Sunnuntai - onnen päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Sunnuntai - onnen päivä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Volbeat tänään, jei!

Ja iloisesti ja onnellisesti ajelua kotia kohti yötä vasten.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai - onnen päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen noustiin 1-0:sta 1-2, vimonen tuli 90+2 minitsillä. Noi matkapelit on aina hankalia jo saada äijiä riittävästi paikalle. Nytkin ainut vaihtoäijä loukkaantui alussa. Janakkalassa tais olla vieläpä helle. Mut tänään Nadal vs Ferrer - vamos vaan. Huomenta kaikille, itse heräsin VASTA 9:30.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai - onnen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

tänään painoin 19,9 kiloa vähemmän kuin 23.1.2013 ja 22,9 vähemmän alkoholinnauttimisen tyssäämisestä, vaikka enää ei tavoitteita olekaan.. :kele:
Tätä menoa katoan näkyvistä 25 kuukaudessa.. ;) Sitä ennen voin kadota täältä, tai se on mahdollista vähän kuin supernova alle 400 valovuoden päässä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai - onnen päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä sain unen päästä kiinni ja muljautin sen niskoja 9 tunnin edestä, vaikka tuo tieto onkin helvetin kiinnostava..
Tämä päivä menee "kehitysavulle" paitsi että baatti pitää laskea vesille ettei valtiomme pääkaupungin vene- ja muu iltapuhde osasto hurjistu, kerran sain hakea venhon Verkkosaaresta ja maksamaan tublavuokran, ei kiinosta moinen koska raha on rahaa ja lomarahat voisi käyttää vaikka mieluumin Kihnun matkaan ja myös Lätin puolella käväisyyn ja Soomaahan tutustumiseen, Pärnusessakin saisi kesävierailtua, vaikka tämän viikonlopun grillifestarit Pärnussa jäikin väliin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin