HeinänuhainenTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja sääntö siis käytäntö on ollut, että samaan duuniin palataan.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 06.06.2013 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

So Hard kirjoitti:Kuinka anaalinen firma antaa varoituksen 4 minuutin kertamyöhästymisestä? Mä kyllä toteasin tuollaisessa tilanteessa vain, että oletteko ihan tosissanne vai onko nyt aprillipäivä.. voi elämä.
Niinpä. Ja sitähän ei lasketa että mä olen oikeestaan aina 10 min etuajassa koska bussit. Tänään ja puol vuotta sitten kävi hassusti ja myöhästyin..
Sitäkään ei huomioida että mulle sanotaan "sähän sit jäät avaa ovee kun hallituksen tyypit tulee. Viimenen saattaa tulla ihan siinä viideltä vasta". Ja mun työaika on siis 8-16. Vitut, mä en jousta enää yhtään.
Ois ny ees suullisesti antanut varotuksen eka mutta että heti ihan kirjallinen! Ikinä oo saanut kirjallista varotusta, oonko edes suullista. Mä olen pöyristynyt.
Ihan tosissani, vaikkakin kiukuspäissäni, mietin myöhästymistä tahallani :?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja MrM »

Sola kirjoitti:Ihan tosissani, vaikkakin kiukuspäissäni, mietin myöhästymistä tahallani :?
Kokeile paria vuotta noin alkuun, that should do the trick.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ En jaksa enää paria vuotta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sola kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kuinka anaalinen firma antaa varoituksen 4 minuutin kertamyöhästymisestä? Mä kyllä toteasin tuollaisessa tilanteessa vain, että oletteko ihan tosissanne vai onko nyt aprillipäivä.. voi elämä.

Ois ny ees suullisesti antanut varotuksen eka mutta että heti ihan kirjallinen! Ikinä oo saanut kirjallista varotusta, oonko edes suullista. Mä olen pöyristynyt.
Ihan tosissani, vaikkakin kiukuspäissäni, mietin myöhästymistä tahallani :?
Mä sain joskus nuorna tyttönä kirjallisen varoituksen, kun lähdin (luvan kanssa) töistä kesken päivän, koska aloin yrjötä. En olis kuulemma silti saanut lähteä ennen kuin tilalleni on hommatu joku (ketään ei olisi saatu paikalle: olin töissä välityksen kautta eräässä respassa). Kohteen esimies lähetti minut himaan, mutta se ei sopinut vuokrafirmalle, koska heidän mielestään mun olis pitänyt jäädä sinne yrjöömään ja vatsakipuilemaan.

Minut pakotettiin allekirjoittamaan varoitus "lähtenyt omin luvin kesken työpäivän". Hieman tuon tapauksen jälkeen otin loparit, koska alkoi vituttaa niin saatanasti. Oli muuten elämäni paras päätös! Tosin tuohon aikaan sai vielä helpommin töitä kuin nykyään.

Että I can feel your pain, Sola!

Edit. Olin toki harkinnut ottavani loparit muutenkin, mutta tuo oli viimeinen niitti.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Toi nassin vikaantunut Seagaten 2TB kovalevy oli kuitenkin takuunalainen. Ajelin valmistajan diagnostiikkaohjelmat, ja paskoja sektoreitahan siellä oli. Ohjelma teki niille jotain. Ei mitään hajua, voiko tuon kiekon palauttaa käyttöön.

En löytänyt valmistajan sivuilta mainintaa, onko "bad sectors" riittävä syy palauttaa levy takuuvaihdettavaksi?
Onko järkeä edes harkita levyn käytön jatkamista, jos noita paskasektoreita löytyi (uusiiko tämmöinen?)

Mitä asiasta jotain tietävät arvelevat?
Amazing shit happens!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^^ Eikö oo jännä miten kieroja ihmiset on?
Mä en ois voinut uskoa että 4min takia tulee kirjallinen varotus. Sillä että tuun aina (ahahahahahahaahahaa) ajoissa töihin ja jään tarvittaessa pidempään ei ole näköjään mitään merkitystä merkitystä esimiehelle. Ei mitään. Se 11h plussaa? Pah, mitä väliä, niitä ei lasketa. Tärkeempää on näköjään se että myöhästyin 4min. Mua loukkaa toi tosi paljon. Ja otan tän henkilökohtasena vittuiluna. Naurattaa, itkettää ja vituttaa samaan aikaan. Saatana.

Nyt täytyy vaan yrittää unohtaa toi ja olla ihan kuten ennenkin. Ja etsiä sitä uutta duunia kuten jo tätäkin ennen tein :) Niin ja heinäkuussa on kesäloma!!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lukeeko esihenkilönne Kitinää?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lukeeko esihenkilönne Kitinää?
PetriFB lienee isomman esivallan maallinen edustaja, luulisin. Eli kaiketi.
Tottakai luen, houkat!
Mitä ne alamaiseni täällä hourivat. Olen kuin kaasu, ette voi piiloutua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lukeeko esihenkilönne Kitinää?
PetriFB lienee isomman esivallan maallinen edustaja, luulisin. Eli kaiketi.
Tottakai luen, houkat!
Mitä ne alamaiseni täällä hourivat. Olen kuin kaasu, ette voi piiloutua.
Olen kuin pieru, jo hälvenin.. =')
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: HeinänuhainenTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Sola kirjoitti: Puol vuotta sitten myöhästyin 3 min ja tänään 4min. Tosta kolmeminuuttisesta sanoin toki pomolle joka vaan nauroi kun tää tapahtui. Tänään kuultiin info yt:stä ja sen jälkeen mut kutsuttiin pomon kanssa palaveriin. Sain kirjallisen varoituksen tämän päivän 4min myöhästymisestä. :lol:
Oho, myöhästyin minuutin. Nyt pähkäilen et pitäskö kaivaa verta nenästä ja laittaa meili lomailevalle esimiehelle :D Oikeesti mä voisin kovasti jo haluta pois tästä lafkasta.
Vastaa Viestiin