki, vai istuiko jalat sohvalla ja lapset hoitivat itsensä, ruoanlaiton, sapuskat yms?
Hoitihan se päivät lapsia joo, mutta siihen se sitten jäikin.

Tekisi mieli avautua oikein kunnolla, mutta en viitsi. Sanotaan vaan että kyrvän pituus otsassa on sitä luokkaa että poikkimeno on hyvin, hyvin lähellä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Pahimmat paineet kandee toki purkaa täällä - mutta mitäpä jos koettasit istua neuvottelupöytään? Menihän Nixonkin Kiinaan.
Amazing shit happens!
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:mitäpä jos koettasit istua neuvottelupöytään
Been there done that.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

masa kirjoitti:Been there done that.
Nixon-analogiaa jatkaakseni - sitten kannattaa vissiin kääntyä ulkoministerin puoleen ja aloittaa Vietnamin pommittaminen kivikaudelle :P
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
masa kirjoitti:Been there done that.
Nixon-analogiaa jatkaakseni - sitten kannattaa vissiin kääntyä ulkoministerin puoleen ja aloittaa Vietnamin pommittaminen kivikaudelle :P
Mitens siinä sitten kävi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Jätin sen Masan itsensä hoksattavaksi ;)
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.
Tulkaa tänne! Särkänniemi on takapihalla, ja luulen että koko idean esittäminen siirtää bilesuunnitelman toiseen kohteeseen. Tai jos ei, niin silti ei voi kun voittaa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
masa kirjoitti: Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.
Tulkaa tänne! Särkänniemi on takapihalla, ja luulen että koko idean esittäminen siirtää bilesuunnitelman toiseen kohteeseen. Tai jos ei, niin silti ei voi kun voittaa!
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:mun pitäisi lähteä kotoani pois ekan siskonperhevapaan viikon jälkeen, että vaimo saa järkätä bileet kavereilleen.
Vaimosi on kyllä varsinainen kumppanin huomioimisen ja ajoituksen mestari.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Vaimosi on kyllä varsinainen kumppanin huomioimisen ja ajoituksen mestari.

Tämä on juurikin se juttu joka otsakyrpääni kasvattaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.
Onko kaverit naisia vai miehiä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:
Meillä ollaan tilanteessa jossa mun pitäisi lähteä muksujen kanssa viikonlopuksi pois, että vaimo saisi järkätä bileet kavereilleen.
Onko kaverit naisia vai miehiä?
Olinkin jo huolestunut, mihin dynaamiittinen tietokonemies on kadonnut!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Onko kaverit naisia vai miehiä?


Väittää että tyttökavereita, mutta voihan se ollakin että naapurin punapää on siellä sonnimassa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Sepalus Kiinni! Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Miksi pitää poistua kotoaan toisen osapuolen bileiden ajaksi?
Jos läsnäolo häiritsee, bileiden järjestelyssä on jotain hämärää. IMO.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Vastaa Viestiin