Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Olen hengissä tärisen. Hatebreed todistettu pitissä, ei osumia.

Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Join poikkeuksellisesti teetä aamulla. Selkeä koukkaus mukavuusalueelta lupailee jännää päivää. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Oho. Nukuin pommiin. En herännyt herätyskellon soittoon 7.15 vaan muistutukseen 7.45. Onneks on lääkäri yhdeksän jälkeen, muuten olisin myöhästynyt töistä ja saanut potkut.
Tänään käyn avautumassa lääkärille ja sitten otan yhteyttä liittoon ja miljoona kysymystä mitkä päässäni on pyörinyt, saa toivottavasti vastauksen. Ahistaa saatana.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tilasin osia mopoon 20. toukokuuta. "Estimated time 14 days". Tänään on kulunut kolme viikkoa tilauksesta, ei ole tullut lähetysilmoitusta, seurantakoodia, mitään. Kauppiaan nettisivulla tuote on "in stock, ready for shipping".

Pistin hunnille vähän palautetta ja lupasin perua luottokorttimaksun, jos rautoja ei kuulu viikon loppuun mennessä. Zum Teufel, mulle ei vittuilla. Arschloch!

Ah, saksalaiset nettikaupat. Ihan samanlaista tappelua oli vuosi, pari sitten kovalevyjä tilatessa. Silloinkin kyseessä oli hyvämaineinen toimija, mutta myivät olematonta toimitusajalla jota eivät voineet pitää.

Muutama positiivinen poikkeuskin on. Polo Motorrad ja yks rullaluistinkauppa (jonka nimeä en just nyt muista) toimittavat tavaran aina sovitussa aikataulussa, ikinä ei ole tarvinnut perään kysellä.

Viime yönä 5+10h unta ja olo alkaa olla lähes ihmismäinen. Edellinen yö menikin alle tunnin unilla. Kesäyössä on kyllä kiva valvoa, mutta +8 astetta lämmintä ja ainoastaan helteelle tarkoitetut ajokamat messissä... brr. Onneks löysin kaakaojauhepurkin, maitoa ja mikroaaltouunin...
Amazing shit happens!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Palasin Tampereelta täysissä sielun ja ruumiin voimissa!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kiukkutipu kirjoitti:Palasin Tampereelta täysissä sielun ja ruumiin voimissa!
Niin ne Tampereelta palaavat aina itse luulevat!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Herääminen vol2. Siirtyminen Dumarin luokse alkakoon, päätä pyhäjärveen!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Katos, heti kun alkaa käyttää sanoja "... tai rahat takaisin", alkaa tapahtua. Lupasivat että paketti lähtee tänään :kele:
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Pienen tutkimisen jälkeen veikkaan että vasen käsi murtunnut, otti se Hatebreed sitten omansa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nergal kirjoitti:Pienen tutkimisen jälkeen veikkaan että vasen käsi murtunnut, otti se Hatebreed sitten omansa.
Onkos sulla hohkakiveä luut?
Kyllä sä olit vähän linnunluiselta näyttävä kaveri..
Toivottavasti tää posti ei sua puhaltanut tiehensä? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos sinua ei ole kirjattu Wikipediaan niin sitten sinua ei ole..
Tai et ole kovin tärkeä kenellekään, eli manala ja muut tietäjät, suuta supummalle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänä aamuna huomasin että viikonloppu oli energiaa syöpä, olin pistänyt herätteen paukahtamaan korvani viereen klo 7:45 mutta huolimatta kolmesta herätyskellostani aukaisin silmät vasta 8:45, kumma juttu olin työpisteellä ihan normisti klo 10? ;) :)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kone pärisemään ja puutarhaa trimmaamaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harvinaisen kakat festarit ne olivat järjestäneet mansessa. Toivottavasti ensi vuonna on paremmat tai loppuu käyminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikä oli vikana?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- Stadion ei vain toimi festaripaikkana.
- Bänditarjonta heikko.
- Kaikki oli ylettömän kallista, esim. vesipullo 2,5-3,5€
- alueen muonitus yhden toimijan varassa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Bluntly kirjoitti:- Stadion ei vain toimi festaripaikkana.
- Bänditarjonta heikko.
- Kaikki oli ylettömän kallista, esim. vesipullo 2,5-3,5€
- alueen muonitus yhden toimijan varassa
Bändeissä ei ollut mitään vikaa, vesipisteessä sai tankata pullonsa ilmaiseksi, muonitus oli mitä loistavin kun oli omat eväät repussa. ;)

Stadionin toimivuudesta en sano mitään, toimi ihan kivasti kun ei ollut kaikenmoista tarvetta rampata alueen ulkopuolella.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sattuneesta syystä en ehtinyt hankkia ulkopuolelta vesipulloa. Festareille kun menen niin haluan myös festarimättöä, nyt puuttui kaikki muut vaihtoehdot kuin yhden toimijan pöperöt. Tai no, olihan jokin "kiinalainen", mutta se nyt jää väliin. Ketutti maksaa kolmesta lihapullasta 9€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kylläpä oli kaksi aika erilaista kokemusta. :)
Oli kaksi hyvin erilaista kokijaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tai sitten odotusten määrä ei korreloinut todellisuuden kanssa?
Ja ihan hyvä että tampereellakin käy soittavia maailmanpändejä ihan ameriikoista asti..
Tietenkin varma keino ansaita paitsi Espanjassa amerikan status quo veti puoli-ilmaisilla puolitäydelle katsomolle...
Tietenkin sama kuin risteilytarjouksissa, oheismyynti. Vrt vesipulln hinta?
Sitten on suojattu ja suojaamaton yhdyntä mutta onko puolisuojaamatonta yhdyntää?
Tietenkin jos maksaa paskasta musiikista itsensä kipeäksi niin ripuli ei ole mitään..

Niin stadionilla pystyy paremmin valvomaan ettei maksamattoia asiakkaita?
Ainoastaan maksattomia asiakkaita.
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Musta se on kyllä todella kohtuutonta että jos seuraavan kerran myöhästyn (mitä jos bussi hajoaa - ei mun vika, nukun pommiin - inhimmillistä, katkasen jalkani enkä matkalla sairaalaan tajua ilmottaa pomolle) niin saan potkut ja sitä seuraa 3kk karenssi. Ihan saatan syvältä perseestä tämmönen.
Sanoivat työsuojeluhallinnossa että vastine saattaa auttaa siihen että karenssia ei tule koska mulla on näyttöä ainakin siitä että mulla ei todellakaan ole tapana myöhästellä.
Mutta sekin on vain iso ehkä. Saatana että ottaa päähän tämmönen että tunnollista työntekijää näin rankaistaan :(
Kyllä mä otan tän raskaasti koska mun työpaikka ja tulevaisuus on vaarassa näinkin mitättömän asian takia. Ja vituttaa että oma pomo jolta varotuksen sain, on joka saatanan palaverista ja kaikesta muustakin aina myöhässä. ARGH.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sola kirjoitti:Musta se on kyllä todella kohtuutonta että jos seuraavan kerran myöhästyn (mitä jos bussi hajoaa - ei mun vika, nukun pommiin - inhimmillistä, katkasen jalkani enkä matkalla sairaalaan tajua ilmottaa pomolle) niin saan potkut ja sitä seuraa 3kk karenssi. Ihan saatan syvältä perseestä tämmönen.
Sanoivat työsuojeluhallinnossa että vastine saattaa auttaa siihen että karenssia ei tule koska mulla on näyttöä ainakin siitä että mulla ei todellakaan ole tapana myöhästellä.
Mutta sekin on vain iso ehkä. Saatana että ottaa päähän tämmönen että tunnollista työntekijää näin rankaistaan :(
Kyllä mä otan tän raskaasti koska mun työpaikka ja tulevaisuus on vaarassa näinkin mitättömän asian takia. Ja vituttaa että oma pomo jolta varotuksen sain, on joka saatanan palaverista ja kaikesta muustakin aina myöhässä. ARGH.
Mitikö keksittäisi sun piristykseksi? On vaarana että kun alat jauhamaan mielessäsi asiaa riittävästi niin pahimmat pelkosi toteutuvat?
Tai siitten pomo torvelta on kysytty että "voisitko järjestää meidän tytölle hommia?" ja sä olet väärässä paikassa istumassa?
Tai sitten susta ei vaan tykätä ja siihen ei auta mikään suoritus, vaikkei työ saisikaan olla avioliitto..
Kai mitä tahansa on mahdollista, muttei pidä antaa toteutua?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei muuten ole munkaan pakkosiirrosta tullut edes mitään virallista selitystä. Siis edelleen pelkkä nimi työvuorolistassa. Kohtyy rotevaa perseilyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei muuten ole munkaan pakkosiirrosta tullut edes mitään virallista selitystä. Siis edelleen pelkkä nimi työvuorolistassa. Kohtyy rotevaa perseilyä.
Oisin voinut sanoa että älä vollota "iso" mies..mutta..

Eikös poliisit ole suoria toisilleen kuin nokian pamput? Nyt alkoi vähän pelottamaan(virtuaalisesti), voikos teihin luottaa enää ollenkaan ja vasta poliisi ampui aseetonta miestä..
Ei voi luottaa enää virkavaltaankaan, oikeuslaitos on jo mätä, poliisivaltio on Suomestakin tulossa, odotamme urkintauutisia? Puuttisen naliiviveljet ei tunnu enää missään, nyt kun erosi niin preferessit selkeät?
Ainoastaan ne jotka luottaa kirkkoon, vaan ei ole sekään mua helpottanu enää vuosiin epäuskossani..
Kunhan Kitinä ei koskaan muutu! Eihän aAsI?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei muuten ole munkaan pakkosiirrosta tullut edes mitään virallista selitystä. Siis edelleen pelkkä nimi työvuorolistassa. Kohtyy rotevaa perseilyä.
No kysyitkö selitystä?
Tot'kai. Odotan virallista tietoa edelleen. Joku vitun kämänen meriselitys sivulauseessa on saldo atm.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin