Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Joku ei pitänyt kotiin jäämisestäsi? Kivikausi roks - onko toikin joku akka !!111

Kamat kassiin ja mökille päristelemään + kalastamaan. Voisi käydä 100+ kpl patruunaakin paukautamassa.
Epäilen pääseväni myös piilottamaan putkea puutarhaan!11 Tarvinnee lapiota avuksi. jotta noin 20 meeeetriä menee piiloon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ilta meni mukavasti...

Tyhjennä kytkin nesteistä, pura kytkimen pää- ja orjasäiliöt, vaihda kuluvat osat ja tiivisteet, kasaa, valuta uutta jarrunestettä putkistoon, kiroa kun orjasylinteri valuttaa nesteet pihalle, pura, totea että mäntä väärinpäin, kiroa, kasaa, aloita alusta ilmaaminen, toinen vuoto, kiroa ja kiristä ruuvi, aloita alusta, ruiskauta vahingossa nestettä moottorin toiselle sivuposkelle ja kiroa x 12 ja totea että maalipinta sai kipeää, vaikka nesteen pyyhki välittömästi pois, laske mielessäsi juuri varmistuneen maalausurakan kustannuksia... kiroa.

Tunnin ilmaamisen jälkeen uskalla varovasti toivoa että "tässä se oli". Tuntuma ei kyllä muuttunut lähtötilanteesta miksikään, mutta oppii tässä kyllä kulkineensa tuntemaan, i tell you...

No, olin joka tapauksessa suunnitellut maalauttaa tankin ja lokarit ensi talvena, joten siinä ne menee kai samalla nuo posketkin...
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin